Marktplaats advertenties

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Marktplaats advertenties

Post by Ken » Thu Mar 09, 2006 20:08

Dat Marktplaats de slechtste rommelmarkt is van Nederland wisten we al, maar je vindt er af en toe grappige advertenties. Wat dacht je van deze...and I quote:

De stick is gemaakt van originele arcade onderdelen (o.a. HAPPS convex buttons) en weegt maar liefst 3,5 kilo. Ook te gebruiken als opstapje of bijzettafel.

Extra: De SF original soundtrack CD met de beroerdste muziek die je ooit zult horen.

Wegens NET5 verslaving van vriendin allemaal weinig gebruikt en dus in goede staat.

link:

http://koopjes.marktplaats.nl/computer_ ... 7E%3D&df=1
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu Mar 09, 2006 20:21

:lol: humor
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Mar 09, 2006 21:40

Hahahahaha.

Waar ik me meestal aan erger is dat er van die flapdrollen meteen een mail sturen op je spul van "HALO IK biet 12 euo op UW spel".

Terwijl er een vaste prijs van in de 100 euro staat. Die mails flikker ik meteen weg, ooit stuurde ik er nog eens iets op terug van geen zielige biedingen ofzo, ma is zonde van mn tijd.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Fri Mar 10, 2006 08:22

Hij heeft nog gelijk ook.
Dat is waar ik mijn arcade sticks ook voor gebruik!
lol
2d fighting rules
R-Type

Post by R-Type » Fri Mar 10, 2006 19:44

Marktplaats dikke smeerzooi.

Ik had ook last van die kindjes die met biedingen komen waarvoor ik nog niet eens over ze heen wil urineren.

Zo had ik er eens een DC SF3: TS en Skies of Arcadia op staan en kreeg ik een mail van:

"hey ik bied 35 euro inc voor beide games maar wel snel een reactie graag anders gaat het over". Met een toon alsof ik vereerd moet zijn met dat bod. Toen ik vroeg of 2 uurtjes met zijn moeder daarbij inbegrepen waren hoorde ik niets meer.

Ook had ik er eens PDS op staan en kreeg ik een mail van:

"Ik bied je 50 incl voor PDS, het is een oud spel en waarschijnlijk raak je hem toch niet kwijt dus ik vind dat een heel redelijk bod". Die gast schilderd me een beetje af als een onwetende leek? Ik heb hem verteld dat ie die 50 piek wel op ebay kon invullen als bod en waarschijnlijk wel een goede kans maakte aangezien "niemand het spel toch wil"..
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Fri Mar 10, 2006 20:14

Marktplaats kom ik dus echt nooit meer. Er zitten alleen maar gasten die je willen naaien. Op eBay heb ik tot nu toe 117 deals gesloten waarvan geen één mislukt is. Zowel als koper als verkoper. Ik heb nu 5 dingen op Marktplaats gekocht. 2 daarvan heb ik nooit gekregen (en wel betaald).
Arathorn

Post by Arathorn » Sat Mar 11, 2006 14:21

R-Type wrote:"hey ik bied 35 euro inc voor beide games maar wel snel een reactie graag anders gaat het over". Met een toon alsof ik vereerd moet zijn met dat bod. Toen ik vroeg of 2 uurtjes met zijn moeder daarbij inbegrepen waren hoorde ik niets meer.


Meesterlijk!! Hij zei incl, dus je had er ook gelijk vanuit kunnen gaan. :twisted:

eBay is inderdaad veel beter, maar ik heb op marktplaats wel kof03 compleet voor m'n aes gescoord voor 160 euro. Heb 'm niet keihard afgezet, maar toch een lekkere deal.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Mar 23, 2006 12:27

GWAR

Post by GWAR » Thu Mar 23, 2006 13:37

Ken wrote:http://koopjes.marktplaats.nl/computer_hardware/spelcomputers_sony_playstation_en_psp/25794548.html?return=eJwlyuEKwiAUhuF7GWw%2FdWq5oUjUnUgTFG0e5oFW0b13Rv%2Fe5%2BPzRphPMqNtRkhtuhb8do82IoLhPFcIK3v4LSMU77GxtfD%2FhUGEy16cGJbm8rNXV1r9Enp1w0oSFAUp3gmO3CnnUYvpwItwUvo8zaTaElEO4GRnvz96Oyyl&df=1


My eyes, my eyes, make it stop!!! :x

Wat een doffe ellende is dat zeg. Ik weet nog dat ze er op tv reclame voor maakten, mijn god wat waren die mensen de weg kwijt.

