Even voorstellen: Rudie

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Even voorstellen: Rudie

Post by ruderudie » Fri May 19, 2006 17:42

Om me ook even voor te stellen, ik ben Rudie, 22 jaar en woon in Rotterdam op kamers waar ik ook rechten studeer. In mijn kamertje heb ik een mooi high tech cabinetje staan met een 2 slots MVS erin, als ik nog eens een echt huis ga bewonen moet er nog een candy bij. Vroeger stond ik al dagen achter elkaar in de arcade's, wat begonnen is op vakanties naar Spanje en België. Streetfighter II speelde ik grijs, net zoals final fight, the punisher, x-men, art of fighting etc. Jaja, ik was toen al oldschool hehe. Nu ben ik nog steeds een beetje blijven hangen en ben nog steeds verslaafd aan 2d. Mijn huisgenoot heeft een xbox maar van de meeste games wordt ik misselijk na 10 minuten en dan knal ik er capcom arcade classics in, en pro evolution is natuulijk ook super. Ik heb qua consoles een Snes, saturn, dreamcast en playstation, maar die laatste na een week weer verkocht. De dreamcast blijft een juweeltje wat betreft 2d beat 'em ups dus die wordt nog bespeeld, helaas heb ik mijn saturn verkocht omdat ik destijds alleen een nieuwe console kon kopen als ik mijn oude verkocht. eeuwig zonde, ik had hem door mijn verre vriend Cheng om laten bouwen dmv plakbandjes plakken, echt ambachtelijk zullen we maar zeggen. Anyway daarnaast zit ik veel in de sportschool, te weinig in de boeken en gaan er ook aardig wat uren naar mijn vriendin. Dat was wel weer genoeg, nu eens even kijken of hier meer leven in de brouwerij is dan op het insertcoin forum.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri May 19, 2006 17:54

Welkom op het forum dude, maar zoals je ziet is er ook een even voorstellen topic in ditzelfde offtopic forum! Als je daar nou even hetzelfde stukje plaatst, zou dat handig zijn.

Ga je toevallig een beetje om met de gasten uit de hardcore PES scene in R'dam om waar regelmatig toernooien PES werden gehouden/oude team MAX etc.?
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sun May 21, 2006 23:03

He Ken,

Super forum man bedankt dat je als enige in Nederland een dergelijk forum uit de grond stampt. Ik dacht dat ik in de even voorstellen topic zat maar blijkbaar niet. Heb het daar ook even gepost dus je kunt dit topic verwijderen als het aan mij ligt.

Ik ben geen hardcore PES'er, gewoon met vrienden maar wel met vrij grote regelmaat. Organiseren zelf wel eens wat met inleg van 5 of 10 euro, voor de lol dus zie het als pokeren. Misschien dat ik wel eens met een toernooi mee doe binnenkort maar volgens mij zijn die net voorbij in Rotterdam, had er in de PU wat over gelezen.

Tot slot: Vette gameroom, niets dan lof. Ben je trouwens ook met hout begonnen of was het direct candy-time??
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun May 21, 2006 23:14

Thanks, we doen ons best.

Heb sinds m'n vroege jeugd altijd veel gedaan met Neo Geo Home system. Ik ben zelf begonnen wat arcade betreft met een Supergun en een losse monitor met open achterkant, twee losse sticks. Eerste arcade game was Super Street Fighter 2 op CPSII. De eerste cab heb ik bij Arcaderick besteld en dat ging destijds nog allemaal (bij mij in ieder geval) vlekkeloos.
Misschien was dat ook wel omdat we hadden afgesproken dat ik pas zou betalen als de cab geleverd was, ik had destijds best goed contact met Tom en Rick zelf, jammer dat het zo is downhill is gegaan.
Post Reply