Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Wed Oct 06, 2010 11:20

ckong wrote:
missjumjum wrote:No. I do not have much time.
If the children are present even less ... but I am happy :)


weird (o)


beetje wel ja
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Wed Oct 06, 2010 19:26

trailblazer800 wrote:
ckong wrote:
missjumjum wrote:No. I do not have much time.
If the children are present even less ... but I am happy :)


weird (o)


beetje wel ja


Mwoh.. weten we nog niet echt; taalbeheersing is wel een uitdaging voor dit nieuwe lid.
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Sat Oct 09, 2010 07:07

Ik denk ook Aziatisch bloed...
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sat Oct 09, 2010 08:08

Hoezo slechte beheersing van taal? Misschien heb ik iets gemist maar volgens mij gaf hij gewwon antwoord op de vraag van Goatboy of hij op nog meer forums zat. Waarop hij antwoordde met: Nee ik heb te weinig tijd, helemaal als de kids er zijn mmar ik ben wel gelukkig.

Kwam op mij niet zo weird over, maar ik heb vast wat over het hoofd gezien :D
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sat Oct 09, 2010 11:52

That's what I thought you did so I explained and translated.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sat Oct 09, 2010 13:51

Falco is the Man btw :D
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
goatboy

Post by goatboy » Sat Oct 09, 2010 14:00

Yeah Crazy guy that Falco. He definately WAS the man.
User avatar
Farian303
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Oct 18, 2010 14:21
Location: Leiden, Zuid Holland

Post by Farian303 » Sat Oct 23, 2010 22:15

Laat ik dan ook maar mezelf even netjes voorstellen,

Farian, uit Leiden. Ik werk voor de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland, en ben een collector en gamer in hart en nieren.

Verzamelt: Game & Watch, Saturn en de obscuurdere retrogames a la SD Snatcher voor MSX enz.. Ook heb ik een MVS Cab staan waar ik super veel plezier mee heb, een pachislo en aankomende maandag een (eindelijk) flipperkast.

Lees al langere tijd de posts op nozomi, werd nu wel eens tijd om me aan te melden...
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested
Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Oct 24, 2010 10:22

Farian303 wrote:Ik werk voor de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland.


Wat is eigenlijk de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland?
User avatar
Farian303
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Oct 18, 2010 14:21
Location: Leiden, Zuid Holland

Post by Farian303 » Sun Oct 24, 2010 14:32

Die de de PSP GO niet wil verkopen en daar behoorlijk mee in de publiciteit is geweest, die ;-)
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested
Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Oct 24, 2010 15:18

Farian303 wrote:Die de de PSP GO niet wil verkopen en daar behoorlijk mee in de publiciteit is geweest, die ;-)

Er zijn vrij veel winkels geweest die de PSP Go niet willen verkopen, dus nu vraag ik het me nog steeds af...
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Sun Oct 24, 2010 21:21

Farian303 wrote:Ik werk voor de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland, en ben een collector en gamer in hart en nieren.

http://tinyurl.com/2ejrglm ?

:-)

Verzamelt: Game & Watch, Saturn en de obscuurdere retrogames a la SD Snatcher voor MSX enz..


Welkom! Leuk om een mede-MSX liefhebber tegen te komen. SD Snatcher heeft een speciaal plaatsje in mijn hart.. wat een fantastische game was dat destijds. Soundtrack van SD Snatcher is één van de beste ooit, imo.
bad-joey

Post by bad-joey » Wed Nov 24, 2010 21:17

Hallo!

Ik ben Joey uit het hoge noorden, en ben na "aandringen" is mijn account eindelijk geactiveerd :D
Ben een paar maanden geleden aangestoken met de shump koorts en ben sindsdien echt helemaal verkocht. Ik had gelijk een JP 360 gekocht en heb daar al erg veel uurtjes in zitten. Nu wilde ik maar gelijk door naar de volgende stap, een mooie cab!

Ik zat wat te surfen op het net en kwam op deze site, dus vandaar dat ik me heb geregistreerd. Ik ben dus opzoek naar een mooie cab, ben nu van alles aan het uitvogelen, erg leuk allemaal.

Nou, tot op het forum!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Wed Nov 24, 2010 21:35

Welkom!

