Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Perkunas

Post by Perkunas » Sun Oct 16, 2005 23:07

Ik ben Sam, 18 jaar en ik kwam via via in contact met deze website, ondertussen al meer dan een jaar geleden. Het was pas echter vandaag dat ik me op het forum registreerde. Ik kom uit België, dat hier blijkbaar maar matig vertegenwoordigd wordt. ;)

Als opleiding doe ik momenteel een 1ste bachelor Japanologie aan de KULeuven, daar ik ook een enorme interesse heb voor Japan (taal, cultuur, film, literatuur, theater, muziek, anime, geschiedenis,... en games ;)). En als alles meezit ga ik binnen twee jaar naar Japan voor een academiejaar, liefst Kyôto dan. Op dit moment is het wel hard werken om alle stof bij te houden.

Lijkt me hier een erg leuke community. =)
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 17, 2005 06:56

Perkunas wrote:Ik ben Sam, 18 jaar en ik kwam via via in contact met deze website, ondertussen al meer dan een jaar geleden. Het was pas echter vandaag dat ik me op het forum registreerde. Ik kom uit België, dat hier blijkbaar maar matig vertegenwoordigd wordt. ;)

Als opleiding doe ik momenteel een 1ste bachelor Japanologie aan de KULeuven, daar ik ook een enorme interesse heb voor Japan (taal, cultuur, film, literatuur, theater, muziek, anime, geschiedenis,... en games ;)). En als alles meezit ga ik binnen twee jaar naar Japan voor een academiejaar, liefst Kyôto dan. Op dit moment is het wel hard werken om alle stof bij te houden.

Lijkt me hier een erg leuke community. =)


Aan mij de eer dan; welkom! :)
Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben ^^
Fantus

Post by Fantus » Wed Oct 19, 2005 15:29

Dag lui, ik ben Fantus. Sommige van jullie kennen me van het Insert Coin forum. Ik ben 24 jaar, heb geschreven voor GameSen (wie kent het nog?) en had een column in het blad GameQuest, later GamePro. Momenteel werk ik voor mezelf als spellenmaker.

Next :)
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Oct 19, 2005 16:09

Fantus wrote:Dag lui, ik ben Fantus. Sommige van jullie kennen me van het Insert Coin forum. Ik ben 24 jaar, heb geschreven voor GameSen (wie kent het nog?) en had een column in het blad GameQuest, later GamePro. Momenteel werk ik voor mezelf als spellenmaker.

Next :)


Welke programma's gebruik je?
Doe je het met C4d/3DSMax of gebruik je RPG Maker achtige programma's?
Welkom hier btw! :)
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Wed Oct 19, 2005 17:40

Ik ook even snel dan :)

Ben al op meerdere fora bekend, voornamelijk het Segaforum. 23 jaar, zelfstandig militair (KMAR) doe op dit moment eigenlijk alleen aan PC / PSP gamen, ben de consoles een beetje zat geworden. Ben vroeger fervent skater geweest, maar nadat ik m'n pols heb gebroken ben ik maar met die carriere gestopt.

Draag nog wel de kleding, lees de magazines en ben nog van plan dit jaar een nieuwe plank te kopen. Beetje in de winter skaten is niet tof, maar te doen. Luister voornamelijk metal / rock - nu metal - hoe je alles tegenwoordig wilt noemen. In het rijtje van System Of A Down / Disturbed / Trapt / Lost Prophets. Hard, maar ook relaxte skate muziek dus.

Ben door Ken gewezen op Nozomi (hoewel ik de naam Akihibara - zo goed? - wel regelmatig op andere fora's voorbij zag komen), waar op dit moment nog een kleine community is. Maar dat zal gestaag groeien, denk ik zo. Beetje hier en daar het woord aan het rondbazuinen enzo :)

De layout ziet er fris en stylish uit. Kudo's to that.
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
Fantus

Post by Fantus » Wed Oct 19, 2005 17:57

Gungrave wrote:Welke programma's gebruik je?
Doe je het met C4d/3DSMax of gebruik je RPG Maker achtige programma's?
Welkom hier btw! :)


