Zeer off topic

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Zeer off topic

Post by RoOd » Sat Dec 03, 2016 06:58

En zeer doet het..

Ik ben er zojuist wederom achter gekomen waarom ik geen whisky verzamelaar ben. Alle tips voor spoedig herstel zijn heel erg welkom want ik moet een heel weekend met vrouw , 2 kids en schoonmoeder op stap.

In de categorie: "dat nooit meer" : wat was jouw beste ervaring?
:vomit:
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
PascalP
Active Level:
Active Level:
Posts: 1248
Joined: Wed May 06, 2015 12:38
Location: Venray

Re: Zeer off topic

Post by PascalP » Sat Dec 03, 2016 10:39

Been there, done that ;)

Goeie sterke koffie is het beste wat je kunt krijgen, maar dat zal bij jou in de buurt geen probleem moeten zijn!
ImageImage
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Re: Zeer off topic

Post by RoOd » Sat Dec 03, 2016 15:08

Haha inderdaad niet. En na een paar espresso's gaat het alweer een stuk beter. Het blijkt dat die toren scheef hoort te staan in Pisa....
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
DLX

Re: Zeer off topic

Post by DLX » Sat Dec 03, 2016 17:55

Ik heb wel eens dagen lang in een roes geleefd van de jager meister ... Wisky.. Heerlijk slapen :)
DLX

Re: Zeer off topic

Post by DLX » Sat Dec 03, 2016 17:58

Maar als je vraagt dat nooit meer ; mexi , 2B en lsd... Dat tijd reizen heb ik wel gehad :)
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: Zeer off topic

Post by cthulhu » Sat Dec 03, 2016 19:10

In de categorie nooit meer; op een festival een hamburger bestellen die al geruime tijd onder een warmhoudlamp heeft gelegen...heb toen heel Lowlands (1997 of 1998) ondergekotst, heb de greppel naast de bandmerchandise gevuld met maaginhoud. Ook op Wacken Open Air ooit dezelfde fout begaan en ben daar ook nogal misselijk van geworden.
Verder altijd (te) braaf geweest en niet echt overdadig gedronken (misschien twee keer ofzo) en ook nooit drugs gebruikt...
DLX

Re: Zeer off topic

Post by DLX » Sat Dec 03, 2016 19:23

Inderdaad chutulhu van kip over datum ging ik het hardst ... Jeetje wat een hel was dat... Durfde een jaar lang geen kip meer te eten.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Zeer off topic

Post by Da Dude » Sun Dec 04, 2016 19:13

Meest recente, was een bier proeverij gaan doen met 2 vrienden in allerlei cafe's.
Veel bier, OK, kan nog net. VEEL soorten bier tot laat, geen goed plan als je die dag erop allerlei dingen moet.
Post Reply