Wat vind jij van de frontpage, het forum, de comminuty en het algemene beeld? Hoe sta jij tegenover dit forum en wat vind jij dat er beter kan?
Ik moet zeggen dat dit toch wel mijn favoriete forum is geworden sinds de oprichting. Zelf volgde ik Nozomi.nl al een tijdje voordat het vernieuwd werd, maar zeker na de update incl forum is het echt een stuk beter geworden. In het begin was het nog een beetje de kat uit de boom kijken, weinig mensen en niet al teveel posts, maar nu begint het lekker op gang te komen, dat zien we natuurlijk graag.
De frontpage is leuker en overzichtelijker geworden en ik lees de stukjes altijd erg graag. Helaas zijn er ook tijden waarin meer dan een maand oid niks op de frontpage verschijnt, gelukkig hebben we dan nog het forum

Al met al is dit toch een van de betere gamefora van Nederland naar mijn mening. Vanwege de leuke community met aardige members, goede discussies en een degelijk niveau zijn Nozomi.nl en het forum mijn favorieten geworden. Hoe staan jullie hier tegenover en wat zijn jullie ervaringen/meningen?