Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

Post by Ken » Wed Mar 15, 2006 02:26

Ik heb dit ook (in het Engels weliswaar) gepost op het killercabs forum.
Wie is er van plan dit jaar naar Japan te gaan, en dan hebben we het waarschijnlijk rond de periode van de Tokyo Game Show, zoals Gameholic al in zijn TGS 2006 topic aangaf. Het lijkt me extreem cool om in Tokyo met wat Killercabs en Nozomi members te gaan knallen in HEY Taito, om vervolgens door te gaan naar obscure barretjes in Tokyo en er een bizarre meeting van te maken. Dus niet je standaard 'zet een paar tv's neer en drie zakken chips, everybody happy', maar een fucking meeting in Japan met een stel echte dedicated hardcore enthousiasts.

Dus, ben je van plan te gaan laat het weten hier! En mocht je niet gaan maar het je toch een cool idee vindt, mag je dat ook zeggen dan sturen we tegen die tijd wel een paar foto's en een bierviltje. Bovendien wil ik ook nog eens nadenken over een Nozomi meeting in Nederland, dan zal het wel al snel samenvallen met de jaarlijkse Segaforum/Segaonline meeting of iets dergelijks, maar toch lang niet iedereen zit daar.
Ideetjes anyone?
Last edited by Ken on Sat Sep 09, 2006 17:34, edited 1 time in total.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Mar 15, 2006 07:17

Prima initiatief Ken!

Een meeting in Japan is natuurlijk de beste tijd en locatie die we maar voor kunnen stellen als zijnde een site/forum zoals Nozomi.

Ik ben dus van de partij. Het enige probleempje wat ik nog heb is dat ik nog een maat van mij moet overhalen om mee te gaan naar Japan. Tenzij Robert (Segaonline) en andere Nederlanders ook gaan, dan zouden we een gezamelijke vlucht/hotel kunnen boeken... dat is toch een stuk gezelliger. De kroegentocht die Ken aanhaalt klinkt ook als muziek in de oren ;) Smaakt dat Japanse bier een beetje naar behoren?

Verder had ik al aangehaald in het TGS topic, dat ik een BBQtje bij mij thuis (Eindhoven) ga organiseren. Ik heb het geluk dat ik op de bovenste verdieping woon met een dakterras. Ik wil dus alle vaste members uitnodigen van dit forum en ik nodig de mensen van Segaonline uit en eventueel nog wat bekende gasten van het Segaforum. Gewoon een leuke club (je kan beter teveel uitnodigen want er vallen altijd luitjes af ;)) en dan kunnen we naast het BBQ-en, spelen op mijn DC demopod die buiten zal staan, beamertje, tv's met allerlei coole stuff.. Enfin, je weet wat ik bedoel!

De BBQ staat gepland rond eind juni / begin juli. Dan zijn de meeste nog wel in Nederland dacht ik zo! Meer info volgt binnenkort op Segaonline en natuurlijk hier op het forum.

Ik hoop iig dat beide meetingen gewoon doorgaan natuurlijk.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Wed Mar 15, 2006 08:58

Ik wil in die tijd ook in japan zijn maar vooralsnog heb ik daar nog geen zekerheid over.
De wil is er iig.
2d fighting rules
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Sun Apr 23, 2006 17:45

ok, ik heb besloten dit jaar 2 weken naar japan te gaan. ik zit te denken aan 12 t/m 26 september.
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Apr 23, 2006 19:15

addict wrote:ok, ik heb besloten dit jaar 2 weken naar japan te gaan. ik zit te denken aan 12 t/m 26 september.


Zo te zien wil jij de TGS meemaken? :)
Anyway, veel plezier alvast ^_^
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Sun Apr 23, 2006 20:21

jezeker :)

wie gaat er mee? :P
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Apr 25, 2006 16:30

Hoe staat het met de plannen Gameholic en Legztec?
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Apr 25, 2006 21:53

Ik vertrek over drie weken weer terug naar Nederland en ga dan alles definitief boeken :)

Ik ga dus nog steeds zeker naar Japan toe, alleen weet ik op dit moment niet wie er met mij meevliegt van mijn maten. Dus dat moet ik nog even regelen. Maar hoe dan ook, ik ga naar Japan.

Wat ik wel op prijs zou stellen is dat we van te voren wel het een en ander inplannen, dan weet ik ong ook wat me te wachten staat etc.

