US forwarding adres

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

US forwarding adres

Post by RoOd » Mon Sep 14, 2015 16:48

Heeft iemand ervaring met een forwarding adres in de US?
Ik wil iets bestellen maar dat wordt dus niet naar Italië verstuurd.
De Italiaanse (en NL) tak van het bedrijf voert het product niet dus als laatste optie wil ik zon forwarding service wel eens proberen maar daar zijn er tegenwoordig een miljoen van sinds ik in 2006 daar ooit eens naar zocht :)
Iemand ervaringen?

Thanks!
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: US forwarding adres

Post by Cageman » Mon Sep 14, 2015 23:11

Heb geen recente ervaring. Zelf een tijdje MyUS.com gebruikt. Beste om op te letten is dat veel bedrijven ook gewoon weigeren om spullen te versturen naar die forwarders. Ze kennen de adressen van de meeste forwarders, en dan vis je alsnog achter het net. Nadat ik dat vaker meemaakte ben ik ermee gestopt.

Ik heb nu wat collega's her en der over de wereld zitten die wel eens wat willen ontvangen en doorsturen voor me.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Re: US forwarding adres

Post by RoOd » Tue Sep 15, 2015 10:29

Dat is natuurlijk ook nog een ding. Zullen genoeg problemen zijn met pakketten die verdwijnen zo en mensen die dan gaan klagen.

Heb net maar een support ticket aangemaakt bij ze, misschien dat ze met de hand dan wat kunnen opsturen ipv het automatisch te verwerken.

Thanks!
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Post Reply