Een 47 jarige moraalridder, die aan zijn tweede jeugd begonnen was, zat een kadaver van een machine aan te prijzen alsof zijn leven er van af hing. Om van dat mokkel maar te zwijgen.

Het zal je volgens mij nog wel eens goed kunnen verbazen hoeveel dweebs en shitheads zo'n ding in hun kamer hebben staan.

Je zal het onder de kerstboom vinden. "YES het is een SUPERNIN.....???? Asbak?"
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Mar 23, 2006 17:31

GWAR wrote:
Ken wrote:http://koopjes.marktplaats.nl/computer_hardware/spelcomputers_sony_playstation_en_psp/25794548.html?return=eJwlyuEKwiAUhuF7GWw%2FdWq5oUjUnUgTFG0e5oFW0b13Rv%2Fe5%2BPzRphPMqNtRkhtuhb8do82IoLhPFcIK3v4LSMU77GxtfD%2FhUGEy16cGJbm8rNXV1r9Enp1w0oSFAUp3gmO3CnnUYvpwItwUvo8zaTaElEO4GRnvz96Oyyl&df=1


My eyes, my eyes, make it stop!!! :x
Je zal het onder de kerstboom vinden. "YES het is een SUPERNIN.....???? Asbak?"


Ahahahahha!!! Wat een complete zak stront zeg hahaha om je te bescheuren.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Whitevillage

Post by Whitevillage » Thu Mar 23, 2006 21:32

Ahahahahha!!! Wat een complete zak stront zeg hahaha om je te bescheuren.


De reclame van Telsell zelf is nog het prachtigste van allemaal welke helaas niet meer op TV komt (I wonder why). :lol:
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Mar 23, 2006 21:57

Echt serieus om deze rotzooi kan ik me echt zo pissed maken. Dan ben ik in staat om bij wijze van die vent een email te sturen wat voor ontzettende zak het is.

En marktplaats bestaat alleen maar uit simpele, ontwetende, typische Nederlanders die wel zo verschrikkelijk schraal ingesteld zijn dat het simpelweg lachwekkend is.

Wat er al gezegd wordt, als je iets te koop aanbiedt durven ze gewoon 5 euro ofzo te bieden. Echt waar, wat leven er toch een hoop imbecielen op deze wereld
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Mar 24, 2006 12:35

Het leukste is nog dat als je wat wilt kopen, de prijs ongeveer 150% boven het ebay gemiddelde ligt, hoe zou dat toch komen...wat een stelletje ezels.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Whitevillage

Post by Whitevillage » Fri Mar 24, 2006 15:20

Ik moet ook zeggen dat ik één keer daar gehandeld heb, zowel als koper en verkoper. Als verkoper kreeg ik meteen een email in de zin van: 'Doe je prijzen omlaag want bij de Bart Smit is hij véél goedkoper!' (wat dus niets van waar was, game was nog maar 2 weken oud).

En een koper reageerde heftig over de telefoon in angst dat ik hem belazerde wat gewoon angst was dankzij de meute aan oplichters op Marktplaats zelf. Zegt voor mij alweer genoeg als mensen twijfelen over een verkoper.

En als koper, tja. CvsS2 gekocht voor 10,-. Krijg ik de 'not for resale' pers versie.

Ebay is daar gewoon veel eerlijker in dankzij het beoordelen van een koper. Zo had ik ooit een Super Famicom gewonnen die het gewoon niet deed en stuk was. Mocht hem zo weer terugsturen en kreeg netjes het geld + de terugzendkosten terug.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Tue Apr 04, 2006 11:28

weer een om af te branden:

Voor 15 euro kan ik een nieuwe kopen vandaar dat ik een bod deed van 10 euro .Anders bestel ik wel een nieuwe. Want bij die 15 euro komen ook nog op stuur kosten.

