Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Juul

Post by Juul » Wed Jan 25, 2006 22:49

'Lotgenoten', DreamNL? Haha :D
Arathorn

Post by Arathorn » Thu Jan 26, 2006 16:57

Hallo,

Ik wordt in het dagelijks leven Balthasar genoemd, ben 24 jaar oud en 3e jaars student informatica aan de VU. Heb al een tijdje geleden besloten dat ik niet een baan wil hebben waarbij ik altijd op dezelfde bureaustoel zit, want daar heb ik te veel energie voor en haal te ik te veel plezier uit 't sociale leven. Ik steek graag m'n energie in basketbal spelen, wat ik weer sinds een jaartje ben gaan doen.

Ben al sinds m'n 9e bezig met op knopjes drukken, eerst die van de Gameboy, maar daarna ook van de NES en SNES. Hardcore gamer mag ik mezelf wel noemen. Heb een kleine pauze genomen wegens onwil van ouders om een playstation aan te schaffen, maar ben alweer een tijdje volop in de scene betrokken. Als je interesse hebt in m'n games collectie kan je 't beste even kijken in de desbetreffende sticky thread in de sectie Videogames.

Realiseer me meer en meer dat de belangrijkste elementen van games door huidige ontwikkelaars vergeten zijn. Duidelijk een ongewenst verschijnsel dat gepaard gaat met de grote afzetmarkt. Daarom ben ik heel erg blij met m'n onlangs aangeschafte MVS cab. Heerlijk om achter dat ding te staan en op knoppen te rammen ipv duimpjes bewegen op de bank.
http://www.arathorn.dds.nl/cab/index.html

Ben zeer tevreden met 't vinden van dit forum. Ziet ernaar uit dat hier serieuze woorden gesproken worden en mensen meerdere interesses delen. Japan spreekt mij ook heel erg aan en 't is al een lange tijd een wens om dat land eens te bezoeken. Kan iemand met de nodige eigen ervaring mij trouwens uit de droom helpen dat volbloed japanse dames geen schaamhaar hebben?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Jan 26, 2006 19:35

Arathorn wrote: Kan iemand met de nodige eigen ervaring mij trouwens uit de droom helpen dat volbloed japanse dames geen schaamhaar hebben?


Vrijwel alle Japanse vrouwen hebben schaamhaar. Neem dat maar gewoon van me aan 8)
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Thu Jan 26, 2006 21:52

Volgens mijn broer hebben Aziatische vrouwen stijl schaamhaar :roll:
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Jan 26, 2006 22:43

Rano wrote:Volgens mijn broer hebben Aziatische vrouwen stijl schaamhaar :roll:


Mullet. :lol:
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Jan 27, 2006 22:16

Ik snap niet dat ze dat niet wegscheren, een streepje of kaal is zo veel beter.... :twisted:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
lowen.f

Post by lowen.f » Sat Jan 28, 2006 00:33

DreamerNL wrote:Ik snap niet dat ze dat niet wegscheren, een streepje of kaal is zo veel beter.... :twisted:

precies! dood aan schaamhaar! 8)
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sat Jan 28, 2006 09:50

DreamerNL wrote:Ik snap niet dat ze dat niet wegscheren, een streepje of kaal is zo veel beter.... :twisted:


Vroeger was ik echt enorme fan van helemaal kaal, nu heb ik liever mijn initialen d'r in. Nee, dun streepje vind ik het mooist.

*kijkt omhoog*

Voorstel topic :lol:
Nick_D

Post by Nick_D » Thu Feb 09, 2006 17:16

Hoi

Ben Nick Datta, grafisch vormgever in Rotterdam en af en toe in New Delhi, India.
Ik ben zelf ook half Nederlands / Indiaas dus vandaar...

Hou van: Eten, Gamen, Slapen enz :)
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Feb 14, 2006 21:36

Nick_D wrote:Hoi

Ben Nick Datta, grafisch vormgever in Rotterdam en af en toe in New Delhi, India.
Ik ben zelf ook half Nederlands / Indiaas dus vandaar...

