Pearl Jam

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Dem.

Pearl Jam

Post by Dem. » Fri Apr 28, 2006 17:27

Image

Concert: Sold out na 10 mins...
/slitwrists

(Staanplaatsen dan, maar zitten heb ik geen behoefte aan)

Track Listing:
1. Life Wasted
2. World Wide Suicide
3. Comatose
4. Severed Hand
5. Marker In The Sand
6. Parachutes
7. Unemployable
8. Big Wave
9. Gone
10. Wasted Reprise
11. Army Reserve
12. Come Back
13. Inside Job

Album is ontzettend rustig over het algemeen, eerste 3 nummers zijn wat drukker (en imo ook meteen wat minder) vooral Comatose ben ik niet zo over te spreken, beetje in de stijl van Spin the Black Circle. Wat ik nooit echt leuk nummer heb gevonden.

Maar 'marker in the sand', severed hand, wasted reprise, come back en vooral Unemployable <3
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Apr 28, 2006 17:49

Me broer heeft kaarten voor Parijs en Arnhem, ik vind het jammer dat ik dan niet meer in Nederland zal zijn. Hele middag nieuwe album zitten luisteren en ik vind em erg goed.
Check ook ff nieuwe revu, interviewtje.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Apr 30, 2006 16:03

Dem. ben je wel eens bij een concert geweest trouwens?

Ben in 1997 in Seattle geweest, die locatie is natuurlijk moeilijk te overtreffen.
Dem.

Post by Dem. » Sun Apr 30, 2006 16:05

Ken wrote:Dem. ben je wel eens bij een concert geweest trouwens?

Ben in 1997 in Seattle geweest, die locatie is natuurlijk moeilijk te overtreffen.

Nooit :(
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Apr 30, 2006 16:07

Een paar geleden had ik ook kaarten voor Ahoy maar toen ging het natuurlijk niet door door die ramp in Denemarken. Ik heb trouwens wel de tour poster van dat jaar met Ahoy nog als datum.
Dem.

Post by Dem. » Sun Apr 30, 2006 16:10

Ken wrote:Een paar geleden had ik ook kaarten voor Ahoy maar toen ging het natuurlijk niet door door die ramp in Denemarken. Ik heb trouwens wel de tour poster van dat jaar met Ahoy nog als datum.

Ik ga dit jaar overigens ook niet. Waren alleen nog rang 3 plekken te krijgen, en bij gelredome is dat echt me geld niet waard. Vriend van me had wel een veldplaats kunnen krijgen, koopt hopelijk ook de poster.

Kwas op vakantie toen het bekend gemaakt werd. Kwam thuis en opeens ... tsja... shock :(
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Apr 30, 2006 16:20

Je zou nog andere steden kunnen proberen, zoals Antwerpen, komen altijd wel kaarten op internet te staan. Ik raad het je echt aan man, zeker met deze nieuwe plaat, dat wordt heftig.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue May 09, 2006 16:40

Even de setlist van het concert waar ik ben bij geweest van internet gehaald.
Pearl Jam komt in november in Australie, zit er aan te denken dan te gaan.

DATE CITY STATE/COUNTRY VENUE

1998-07-21 Seattle Washington Memorial Stadium

Set 1 Corduroy, Whipping, Hail Hail, Brain Of J., Dissident, Even Flow, Jeremy, Given To Fly, Leatherman, In Hiding, State Of Love And Trust/(Noise of Carpet), Daughter, MFC, Better Man, Rearviewmirror, Black, Alive

Encore 1 Do The Evolution, Wishlist, I Got Id, Footsteps, Spin The Black Circle, Go

Encore 2 Baba O'Riley, Yellow Ledbetter
Notes: Pre-Opener: Throw Your Arms Around Me
Post Reply