Arcadehal Rotterdam

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by ruderudie » Sat Aug 30, 2014 10:03

Is niet de moeite Wim, paar dedicated racers, geen normale cabs meer. Hadden aantal jaar geleden nog een 60 in 1 vert, die is ook weg. Nu veel meer touchscreen en mechanische spellen
User avatar
flay
Active Level:
Active Level:
Posts: 389
Joined: Wed Oct 17, 2012 20:48

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by flay » Sat Aug 30, 2014 21:13

ruderudie wrote:Is niet de moeite Wim, paar dedicated racers, geen normale cabs meer. Hadden aantal jaar geleden nog een 60 in 1 vert, die is ook weg. Nu veel meer touchscreen en mechanische spellen


Vandaag toch eens bezocht en het is inderdaad niet de moeite. 2 euro om GTI CLub te spelen zonder geluiden op een zetel die je niet meer achteruit kan zetten :?
We were the first gamers !
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Psykick » Sat Aug 30, 2014 21:59

Haha, wat vet dat je toch bent gegaan! That's the spirit :)
User avatar
Anunaki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1156
Joined: Sat Nov 03, 2012 16:04
Location: Spijkenisse

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Anunaki » Sat Aug 30, 2014 22:13

+1

niet beroofd :mrgreen:
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Jinxz » Sat Aug 30, 2014 23:57

Anunaki wrote:+1

niet beroofd :mrgreen:


Behalve door QParc als je daar in Scheveningen je auto hebt geparkeerd :)
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Ratson » Sun Aug 31, 2014 06:55

stevuns wrote:
Jinxz wrote:
stevuns wrote:Ik kom heel vaak in deze buurt. Heb ook vrienden en bekenden die op de Schiedamseweg wonen. Ik heb daar ook 4 jaar post bezorgd. De laatste jaren is er gelukkig ook heel wat verbeterd door het schoonruimen van de Keileweg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om in die buurt een ondermening te beginnen...

We zaten er van 2000 tot 2003 dus is alweer een tijdje terug. We zaten in het laatste blok voor de brug links, achter ons zat het bejaardetehuis.


O ja bij ter hoogte van de Noordschans/ Kruijffstraat? Dat tehuis staat er inmiddels niet meer.
Denk dat je veel niet meer terug kent. Ze hebben de wijk flink verbeterd. De Mathenneserdijk is bv ook helemaal gerenoveerd.
Anno 2000 - 2003 kon je daar s'nachts idd niet veilig lopen :)


In die tijd werkte ik daar, vanaf 98/99. Heb persoonlijk niet echt last gehad.
Politie daar was vaak nog een groter probleem dan de junks,hoeren en dealers.
De eerste paar die me daar lastig probeerden te vallen heb ik gelijk duidelijk gemaakt dat ik die ene verkeerde ben die je tegen kan komen. Toen was ik iets minder rustig als nu zullen we maar zeggen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
flay
Active Level:
Active Level:
Posts: 389
Joined: Wed Oct 17, 2012 20:48

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by flay » Mon Sep 01, 2014 19:37

Een paar foto's van de arcadehal Spangen in Rotterdam. Al noemen zij het "Bijeenkomstruimte"
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

De persoon die achter de bar staat heet Mielo. Een aangename kerel, zijn enthousiasme en motivatie om iets van deze ruimte te maken is leuk om te zien. Ik heb dan ook mijn best gedaan om in iedere kast een muntje te steken (uitgezonderd de airhockey's, ik heb ook mijn trots). Met zijn 3 cabs heeft hij wel nog een hele weg af te leggen en een echte publiekstrekker zit er nog niet tussen. Ik heb reklame gemaakt voor Nozomi dus wie weet zien we hem terug op het forum. Als je in de buurt bent moet je zeker eens stoppen want zo'n initiatief kan ik alleen maar toejuichen.
We were the first gamers !
User avatar
waiwainl
Active Level:
Active Level:
Posts: 2007
Joined: Mon Sep 23, 2013 21:04
Location: Randstad

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by waiwainl » Mon Sep 01, 2014 21:02

Koesteren dit soort initiatieven!
Ik zal er nooit komen - trekt me niet echt daar :mrgreen: - maar gezien de hoeveelheid 'arcade' hallen/ruimtes in NL erbarmelijk laag is; vindt ik het wel gaaf te zien dat ondernemers de interesse wel hebben!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Psykick » Mon Sep 01, 2014 22:45

Elk begin is er eentje en die Daytona 2 DLX met nieuw scherm is er zeker eentje! Hopen dat ze het leuk weten uit te bouwen :D
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by ruderudie » Tue Sep 02, 2014 21:57

Zo dat is al veel meer dan ik had verwacht! Als ik Mielo was zou ik het wel na 20 uur dicht gooien, ziet er uit als een plek waar je goed kan hangen... Super dat je gewoon gegaan bent Wim, ouwe held die je daar bent :)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Ken » Tue Sep 02, 2014 22:40

Wat een huilbende! Maar goed dat we binnenkort weer een event hebben om het namens de Nederlandse bevolking met je goed te maken.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Cageman » Tue Sep 02, 2014 23:50

Ken wrote:Wat een huilbende! Maar goed dat we binnenkort weer een event hebben om het namens de Nederlandse bevolking met je goed te maken.

:mrgreen:
User avatar
flay
Active Level:
Active Level:
Posts: 389
Joined: Wed Oct 17, 2012 20:48

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by flay » Wed Sep 03, 2014 15:55

Ken wrote:Wat een huilbende! Maar goed dat we binnenkort weer een event hebben om het namens de Nederlandse bevolking met je goed te maken.


Ik neem de Nederlandse bevolking niets kwalijk, ik heb wel mijn bonnetje van het tanken opgestuurd naar jullie Koningshuis. Dat is wel het minste wat jullie kunnen doen :-)
We were the first gamers !
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by cthulhu » Wed Sep 03, 2014 16:06

Ken wrote:Wat een huilbende! Maar goed dat we binnenkort weer een event hebben om het namens de Nederlandse bevolking met je goed te maken.


Hoezo? Ze hebben een Airhockeytafel!

Och ja, het begin is er en in ieder geval is het enthousiasme er. Met flink wat uitbreiding wordt het misschien nog wat...in ieder geval wel als er ook goed onderhoud gepleegd wordt. Voor mij is er niet echt een reden om naartoe te gaan, op de pins en Airhockey na dan...ik heb echt helemaal niets met racers en ben er ook walgelijk slecht in (net als andere spellen overigens).
User avatar
Sphere
Active Level:
Active Level:
Posts: 795
Joined: Mon Sep 24, 2012 23:30
Location: Zoetermeer
Contact:

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Sphere » Wed Sep 03, 2014 17:52

cthulhu wrote:Hoezo? Ze hebben een Airhockeytafel!

Och ja, het begin is er en in ieder geval is het enthousiasme er. Met flink wat uitbreiding wordt het misschien nog wat...in ieder geval wel als er ook goed onderhoud gepleegd wordt. Voor mij is er niet echt een reden om naartoe te gaan, op de pins en Airhockey na dan...ik heb echt helemaal niets met racers en ben er ook walgelijk slecht in (net als andere spellen overigens).


+1 :mrgreen:

Het ziet er trouwens best netjes uit. Ik had een afgetrapte bende met 2 multigame kasten verwacht. Ondanks dat het niet veel voorstelt is er wel aandacht aan bested. Dus inderdaad chapeau voor het initiatief.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Arcadehal Rotterdam

Post by Da Dude » Wed Sep 03, 2014 19:00

Ik zou even een foldertje van het "te koop" aanbod van het NGC sturen.
Post Reply