Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Post by ZeMMiK » Mon Aug 07, 2006 12:39

Hello,

Dit jaar ga ik niet, Ken heeft mij vorig jaar overgehaald (was flink aan het wikken en wegen) om naar TKO te gaan en het is prima te doen ook al ben je alleen, maar als je logeert in het Juyoh hotel dan ben je eigenlijk nooit alleen, de kamers zijn te klein om er meer te doen dan alleen slapen dus iedereen zit in de lobby. Vorig jaar zat het halve hotel vol met TGS gasten en heb mij prima vermaakt met de insidegamer gasten. (dat is is dus avonds..)
Overdag kijk je je ogen uit het is zo ongelofelijk cool!! De rechtstreekse vlucht is wel wat prijzig maar daar kun je prima rondkomen voor 20 euri's per dag...exclusief games natuurlijk :wink:
Het is alweer een jaar geleden maar regelmatig denk ik nog terug aan deze trip.

Ik ga er zeker nog een paar keer terug....
Ore~sama

Post by Ore~sama » Sat Aug 19, 2006 20:43

Vanavond net terug gekomen in Nederland na 3 weken Japan. Ik begin me echt down te voelen nu ik weer in het simpele Nederland ben. Maar dat heb je vaak met vakanties waar je het ontzettend naar je zin hebt gehad.

Mijn reis naar Japan is voor mij zeker een van de mooiste momenten uit mijn leven. Je bent zoveel ervaringen rijker en het is er zo verschillend als hier in Nederland. Ik ga er binnenkort nog een verslag over schijven die ik vervolgens wel op het forum post.

Maar een ding is zeker en dat is dat ik zeker nog een keer ga.
User avatar
Kenshiro
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Feb 23, 2007 19:14
Location: Utrecht

Post by Kenshiro » Fri Feb 23, 2007 21:05

Ik ben nieuw op dit forum, gelijk maar even een reply doen. Ik ga in Augustus naar Japan met een vriend van mij. Gaan voor 9 dagen naar Tokyo. Wilden eerder én langer gaan maar z'n werk liet dat jammer genoeg niet toe.

Beetje korte trip misschien maar goed ik ben vorig jaar 3 weken geweest in m'n uppie Japan rondgereisd. En hij wil graag na deze trip, voor volgend jaar gelijk 3 weken boeken en dan ook zoals mijn trip (rondreizen, JRP e.d.) maar goed da's voor 2008 :wink: Nu dus voor hem een spannend voorproefje, dit wordt voor hem z'n eerste verre reis....

Ben het met Ore~sama eens, je bent zeker een ervaring rijker na een reis door Japan, dat geld voor mij ook. Mijn trip was de allermooiste reis die ik ooit heb gemaakt, zoveel gezien en zoveel mensen ontmoet en vrienden opgezocht..... En ja dat in Nederland terug zijn, viel bij mij ook zwaar. Merkte het gelijk aangezien bij de douane 2 nederlandse gasten gelijk zaten te schelden dat het zo lang duurde, agressie in 't verkeer e.d. Baalde flink dat ik weer terug was, duurde 1 week voordat ik weer enigzins ge-aclimatiseerd was (of hoe je dat ook schrijft :D )
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Post by ZeMMiK » Thu Mar 01, 2007 22:27

Ik zal je vertellen dat ik ok een hele week raar ben geweest toen ik terug was. Dat heb ik niet vaak met vakanties. 2007 geen meeting voor mij... 2008...denk ik wel.
Er is 1 nadeel van in september gaan..... die Robert van SegaOnline heeft alle koopjes al meegenomen uit Akihabara 8)
Ik hoop dat ze in 2008 nog Taito Drummaster hebben staan..I love that.
Post Reply