Je kunt die dingen niet eens krijgen hier....en what the fock zijn "opstuur kosten?" hahah weer zon ezel van 14.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
R-Type

Post by R-Type » Thu Apr 13, 2006 19:42

Ik kan me ook nog herrineren dat ik een mint PAL Shenmue 2 had aangeboden, voor een zeer redelijke prijs (volgens mij 30 E). Meneer was geinteresseerd, en had toegezegd het te willen kopen... dus ik haal de ad van de site. Maar wat zien ik later? Meneer stuurt een mail met dat ie Shenmue niet kan kopen want zijn wasmachine is kapot gegaan. Nu heb ik mijn leven slechte smoezen gezien en gebruikt (nee schat, ik heb gister niks gedronken, maar ik heb iets verkeerd gegeten daarom ben ik zo brak) maar dit is wel een heel slechte.

En wat zien ik nog meer? Meneer biedt tegelijkertijd wel hoge bedragen op andere game items uit, of hadden die toevallig een was functie?

Moraal: Ebay is in dit geval beter.. een overeenkomst is bindend BIN-DEND.. say da word B-I-N-D-E-N-D!
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Fri Apr 14, 2006 07:13

R-Type wrote:Moraal: Ebay is in dit geval beter.. een overeenkomst is bindend BIN-DEND.. say da word B-I-N-D-E-N-D!


Een toezegging, mondeling of via e-mail is ook BIN-DEND.. say da word B-I-N-D-E-N-D!
Of het marktplaats of e-bay is maakt niet uit.
2d fighting rules
R-Type

Post by R-Type » Fri Apr 14, 2006 09:56

Met marktplaats kun (of kon althans) je geen stappen ondernemen in dergelijke situaties. Iemand kan wel zeggen dat ie belang heeft, en dan later met een lulsmoes komen. Op ebay kan dit, maar dan kun je stappen ondernemen, zoals een geschil aangeven, een non paid item strike, of bad feedback. Je komt er daar minder makkelijk mee weg.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue May 09, 2006 13:00

Martkplaats is TE grappig.

ik koop er alleen maar wat tweedehands psp spellen en verder eigenlijk nooit wat.
tot nu toe redelijk goed gegaan allemaal.
Verkopen doe ik wel op marktplaats. Alle meuk die ik in me huis heb staan die ik weg wil gooien verkoop ik daar :)
echt te grappig wat je nog voor ouwe rotzooi kan krijgen soms of hoe blij je er iemand mee kan maken.

1 keer dus nog een hele mooie email gehad met bloemen en kabouters en weet ik veel van een mevrouw die mijn stereo had gekocht van 8 jaar oud voor 15 euro en daar ook voor gespaard had :)
ik heb een week lang erom moeten lachen.

Serieuze transacties gaan toch echt naar ebay bij mij....
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Gungrave

Post by Gungrave » Wed May 10, 2006 21:09

Afgelopen week een scooter die ik voor 300 gekocht heb daar voor 450 euro verkocht, ook op Marktplaats :) Tot nu toe wel aardige zaken daar gedaan, niet veel aanmerkingen. Er lopen inderdaad wat debielen en naaiers tussen, maar die blijf je houden..
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Thu May 11, 2006 10:04

ja ik heb weer een mooie!

bied iemand iets aan voor 12,50.
ik vraag: wat kost het als ik 5 stuks afneem inc verzendkosten etc?
antwoord: 65 euro en dan betaald hij verzenden en inpakken.

de laaste keer dat ik rekende was 5 * 12,50 = 62,50


geef me dan niet het idee dat ik iets gratis krijg :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Nick_D

Post by Nick_D » Fri May 12, 2006 15:59

DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri May 12, 2006 16:32

Het leuke is dat die onnozele halzen voor bijv. 2 euro meer al meteen gaan zeiken hahaha.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon May 29, 2006 14:39

ha check deze , 50 euro voor een samurai shodown.

http://koopjes.marktplaats.nl/verzamele ... aY%3D&df=1

je zou hem eigenlijk gratis moeten krijgen bij een trip naar barneveld....
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Fri Jul 14, 2006 12:42

wat een meesterlijke vertaling van controllers heeft deze:

marktplaats wrote: dus noem een goede prijs en hij is van jou.
en je krijgt er een paar spellen bij zoals* KNIP*
.
en 2 bedieners

Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Post Reply