RPG Maker is voor de hobbyist. Mijn games worden gemaakt in J2ME en C++, en ik gebruik programma's zoals photoshop, illustrator, promotion, 3dmax, etc. Komt dus wat meer bij kijken dan 1 programma :)
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Oct 19, 2005 21:47

Fantus wrote:
Gungrave wrote:Welke programma's gebruik je?
Doe je het met C4d/3DSMax of gebruik je RPG Maker achtige programma's?
Welkom hier btw! :)


RPG Maker is voor de hobbyist. Mijn games worden gemaakt in J2ME en C++, en ik gebruik programma's zoals photoshop, illustrator, promotion, 3dmax, etc. Komt dus wat meer bij kijken dan 1 programma :)


Zelf heb ik 2 jaar oid met Photoshop gewerkt, C4D, Apophysis, Terragen en WorldMachine later pas(3 maanden voor ik stopte).. Nu ben ik gestopt, alleen Photoshop gebruik ik nog voor avatars en sigs oid..

Maar heb je al wat gemaakt of is alles nog In Progress? =P
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Oct 19, 2005 22:10

Ricepuppet wrote:Ik ook even snel dan :)

Ben al op meerdere fora bekend, voornamelijk het Segaforum. 23 jaar, zelfstandig militair (KMAR) doe op dit moment eigenlijk alleen aan PC / PSP gamen, ben de consoles een beetje zat geworden. Ben vroeger fervent skater geweest, maar nadat ik m'n pols heb gebroken ben ik maar met die carriere gestopt.

Draag nog wel de kleding, lees de magazines en ben nog van plan dit jaar een nieuwe plank te kopen. Beetje in de winter skaten is niet tof, maar te doen. Luister voornamelijk metal / rock - nu metal - hoe je alles tegenwoordig wilt noemen. In het rijtje van System Of A Down / Disturbed / Trapt / Lost Prophets. Hard, maar ook relaxte skate muziek dus.

Ben door Ken gewezen op Nozomi (hoewel ik de naam Akihibara - zo goed? - wel regelmatig op andere fora's voorbij zag komen), waar op dit moment nog een kleine community is. Maar dat zal gestaag groeien, denk ik zo. Beetje hier en daar het woord aan het rondbazuinen enzo :)

De layout ziet er fris en stylish uit. Kudo's to that.


Heb je nou nog veel vrije tijd als militair zijnde? Of doe zit je niet in een onderdeel dat veel uitgezonden wordt?
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Thu Oct 20, 2005 08:01

Ben 1 keer uitgezonden voor 2 maanden. Maar uitzending is niet iets dat je kiest, het wordt je opgelegd. Daarbij zit ik niet bij de Landmacht (wat vaker op uitzending gaat) maar bij de KMAR, als beveiliging.
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
Fantus

Post by Fantus » Thu Oct 20, 2005 08:05

Gungrave wrote:Maar heb je al wat gemaakt of is alles nog In Progress? =P


Eerste spel is verkocht, tweede staat op het punt verkocht te worden. En voor beide heb ik een NDA moeten tekenen, dus ik kan pas wat laten zien als het op de markt komt :(
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Oct 20, 2005 09:25

Fantus wrote:
Gungrave wrote:Maar heb je al wat gemaakt of is alles nog In Progress? =P


Eerste spel is verkocht, tweede staat op het punt verkocht te worden. En voor beide heb ik een NDA moeten tekenen, dus ik kan pas wat laten zien als het op de markt komt :(


Ah ok, zou je misschien kunnen vertellen waar ze over gaan of mag dat niet? Pb me ander even, ben wel geinteresseerd =)
User avatar
Remco
Active Level:
Active Level:
Posts: 18
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:56

Post by Remco » Sat Oct 22, 2005 11:08

Oi mensen!

Ken gaf me (terecht) een schop naar z'n forum. Eindelijk iets waar we al lang op zitten te wachten. Mijn naam is Remco ben met een paar maandjes klaar met m'n studie en verder full time spelontwikkelaar. Ik woon in Leeuwarden, samen met m'n vriendin en huisgenoten.