Dus over enkele weken heb ik definitieve data etc.. Zoals ik al heb aangegeven, de TGS staat centraal dus daar wil ik zeker bij zijn
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed May 10, 2006 02:13

Jontra heeft aangegeven ook misschien in Japan te zijn rond de tijd van de meeting, dus dat zou weer een aanmelding zijn. Hoe staat het ermee Gameholic?
Gameholic

Post by Gameholic » Wed May 10, 2006 13:37

Zoals ik al aangaf, ik ben bijna weer in nederland (16 mei weer op Nederlandse bodem), en dan ga ik rap even kijken naar een vlucht en het hotel. Mss is het handig als we binnen nu en twee weken hier een lijstje hebben van mensen die definitief gaan. Perskaart voor TGS is geloof ik aangevraagd via Sega Online.

Ik heb dus groen licht voor Japan, alleen moet ik nog daadwerkelijk boeken. Dus komt goed, ik hoop alleen dat ik nog een reisgenoot heb of een maat die meereist.
Giel

Post by Giel » Wed Jun 07, 2006 17:08

Zit er sterk over te denken om in December dit jaar te gaan, tijdens de kerstvakantie. Als ik nu even een beetje goedkoop onderdak kan vinden(ik vlieg toch voor 200 =P ), is dat wel zeker. Zou wel naar de TGS willen, maar moet dan ticket en slaapplaats regelen, en nog belangrijker: heb dan weer school. TGS zit er dit jaar dus niet in vrees ik.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Jun 07, 2006 19:05

Oke alvorens ik daadwerkelijk ga boeken wil ik even hier replies zien van mensen die er ook naar toe gaan of zijn dan. Van Ken weet ik het zeker maar voor de rest nog niemand.

Op dit moment gaan er ook geen maten van mij mee dus dat is ook wel balen. Ga niet alleen naar Japan vliegen nl
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Wed Jun 07, 2006 19:21

ik ga 12 tot 27 september, ik heb al geboekt bij het Juyoh hotel. Ik moet nog wel m'n ticket bestellen, maar dat doe ik deze week nog.

8)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jun 07, 2006 20:58

Gameholic wrote:Op dit moment gaan er ook geen maten van mij mee dus dat is ook wel balen. Ga niet alleen naar Japan vliegen nl

Stel je niet aan man, hun verlies dat ze niet gaan. Gewoon gaan.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Jun 07, 2006 21:29

Nee oke, maar leuk is anders natuurlijk. En hoe moet ik daar mijn weg vinden? Ik wil nl. ook niet puur afhankelijk van jou zijn bijv.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jun 07, 2006 21:58

Kom op man je hebt in Zuid Afrika gewoond, een beetje voorbereiding en het zal je geen enkel probleem opleveren.
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Mon Jun 12, 2006 17:16

nou, ik heb in ieder geval geboekt 8) :P :P
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Jun 12, 2006 20:11

Wat kostte je ticket? En wanneer vlieg je?
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Mon Jun 12, 2006 20:43

totaal inclusief reisverzekering eur 1142.40,- :shock:
directe vlucht met Japan Airlines, ik vertrek 12 september.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jun 28, 2006 16:18

Ziet er naar uit dat ik over 4 weken weg ga, wie kan ik nu definitief op de lijst zetten voor september?
Ore~sama

Post by Ore~sama » Wed Jun 28, 2006 18:38

Ken laat mij alvast Tokio zien in augustus. Super leuk aanbod die ik zeker niet in de wind zal slaan. Kan niet wachten, over een maand zit in in het vliegtuig ^^
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Jun 28, 2006 21:57

Ik ga morgen solliciteren voor een baan. Zal iig melden dat ik eventueel naar Japan zal gaan in die laatste week van september. Ik heb met Robert (Sega Online) erover gehad en wellicht zouden wij iets regelen samen. Anders zie ik nog of het doorgaat. De wil is er iig nog wel.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Jun 29, 2006 00:22

Wat betreft de TGS mag het geen probleem zijn, dat regelen we wel.
Zou cool zijn als Robert er ook is, hoe meer zielen hoe beter.
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Thu Jun 29, 2006 14:29

OK, ik heb m'n ticket toch maar gewijzigd voor 3 weken. Dus 12 september tot 4 oktober :D
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jul 30, 2006 03:50

addict wrote:OK, ik heb m'n ticket toch maar gewijzigd voor 3 weken. Dus 12 september tot 4 oktober :D

En terecht. Hoe staat het met de plannen van iedereen?
Post Reply