Hou van: Eten, Gamen, Slapen enz :)


Beetje laat maar goed, welkom! Have a nice stay here =)
Ore~sama

Post by Ore~sama » Wed Feb 22, 2006 14:30

Hallo allemaal.

Mijn naam is Kevin Hoekstra, ben 18 jaar oud en woon in Harlingen, Friesland.
Ik ken Ken niet persoonlijk, maar kennen elkaar wel via een gameforum waar we vroeger veel actief waren. Omdat ik pas later in die periode geintresseerd raakte in de Japanse cultuur en ik erachter kwam dat dit bij Ken ook zo was mocht ik hem in mijn MSN plaatsen. Ik wou Ken namelijk wel horen over zijn avonturen in Japan en ik was blij met het nieuws dat hij een site wou beginnen voor zijn avonturen en meningspunten over bepaalde zaken.

Ook was ik blij dat er een Nederlands forum (in mijn ogen de beste als het teminste niet de enige Nederlnds forum is) bij kwam waar we het over veel van onze interesses konden hebben. Ik heb hier namelijk veel om gehamerd op het forum waar wij vaak actief waren. Dit hield automatisch op toen het forum uit de grond kwam en zo meer mensen trok die zich intresseren in Japan en gaming, en niet alleen maar gaming of mensen die enkel het forum komen verzieken met offtopic rotzooi.
Nee ik ben blij dat ik in contact ben gekomen met Ken en ik dat hopelijk ook met meerdere hier zal krijgen.

Maar nu even over hetgeen wat mij trekt.

Ik ben nogal een jongen die zich in veel dingen kan intresseren, maar als je me één cultuur vraagt waar ik me extra voor intresseer en eigenlijks ook de cultuur die ons al het mooie bracht waar we ons mee kunnen vermaken dan zal ik zeker de Japanse cutluur voorop zetten.
De geschiedennis is bijvoorbeeld al één punt, hoewel het misschien niet de grootste geschiedennis heeft, heeft het wel één van de intressantste in mijn ogen.
Ook alle moderne onderwerpen slaan bij mij aan, zo Luister ik graag Japanse muziek, kijk ik graag naar Anime en Japanse films , speel ik graag Japanse games en lees ik graag Japanse manga.
Het houdt werkelijk niet op. Japan is geen super cultuur, maar komt zeker in de buurt.

Ik ben zeer beniewd hoe ik alles zal ondervinden als ik 29 Juli naar Japan reis en daar 22 daqen door het land trek. Als het een succes is zal ik er zeker naar terug keren.

Als jullie vragen hebben, stel ze gerust.
Elf

Post by Elf » Tue Mar 14, 2006 10:50

Hallo,
Ik ben Elf ook wel bekend als Glitch op arcade forums (insertcoin.nl killercabs.com)
Ik ben 17 jaar oud en woon in Lochem, ik zit nog op school en doe atheneum.
Mijn favorite game is Fallout 2 daarna Final Fantasy 7 en 8.
Nouw dat was het wel zo'n beetje.
Dr3m@r

Post by Dr3m@r » Tue Apr 11, 2006 12:30

Ik zal mezelf even voorstellen,

Ik heet imko, ik ben 20 jaar oud. Ik woon Hardenberg (onbekende stad in overijssel :P). Ik volg nu een opleiding als systeembeheerder (ICT) in Hoogeveen.

Wat ik vooral doe in mijn vrije tijd is knutselen aan mijn pc / website :twisted: . Verder ben ik helemaal gek van Japan, en kijk ik als het even kan elke dag anime :D. Ook heb ik een PS-2 waar ik ook geregeld achter te vinden ben. Kwa muziek luister ik veel naar J-rock, mijn favo bands zijn Asiank Kung-Fu Generation, Foot Stamp, en de Pillows.

nou dat was het wel zo'n beetje, op mun website dr3mar.nl staat wel wat info, maar 't is nog "work in progress" 8).
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Apr 12, 2006 13:50

Welkom allen.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue May 09, 2006 13:43

Nou dan zal ik ook maar even meedoen en netjes een virtuele hand geven en me voorstellen.