Waarom kom ik hier? nou vooral om over Arcade te bomen natuurlijk :) momenteel heb ik een vrij kleine verzameling games waar ik allemaal min of meer een (sentimentele) waarde aan hecht. Denk hierbij aan Street Fighter, King of Fighters en Final Fight. Games die "de shit" waren toen je ook in nederland nog wel eens een speelhal binnen kon stappen. Ik speel m'n games op een vrij massieve no-name cab maar ik ben nog van plan deze te gaan vervangen voor een fijne NEO29 of Astro City.

Mensen kennen mij misschien van andere fora onder RSP maar m'n voornaam is goed genoeg voor mij, vandaar. M'n games geschiedenis is weinig bijzonder. Ik kan alleen zeggen dat ik een voorliefde heb voor Nintendo, naja nintendo en High Res sprites die je ziet op de Neo's :)
Whitevillage

Post by Whitevillage » Sat Oct 22, 2005 11:28

Ha jouw ken ik wel Remco/RSP. Welkom kerel. :)
Cyberpunk

Post by Cyberpunk » Sat Nov 05, 2005 01:48

Ai folks!

Na lange tijd rond gezwerfd te hebben op InsideGamer.nl kan het weleens voorkomen dat je bijzondere peepz tegen komt. Ken was er zo één, m'n eerste ontmoeting op het forum met hem is er één die ik nog steeds herinner, hij zat te zeiken en te zeiken over van alles en het werd een gezellige verhitte discussie. Niet dat ik Ken echt mocht in het begin, hij zeek voornamelijk alles en iedereen af.. maar er was wel een keerzijde...

Na verloop van tijd begon ik namelijk op te merken dat hij een doorgewinterde hardcore gamer was met een grote voorliefde voor alles wat Japans is. Uiteindelijk mocht ik hem steeds meer (naja, eigenlijk begreep ik Ken eindelijk) :lol: en ik heb 'm volgens mij één keer gesproken op de Power Unlimited Game Awards, waar hij bij een Xbox stand stond te promoten als ik het goed heb. Grote gast, zeker gevaarlijk, maar wel zeer oké.. :D

Anyways, zijn hoofd zit boordevol informatie over de Japanse cultuur en gaming industrie, wat hij zo te merken graag deelt met ons.. Zeer informatief en leuk om te lezen/weten. Dankzij InsideGamer kwam ik erachter dat Ken een eigen site had en zodoende keek ik zo nu en dan op de site. Pas sinds vandaag kwam ik erachter dat er ook een forum is toegevoegd, dus gelijk geregistreerd en nu ook maar even voorstellen.

Ik ben Wouter, 24jr en bekend van InsideGamer.nl onder de alias Cyberpunk, evenals hier nu. Voorheen zeer actief als redacteur geweest voor IG, tegenwoordig op een lager pitje gezet, maar ik hoop in de toekomst weer wat actiever te worden.

In het dagelijks leven zit ik in de Verzekeringen, wat ik dus zeer saai vind. Om die reden ben ik bezig om de ICT wereld binnen te dringen en ben ik momenteel bezig met een concept om een eigen bedrijf uit de grond te stampen. Hoop werk, maar wel leuk. Ik ben gek op gamen, hoewel ik het afgelopen jaar een tijdje weinig met het gamen heb gedaan, pas sinds de laatste paar maanden en dankzij de komst van de Xbox 360 ben ik er weer druk mee bezig. Naast het gamen ben ik veel op het internet te vinden om voornamelijk game- en filmsites te checken en om te chatten. Ook vind ik het leuk om grafisch capriolen uit te halen met photoshop, hoewel ik geen pro ben, ik ben blij dat ik er wat mee kan. :D Als laatste wil ik nog toegeven dat ik een groot muziekliefhebber ben, ik luister alles van de oud tot latin, van soul tot rock.. Als het goed klinkt, dan wil ik het luisteren.

Ik zal hier zo nu en dan wel langs komen en gezellig mee posten. Dus, ik spreek jullie vast nog weleens. :D
Reimondo

Post by Reimondo » Fri Nov 11, 2005 03:28

Ook maar even een voorstelling geven.

