Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Shurik

Even voorstellen topic / introduce yourself!

Post by Shurik » Mon Sep 26, 2005 16:58

:?:
Last edited by Shurik on Sat Dec 10, 2005 18:07, edited 1 time in total.
De Uitverkorene

Post by De Uitverkorene » Mon Sep 26, 2005 17:17

Hoi, jij hier :lol:

Ik zal mij ook voor deze ene keer voorstellen aan jullie.

Mijn naam is Rik ik ben 22 jaar oud en woon in Wormerveer (gemeente Zaanstad). Ik ben op dit moment bezig met afstuderen aan de HTS bouwkunde. Mijn hobby´s naast gamen zijn vooral sport (wielrennen, voetbal, American Football) en mijn vriendin.

Ik speel al sinds ongeveer mijn 6e spelletjes op de computer, ik ben begonnen op de MSX en heb vanaf toen al de basis voor mijn interesse voor games gelegd. Nu merk ik al enige tijd dat ik door andere dingen minder tijd heb om te gamen hierdoor verschuift mijn interesse van het gamen zelf meer naar de achtergronden van het gamen. Ik had dan ook de behoefte aan een nederlands forum waar meer plaats was voor serieuze discussies en achtergronden, ik wou hier zelf wel wat initiatieven in ondernemen totdat ik hoorde dat Ken een forum zou openen op nozomi, toen wist ik dat het wel goed zat.

Op zich zou ik graag wat meer betrokken willen zijn bij de scene, ontwikkelen of iets zit er niet in (hier ligt mijn interesse ook niet) maar iets van een journalistieke functie lijkt me wel leuk om te doen naast mijn andere activiteiten (zo ook dus het opzetten van een forum, helaas/gelukkig was Ken me al voor :P).
Vooral het bezoeken van beurzen en het houden van interviews trekt me aan, maar ook reviewen vind ik leuk (met name import) hetgene wat mij tegenstaat is dat er daarnaast (bij websites) van je wordt gevraagd/geeist dat je ook nieuwsberichten post, dit houdt over het algemeen niet meer in dan het samen met mannetjes van een jaar of 15/16 (no offence) strijden om wie het eerst een bericht van een andere site kopieert en slecht vertaald.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Sep 26, 2005 18:14

@De Uitverkorene; Zaanstad-genoot! :P

Ik zal me dan ook maar even voorstellen :)
Ik ben Thijs, 15 jaar(3 Oktober 1989 geboren) en doe nu 4 Atheneum op 't Zaanlands Lyceum in Zaandam.
Ik woon net als De Uitverkorene in Zaanstad, in Assendelft. Ik woon hier sinds 4 jaar en heb het erg naar mijn zin, overigens heb ik wel altijd in de Zaanstreek gewoond :)
Mijn hobbies zijn skateboarden, computeren en gamen.

Gamen is pas sinds een half jaar een echte hobby geworden, daarvoor was het af en toe een spelletje kopen en spelen. Veel mainstream games in mijn collectie dus.
Sinds ik op Insidegamer ben gekomen, ben ik mij meer gaan interesseren voor games en de nieuwste ontwikkelingen. Vandaar dat ik daar ook elke dag het nieuws even check. :)

Ik heb een liefde(klinkt best raar maja w/e) voor Final Fantasy en Square Enix. Hierbij dus gelijk eigenlijk ook voor Sony, alhoewel ik geen problemen heb met de andere merken :)
Ik ben momenteel net begonnen met een Final Fantasy collectie, en heb ondertussen X en X-2 in mijn bezit. Aanstaande Zaterdag vier ik mijn verjaardag, en daarna hoop ik weer wat nieuwe dingen te kopen. De games die het hoogst op mijn verlanglijstje staan zijn Final Fantasy VII en VIII.

Japan interesseer ik mij sinds kort in, alhoewel ik wel merk dat ik stiekem toch wel nieuwsgierig ernaar ben. Ik probeer dus ook via Nozomi.nl ed. meer te weten te komen over Japan en de cultuur, en alle dingen die daarbij horen.
Aan het einde van het jaar hoop ik Frans en Duits af te sluiten, zodat ik weer wat ruimte vrij heb voor een nieuwe taal, dit wordt dan Japans(thuis leren, niet op school).