Ik ben Roderick, geboren 26-5-76 en das al een hele tijd geleden ja.
Gelukkig ben ik sinds mijn verjaardag in 94 geestelijk niet ouder geworden dus mag ik nog steeds graag games spelen.
Daarnaast werk ik momenteel als functioneel beheerder van een PLM applicatie bij een bierbrouwer in Amsterdam.

Eigenlijk als kind nooit veel games gespeeld, mijn ouders vonden het belangrijker dat ik met iets educatiefs speelde ofzo maar om nou te zeggen dat dat geholpen heeft....niet echt dus.
Uiteindelijk begon ik dus met wat centjes te verdienen en heb ik het mijn doel gesteld alle consoles die er zijn te gaan bezitten.
Dat ging dus rustig en gestaag zijn gangetje totdat ik ging samenwonen vorig jaar in een huis waar dus te weinig ruimte is. Het enige dat mee kon is me cab en de xbox.
Er staan op dit moment dus 4 verhuisdozen in opslag met games en consoles :(
Maar er is licht aan de horizon, ben op zoek naar een nieuw husi met natuurlijk plek voor een game room. de rest is bijzaak :)

Doordat ik pas laat ben begonnen met gamen zie ik mezelf ook niet als hardcore gamer. Ik mis wel wat skills denk ik die je als je jong bent er meteen bij krijgt als je veel speelt.
Maar desalniettemin speel ik graag op me neo en xbox en kan ik er geen genoeg van krijgen.

Mijn eerste console herinnering en ook reden voor mijn liefhebberij voor old scool consoles is een vectrex. Man o man, ik weet niet meer hoe oud ik was maar dat is nog steeds mijn eerste herinnering. Mindstorm staat nog in mijn geheugen gegrift!
Dus als je er nog 1 hebt staan en wilt verkopen: ik ben er klaar voor :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Kiriyama

Post by Kiriyama » Sat May 13, 2006 17:20

Hallo, ik ben Rob en heb me ook maar eens aangemeld. Ik volg nu ongeveer een jaartje om de zoveel tijd de Nozomi site en kijk af en toe op het forum en vandaag is de dag dat ik besloten heb om me maar eens aan te melden :)

Ik zal even wat over mezelf vertellen: ik ben 16, zit in 4 VWO en ben van plan Trade Managment Gericht op Azie te gaan volgen bij de Hogeschool Rotterdam (het Japanse deel natuurlijk). Ik ben moderator op het forum van filmlabel Asiamania en daar hang ik al een tijdje rond, maarja ik wil ook ff een forum wat meer over Japan zelf gaat, dan over alleen films.

Uhm iets over mn nick :P ik wist er geen te kiezen, want normaal heb ik WestsideRipper als nick, maar das weer zo'n hardcore ghetto gangster nick en dat klopt niet echt, aangezien ik bijna alleen rock, punk en metal enzo luister, dus moest een nieuwe verzinnen, dus heb ik maar even een personage uit de film Battle Royale geplukt :)

@Ken: ik ben bij Nozomi gekomen, doordat jou pa aan mijn pa had verteld dat jij een site had, want het zijn vrienden ofzoiets ^^ ik had een abonnement op de GamePro en mn pa zei dat jij erin schreef, zo kwam het ter sprake :P toevallig

Nou ja, dit is wel genoeg :)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun May 14, 2006 04:02

Kiriyama wrote:@Ken: ik ben bij Nozomi gekomen, doordat jou pa aan mijn pa had verteld dat jij een site had, want het zijn vrienden ofzoiets ^^ ik had een abonnement op de GamePro en mn pa zei dat jij erin schreef, zo kwam het ter sprake :P toevallig

Hey man, welkom hier en mocht je iets te vragen hebben kun je altijd bij me terecht.
Zag dat je al het een en ander in het Japan forum aan het posten was dus dat begint goed!
Kiriyama