Ken heeft ook mij op dit forum gewezen nadat de site vernieuwd was. Daarvoor kwam ik er ook af en toe eens kijken. Ik ben Raymond, net 21 jaartjes oud, woon nu in Hirakata in een land met heel veel Japanners, Japan genaamd. Zit hier ongeveer in hetzelfde kader als Ken voor de studie waar ik Ken dan ook van ken.

Als klein ventje van 6 kreeg ik bij de verjaardag een mastersystem. Sindsdien helemaal verslaafd aan het gamen, geld was er echter niet zoveel dus spellen uitkiezen diende zorgvuldig te gebeuren. Sinds die tijd zijn er o.a. ook een Megadrive (Streets of Rage 2 8) ), NES (weer weggedaan), Saturn, PSX, Dreamcast, PS2 en Gamecube in huis gehaald. Spelen doe ik er echter niet meer op, ik weet niet waarom. Komt waarschijnlijk wel weer. Gamesnieuws volg ik sinds meer als 3 jaar niet meer en hierdoor is mijn kennis enigzins vervaagd :wink:

Hou me wel bezig andere dingen zoals F1, Karten, Auto's, motoren, poolen, karaoke en ben van plan eersdaags te gaan zwemmen. Daarnaast ook een muziekliefhebber, van gabber tot rock tot J-pop vind je in mijn collectie. Luister dus zo ongeveer wel alles.

Als ik klaar ben met mijn studie wil ik of een eigen zaakje beginnen in NL of werk vinden en wonen in Japan. En tot die tijd zitten we gezellig hier.
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Fri Nov 11, 2005 16:23

Ik ben General Wong. Zoals de meeste hier wel zullen weten werk ik o.a. voor DGS-Online en GeenStijl. Ben hier verzeild geraakt via een post van rijstpoeperd op segaforum. Werk op dit moment bij Optichains (van o.a. Hans Anders) op de ICT afdeling.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu Nov 17, 2005 12:01

General I salute you.
Sam

Post by Sam » Sun Nov 27, 2005 14:47

Zal ik mij ook maar even voorstellen

Ik heet Sam Klopper, ben al 14 jaartjes oud. Ik woon in het noorden bij alle boeren pummels, gelukkig woon ik niet op het platteland maar in Groningen. ik zit nu in de 2e van VWO alleen doe ik het dan in het engels (om maar even intressant te doen :P).
Ik sta bij Insidgamer en nog wat fora's bekend als Sambledon, dit is tevens mijn Online-gaming naam. Ik ben Moderator bij PlayRstation.net, wat momenteel nog een kleine community is. Hoe ben ik op deze site verzeild geraakt? Netzoals velen via insidegamer.

Mijn Hobbies zijn vooral tennis en gaming en alles wat daar ook maar enigzins mee te maken heeft. Zoals jullie al aan mijn leeftijd kunnen zien is dat ik nog niet zo heel lang met gamen bezig ben, nu probeer ik een beetje de Golden age of gaming weer in te halen. Waar heb ik een hekel aan? De puberale gaming middenstand, oftewel alle gamers met een Xbox en niet verder kijken als dat hun neus lang is AKA ongeveer al mijn vrienden, Die snap ik dus ook totaal niet als het om gamen gaat. Dat was het wel zo'n beetje
MajorTom

Post by MajorTom » Sun Nov 27, 2005 19:26

Hallo,
Ik zit hier al 2 dagen een beetje rond te koekeloeren, tijd om me eens voor te stellen.
Mijn naam is Niels, ik ben 18 jaar en ik woon in Nunspeet, dat is min of meer een boerengat in Gelderland, lekker op de Veluwe ;) .. Ik heb ook een geruime tijd op IG rondgedwaald en toen kwam ik een link van Nozomi tegen. Japan, Games en Anime zag ik staan... hier zit ik wel goed denk ik.
Toen ik 6 was mocht ik mijn eerste spaarvarken kapot gooien voor een Sega Megadrive. Ik speelde daarop Sonic, Streets of Rage en talloze andere games. Helaas is deze console de deur al weer uit. En zo begon mijn eerste verslaving! Verder heb ik nog een N64 en een Xbox die ook de deur uit zijn. Tegenwoordig staat hier alleen nog een Gamecube, maar binnenkort mag ik hopelijk ook de Playstation 2 een plekje innemen naast mijn TV.
Verder kan ik mij zeer goed vermaken met vele anime series, waaronder mijn favorieten Kenshin, Full Metal Alchemist, Kimi Ga Nozomu Eien en Elfen Lied.
Naast dit alles volg ik ook nog een studie aan de Hogeschool Windesheim, nl. Industrieel Product Ontwerpen.
LBL
Active Level:
Active Level:
Posts: 57
Joined: Tue Nov 22, 2005 22:47