Jaaa.. dit gaat je een boel geld kosten! :-) Heheheh

Ronnie heeft altijd wel een cab te koop. Sterker nog, hij heeft nog een mooi exemplaar in de verkoop: http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2932

Welke soort shmups zijn vooral 'jouw ding'?
bad-joey

Post by bad-joey » Wed Nov 24, 2010 21:43

Bedankt! Ik ben al aan het oriënteren bij Ronnie. Als ik de prijzen zo zie is het inderdaad een prijzige hobby, maar volgens mij ga ik het er wel voor hebben. Ik laat wel weten of ik het waard vond als de (eerste) cab bij mij thuis staat :wink:

Maar ik speel nu voornamelijk de CAVE shooters op de 360. Het geeft echt een vet gevoel om met dat kleine scheepje/poppetje tussen die regen van kogels te maneuvreren. In de toekomst zal ik ongetwijfeld shumps van andere ontwikkelaars gaan bekijken.
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Post by Casey120 » Thu Dec 23, 2010 16:50

Hoi iedereen ,

Mijn naam is Cees en ik kom uit Rotterdam .
Was al een tijdje voornamelijk Japanse Console Shmups aan het verzamelen en kwam via Shmups forum in aanraking met de Japanse Arcade scene en Candy cabs in het bijzonder .

Verleden jaar kocht ik een Arcade stick bij Rob beter bekend als Pat7o hier op het forum en zag ik zijn prachtige Cabs , dat deed me besluiten bij Ronnie Klok in Apeldoorn een Capcom Mini Cute te bestellen en was eigenlijk van plan om er een Barebone PC met Mame in te hangen en dan klaar .
Maar eerst zo'n 60 in een PCBtje scoren om zo wat van het hele oude spul op de Cute te spelen , een PCB is verdomd makkelijk te installeren dus dat Mame verhaal ging een beetje naar de achtergrond want dat kan ik uiteindelijk op de PC ook en mijn PCB collectie begon te groeien .

Heb inmiddels 16 boards en net de Aero van Ratson gescoord .
Ken al wat members hier van gezicht of van de fora Shmups en AO want het wereldje is niet zo groot .

Ik ben van plan om zo rond de 25 boards te stoppen want dan heb ik zo'n beetje alles wat ik wil hebben .
Ik heb inmiddels ook een MVS 1 slot board onderweg want had als bijvangst zeg maar al een tijd een Metal Slug kit ongebruikt op de plank maar geen mobo en ook een 150 in 1 Cart is in aantocht .
Ben van plan de Aero puur Tate te houden om mijn Shmups te spelen en de Cute is dan voor MVS , de 60 in 1 en de 2 Hori shmups die ik heb .

Toch nog best een lang lulverhaal geworden en ik wou het nog wel kort houden :!:
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Thu Dec 23, 2010 16:55

Welkom, Cees! ;-)

Aaahh.. een Mini Cute. Wat een geweldig mooi cabje is dat toch..!

Gaaf om te lezen dat je het virus te pakken hebt. Het zal me benieuwen of het bij die 25 PCB's blijft.. en die ene MVS kit :-)
almighty

Post by almighty » Thu Dec 23, 2010 19:14

Welkom Cees, had je collectie al eens gezien op shmups/Arcade Otaku.

Mooie collectie man en feli met je Aero! :)

Marc
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Thu Dec 23, 2010 19:38

Welkom Cees 8) , ik weet iig dat de aero in goede handen is en dat maakte het een stuk minder erg :lol:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Thu Dec 23, 2010 21:01

dus ik ben soort van schuldig aan jouw cab aankopen?
:wink:
welkom op dit forum Cees!
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Thu Dec 23, 2010 22:37

+1 voor Pat70 8)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Dec 24, 2010 02:14

Welkom Cees, heb je hier en daar wel voorbij zien komen en lijkt me cker een aanwinst voor onze kleine maar hechte community ;) Welkom!! :wink:
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Dec 24, 2010 09:28

Welkom Cees en mooi dat we er weer 1 het 'virus' hebben overgedragen, met dank aan Rob! En ben je meer van de klassieke shmups of de Cave games?
almighty

Post by almighty » Fri Dec 24, 2010 18:37

volgens mij heeft hij een leuke collectie 'Cave' games :wink:
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Post by Casey120 » Fri Dec 24, 2010 18:40

Ik ben eigenlijk meer van de klassieke Cave :lol:
Op de een of andere manier spreken de oudere titels me wat meer aan , Mushihimesama speel ik liever dan Futari en aan de laatste Dodonpachi Daifukkatsu op de 360 beleef ik ook minder lol dan aan daioujou of beter de eerste DDP .
Hou eigenlijk van de meeste type Arcade games dus het is niet zo dat ik alleen Cave games speel , van de klassiekers tot modern alleen Fighters trekken me niet zo .
Post Reply