Post by Kiriyama » Sun May 14, 2006 10:49

Haha, dankjewel :)

Ik zal proberen een positieve bijdrage aan het forum te leveren :)
Kurogane

Post by Kurogane » Sun May 14, 2006 20:01

Ik ben siavash, 13 jaar. interesse in RPG's, japan, anime, manga, graphics design en aziatische babes :D
Gameholic

Post by Gameholic » Mon May 15, 2006 08:19

Kurogane wrote:Ik ben siavash, 13 jaar. interesse in RPG's, japan, anime, manga, graphics design en aziatische babes :D


Beetje karig die informatie :)
Kurogane

Post by Kurogane » Mon May 15, 2006 14:53

Gameholic wrote:
Kurogane wrote:Ik ben siavash, 13 jaar. interesse in RPG's, japan, anime, manga, graphics design en aziatische babes :D


Beetje karig die informatie :)


hmm verder heb ik interesse in arcade gaming ik ben van plan een dreamcast te halen alleen weet ik nog niet welke region :roll: mijn favorite arcade spelle time cris, metal slug en nog een paar waar ik nu niet op kom :? verder ben ik een eigenaar van een ps2, ps1, psp een sega mega drive 32bit of 16bit geen idee. Ik ga me ps2 verkope tho so die zal ik niet meer hebben.

hoe ben ik op nozomi gekomen, ik zag een ad op insidegamer en vanaf toen ben ik soms weleens de forum en frontpage gaan bekijken en het beviel me (behalve de frontpage .... die mag wel een nieuwe look krijgen) dus registerde ik mezelf :)
Gungrave

Post by Gungrave » Mon May 15, 2006 15:18

Kurogane wrote:
Gameholic wrote:
Kurogane wrote:Ik ben siavash, 13 jaar. interesse in RPG's, japan, anime, manga, graphics design en aziatische babes :D


Beetje karig die informatie :)


hmm verder heb ik interesse in arcade gaming ik ben van plan een dreamcast te halen alleen weet ik nog niet welke region :roll: mijn favorite arcade spelle time cris, metal slug en nog een paar waar ik nu niet op kom :? verder ben ik een eigenaar van een ps2, ps1, psp een sega mega drive 32bit of 16bit geen idee. Ik ga me ps2 verkope tho so die zal ik niet meer hebben.

hoe ben ik op nozomi gekomen, ik zag een ad op insidegamer en vanaf toen ben ik soms weleens de forum en frontpage gaan bekijken en het beviel me (behalve de frontpage .... die mag wel een nieuwe look krijgen) dus registerde ik mezelf :)


Nou bij deze heet ik je welkom hier :)
Have fun ^_^
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon May 15, 2006 15:29

Kurogane wrote:mijn favorite arcade spelle time cris, metal slug en nog een paar waar ik nu niet op kom :? verder ben ik een eigenaar van een sega mega drive 32bit of 16bit geen idee. Ik ga me ps2 verkope tho so die zal ik niet meer hebben.

...het beviel me (behalve de frontpage .... die mag wel een nieuwe look krijgen

Ik vraag me af of je hier wel op het juiste adres bent, want op one-liners en opmerkingen waar geen seconde over wordt nagedacht zit ik in ieder geval niet te wachten. Het is hier geen IG dus zorg dat je niet om de 15 seconde een bullshit post neerzet anders is het snel afgelopen.

* ik heb de posts die hierna volgden gewist, ik heb dus geen zin in eindeloze quotes van mensen met kinderachtige verwijten, dat zoeken jullie maar op de fora uit waar je problemen hebt gekregen.
Kurogane

Post by Kurogane » Tue May 16, 2006 06:53

Edit
Last edited by Kurogane on Sat Jul 22, 2006 13:00, edited 1 time in total.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue May 16, 2006 15:04

Ken wrote:* ik heb de posts die hierna volgden gewist, ik heb dus geen zin in eindeloze quotes van mensen met kinderachtige verwijten, dat zoeken jullie maar op de fora uit waar je problemen hebt gekregen.


:lol:
Post Reply