Post by LBL » Sun Dec 11, 2005 21:35

Gegroet allen :D
Na wat dagen rond gehangen te hebben wordt het ook eens tijd mezelf te introduceren;
Ik ben lennard, 23j, na een tijdje in Eindhoven en Dordrecht gezeten te hebben woon ik nu momenteel in een klein dorp vlakbij hoorn.
Net zo wisselend als mijn woonplaats zijn mijn werkzaamheden, nu is dat bij Wanadoo isp.

Sommige zullen me kennen van Segaforum, wat tevens het enige andere forum is wat ik bezoek.
Bezigheden, gamen, anime, stappen en dat soort zaken.
Voornamelijk hou ik me bezig met 2d beat m ups en shumps.
Begonnen op de nes gevolgd door snes.
32bit tijdperk deels overgeslagen, wel veel street fighter ex :oops: gespeeld. (Kan er niks aan doen maar vind de game wel ownen).
Bij de DC weer wat fanatieker gaan gamen, momenteel nog steeds mijn favo console.

Sinds een korte tijd neemt gamen me al meer in beslag wat resulteert in meer intresse in imports en arcade dus denk ik bij dit forum wel goed te zitten.
Jeston
Active Level:
Active Level:
Posts: 51
Joined: Sat Dec 17, 2005 04:28
Location: Brussels
Contact:

Post by Jeston » Sat Dec 17, 2005 04:40

Hoi,

Ik ben Thomas, leven in Belgie. Sorry voor alles maar mijn Nederlands is niet goed, zo ik zal in Engels schrijven ;)

So, easier for me now (sorry again), I knew the website few month ago, maybe a year for the gamecenters pictures, so I had watched the whole website finally.

Then I had traveled to Japan few month later, I was on Akiba at the Club Sega (or was it Taito Station ? no matter). I was watching players before going to play too. Then I turn my head right and... What the f#ck, I know this face, but nooo, we are at thousands of kilometers from Europe and... Yeah, it was Ken... So we started to talk a bit, walked a bit around akiba etc... Strange to meet people who are living at 200Km from you when you are in a city of 10 millons people and far from home.

But I don't know why, we met the day after too, akiba station.

So, finally, with some talking etc, you should all know how it goes, I'm here.
:shock:
Juul

Post by Juul » Wed Jan 25, 2006 13:36

Heey allemaal!

M'n (echte) naam is Juul. Kom uit Limburggg (zachte-g I know), en zit doordeweeks in Nijmegen voor m'n studie en in de weekenden meestal in Weert.

Ben wellicht beter bekend van het Segaforum waar ik nu al meer dan een jaar actief rondhang. Voor de rest ben ik niet zo heel actief op andere fora. Kwaliteit voor kwantiteit!

Mijn hobby's zijn voornamelijk computer-gerelateerd (duh, en lekker 'nurderig' ook). Voornamelijk games (voorliefde voor SEGA), zowel op de PC (hooked aan Counter-Strike Source), retro en next-gen consoles als handhelds. Ben eigenlijk pas het laatste jaar begonnen met bewust verzamelen van dingen, maar het stelt nog niets voor en uiteindelijk wat ik koop raak ik naar verhouding te weinig aan. Hoop daar in de nabije toekomst verandering in te brengen.

Ben eigenlijk min of meer 'per ongeluk' hier terechtgekomen. Ik denk via het Segaforum. Hoop dat het een beetje gezellig hier is ;) Op fora als die van Insidegamer (no offense Rano :) ) kan ik niet zo goed aarden. Kan de kracht niet opbrengen om keer op keer het fanboy-ism e.d. de kop in te drukken. Bovendien vind ik kleinere fora in omvang vaak wat gezelliger.

