Jullie kijk op Nozomi.nl!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Gungrave

Jullie kijk op Nozomi.nl!

Post by Gungrave » Fri Jun 30, 2006 16:26

Hoe kijk jij nu tegen Nozomi.nl aan?

Wat vind jij van de frontpage, het forum, de comminuty en het algemene beeld? Hoe sta jij tegenover dit forum en wat vind jij dat er beter kan?

Ik moet zeggen dat dit toch wel mijn favoriete forum is geworden sinds de oprichting. Zelf volgde ik Nozomi.nl al een tijdje voordat het vernieuwd werd, maar zeker na de update incl forum is het echt een stuk beter geworden. In het begin was het nog een beetje de kat uit de boom kijken, weinig mensen en niet al teveel posts, maar nu begint het lekker op gang te komen, dat zien we natuurlijk graag.

De frontpage is leuker en overzichtelijker geworden en ik lees de stukjes altijd erg graag. Helaas zijn er ook tijden waarin meer dan een maand oid niks op de frontpage verschijnt, gelukkig hebben we dan nog het forum :) Ik kijk er ook naar uit dat Ken naar Japan gaat en de frontpage weer wat levendiger wordt, daar kunnen we dan wel op vertrouwen denk ik ;)

Al met al is dit toch een van de betere gamefora van Nederland naar mijn mening. Vanwege de leuke community met aardige members, goede discussies en een degelijk niveau zijn Nozomi.nl en het forum mijn favorieten geworden. Hoe staan jullie hier tegenover en wat zijn jullie ervaringen/meningen? :)

8)
Dem.

Post by Dem. » Fri Jun 30, 2006 16:53

Zijn niet zoveel boards waar ik echt zin heb om tijd in te steken. Het zijn altijd slechts een handjevol boards geweest waar ik post en lees. Nozomi is er één van.

Frontpage: Oogt leuk, updates zijn meestal wel interessant en leuk om te lezen. Layout is bij mss beetje onhandig, maar kan door me browser komen. Soms ook beetje out of date, maarja, forum is where it's at!

Boards: Daar kom ik hier voor. Geen noise op dit forum dus kan gewoon rustig alles lezen ipv te weten dat ik 9/10 posts wel kan overslaan. Discussies zijn meestal wel van aardig niveau. Ben niet zo heel erg into retro / arcade maar zijn zat andere topics die me dan wat meer boeien. Sfeer is gewoon goed voor zover dat op een board kan, rlxte community.
Kiriyama

Post by Kiriyama » Sat Jul 01, 2006 22:57

Ik volg de verhaaltjes op de frontpage al een tijdje, ook toen het forum er volgens mij nog niet was en ik moet over het forum zeggen, dat dit wel één van de weinige forums is, waar echt heel serieus wordt gediscussieerd. Dus dat heeft alvast m'n complimenten. Ik ben hier wel een hoop dingen te weten gekomen, dus informatief is het zeker. Ook zie ik dit als HET forum voor Japanliefhebbers/freaks, daar kom ik ook eigenlijk voor. Gamen doe ik de laatste tijd niet meer zo veel, vroeger wel. Ik vind die nieuwe consoles en zo niet meer hetgene hebben, wat de games vroeger wel hadden, ik weet niet. Het kan ook zijn dat het meer impact op me maakte, omdat ik toen jonger was, maarja :P
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sun Jul 02, 2006 12:12

Voor mij is op Nozomi alleen het gaming gedeelte echt interessant, tenminste wat serieuzere stuff om te lezen / geinformeerd te worden.
Nozomi is voor mij ook een plek met veel betweters, japtards en veel filosofisch geneuzel over niks.
Sommige leden hadden beter gewoon op IG kunnen blijven.
R-Type

Post by R-Type » Fri Jul 07, 2006 17:06

IG is wel een beetje een gedrocht geworden, vooral als je vandaag de dag kijkt naar het niveau van veel topics, en talloze (clone)accounts die uitsluitend op bashen/fanboyisme uit zijn.. Het gaat de PU kant op.

Ik zit hier vrijwel uitsluitend op de gaming, arcade en retro fora, dat zijn de genres die mij interesseren. Het verschil met andere fora is dat je hier normaal kunt discussieren over bepaalde games en franchises zonder dat er een paar dozijn onwetende kindjes tussen komen lopen bleren over dat GTA retro hard owned. Hier zitten mensen met wel degelijke expertise van hardcore en klassieke stuff. Het is een kleine community, maar dat houdt het juist overzichtelijk.
Post Reply