Anyway, dacht "ik type even een klein stukje want ik ben eigenlijk niet zo in de mood om hele verhalen te lullen", lul ik uiteindelijk nog enkele alinea's vol.

EDIT: Ow ja! Ik doe voor m'n hobby ook nog tennissen en uitgaan haha :P

Groet,

Juul
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Jan 25, 2006 14:46

Welkom :)

Hoop dat je het leuk zal vinden hier, ik iig wel 8)
lowen.f

Post by lowen.f » Wed Jan 25, 2006 19:17

dan stel ik me ook maar ff voor. De naam is Lowen, spel je anders maar geen zin om uit te leggen. Weet niet veel van de japanse cultuur af, maar gamen kan ik wel ;) Kwam op deze site via het Nederlandse topic op neo-geo.com forums. Ben nieuw into the scene, maar ik weet 100% zeker dat ik lang lang geleden het als klein jochie gespeeld hebt en toen ik de neo geo weer zag in 'game-over', MOET ik er nu gewoon eentje hebben! :D
Heb m'n oudere laptop verkocht en heb dus wat centjes te besteden :twisted:

Verder ben ik 22 jaar, woon in Utrecht. Speel games sinds ik de Atari (kweetnie hoe oud ik toen was, 6 jaar?), toen de NES, Gameboy, SNES en daarna kreeg ik internet en begon ik met online gaming. Jaren verslaafd geweest aan Shoot 'em ups (vooral Quake 1 en 3), nog wat prijzen mee gewonnen enzo. Ook vroeger erg veel Magic the Gathering gespeeld (daarmee in de top50 van NL gekomen en ook geld mee verdient), is geen videogame, maar toch wel waard om even te noemen denk ik zo ;)
Nu ben ik weer helemaal into console (retro) gaming. Zoek SFalpha2 voor de Snes en zoek dus een Neo Geo AES 8)
Studeer nu communicatie systemen en ga richting webdevelopment/design. Gamedesign wil ik ook erg graag doen, maar het is nogal moeilijk om in dit wereldje terecht te raken. Dus kies ik voor iets met meer zekerheid, heb nu ook een parttime webdesign baantje. that's it!
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Wed Jan 25, 2006 21:57

Juul wrote:Heey allemaal!

M'n (echte) naam is Juul. Kom uit Limburggg (zachte-g I know), en zit doordeweeks in Nijmegen voor m'n studie en in de weekenden meestal in Weert.

Ben wellicht beter bekend van het Segaforum waar ik nu al meer dan een jaar actief rondhang. Voor de rest ben ik niet zo heel actief op andere fora. Kwaliteit voor kwantiteit!

Mijn hobby's zijn voornamelijk computer-gerelateerd (duh, en lekker 'nurderig' ook). Voornamelijk games (voorliefde voor SEGA), zowel op de PC (hooked aan Counter-Strike Source), retro en next-gen consoles als handhelds. Ben eigenlijk pas het laatste jaar begonnen met bewust verzamelen van dingen, maar het stelt nog niets voor en uiteindelijk wat ik koop raak ik naar verhouding te weinig aan. Hoop daar in de nabije toekomst verandering in te brengen.

Ben eigenlijk min of meer 'per ongeluk' hier terechtgekomen. Ik denk via het Segaforum. Hoop dat het een beetje gezellig hier is ;) Op fora als die van Insidegamer (no offense Rano :) ) kan ik niet zo goed aarden. Kan de kracht niet opbrengen om keer op keer het fanboy-ism e.d. de kop in te drukken. Bovendien vind ik kleinere fora in omvang vaak wat gezelliger.

Anyway, dacht "ik type even een klein stukje want ik ben eigenlijk niet zo in de mood om hele verhalen te lullen", lul ik uiteindelijk nog enkele alinea's vol.

EDIT: Ow ja! Ik doe voor m'n hobby ook nog tennissen en uitgaan haha :P

Groet,

Juul


Nou zeg, eindelijk nog een Limburger, het werd tijd hahaha.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Post Reply