Ik ben hier eigenlijk gekomen omdat dit forum aan veel van mijn eisen voldeed.
Een leuk en gezellig forum, waar games en Japan ter discussie zijn. Dus Nozomi.nl was een erg duidelijke keuze.
Ook kon ik altijd de posts van Ken(Akihabara op IGF) erg respecteren, en hij was een van de weinigen die het niveau op het forum weer omhoogschopte. Props hiervoor, Ken! :)

Najah ik denk dat jullie wel genoeg over mij weten, en anders kun je me altijd een pb sturen ^^
Kyrill

Post by Kyrill » Mon Sep 26, 2005 22:26

Mijn naam is Kyrill ik ben moe en ga lezen in bed en edit morgen mijn post met een groot verhaal.
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Tue Sep 27, 2005 02:51

Hoi allemaal,

Ik ben Dennis, 23 jaar en doe momenteel helemaal niets. Ik zat een paar jaar geleden op het Grafisch Lyceum in Amsterdam, ik wou multimedia vormgever worden, maar heb de opleiding niet afgemaakt. Toen maar naar het Horizon College gegaan voor een opleiding ICT medewerker, nou dat bleek ook weer helemaal *** te zijn. Ze dachten dat we niet wisten hoe we woordjes vet konden maken in MS Word etc... Ook niet afgemaakt. Toen een particuliere opleiding MCSA gedaan, maar na een paar maanden was die zaak failliet, ook niet zo'n succes dus.

Oké, m'n hobbies zijn gamen, fims, OpenBSD, programmeren in PHP en MySQL.
Vroeger had ik een grote liefde voor oosterse vechtkunsten. Vanaf m'n 10e tot m'n 17e jaar aan Karate gedaan, 2 jaartjes Taekwondo. Ik was er helemaal gek van. Ik huurde ook altijd van die oude Kung-Fu films, volgens mij heb ik ze allemaal gezien :) Helaas was ik begonnen met roken op m'n 15e, en ik merkte dat dat echt niet samen gaat. Dus gestopt met sporten. Vorrig jaar probeerde ik om Wing Chun lessen te nemen, maar na een paar maanden ook mee gestopt. :(

Mijn eerste spelcomputer was een NES, die ik van Sinterklaas had gekregen, compleet met Mario Bros., Duck Hunt + Zapper. Ik zal wel een jaar of 6/7 geweest zijn. Toen kwam de SNES, ik was er van overtuigd dat er na deze spelcomputer nooit meer een andere spelcomputer kwam, omdat het gewoon niet mooier kon. heh.
Mijn liefde voor arcade games is gekomen door Mortal Kombat. Hier op de kermis stond altijd een soort mini arcade hal, met onder andere een Mortal Kombat kast. Dat was echt de vetste game die ik ooit gezien had. Toen de SNES versie gekocht, maar die had helaas geen bloed in het spel. Alle bloed codes geprobeerd die ik kon vinden, maar niets werkte :(

Ik ben nu in het bezit van een echte arcade kast. Ik speel er meer op dan al m'n andere consoles. Sinds een paar maanden ben ik verslaafd geraakt aan shmups (shoot 'm ups).

mja en nu ga ik maar slapen.
Mathijs

Post by Mathijs » Tue Sep 27, 2005 19:35

Ik zal me dan ook maar even netjes voorstellen. Ik ben Mathijs geboren op 4 september 1985 wat betekent dat ik nu 20 ben. Ik woon in Doetinchem waar ik ook op school zit, ik volg op het moment de opleiding ICT (ben 3de jaars) maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ICT niet mijn ding is. dus als ik klaar ben met deze opleiding ga ik een totaal andere opleiding volgen op HBO niveau, welke opleiding dat is weet ik niet ik heb wel wat ideetjes maar echt 100% zeker weten doe ik het niet daarom denk ik dat ik na mijn MBO opleiding een paar maanden naar het buitenland ga om een rustig alles op ee n rijtje te zetten... Japan misschien..? Nou weet ik dat er van die soort van taalcursussen zijn die je kan volgen in verschillende landen zoals bijvoorbeeld: Australie, Amerika en verschillende landen in Europa maar of dat in Japan kan..? Ik weet et niet het zou iig erg gaaf zijn.

Mijn interesse in Japan is begonnen met Anime en de soundtracks die daar bij horen. En mijn interesse in Japan is nog meer aangewakert door Nozomi.nl waar ik prachtige fotos heb gezien van oude japanse gebouwen en ook van het landschap, en wat mij eigenlijk opvalt aan Japan is dat het er overal erg schoon uit ziet, nou weet ik niet of dat mijn verbeelding is of dat het er idd echt overal zo mooi en schoon is. In ieder geval wil ik erg graag een keer naar Japan gaan.
R-Type

Post by R-Type » Tue Sep 27, 2005 19:55

Familliar Faces! :P

Nou ja.. mijn naam is Robert, kom uit en woon nog steeds in Groningen, ben geboren op 18 8 81 wat de coolste datum ooit is (draai maar eens om..) wat mij 24 jaartjes jong maakt! Ik ben werkzaam bij een ziekenfonds bedrijf, die met dat irritante liedje ;) Daarnaast volg ik ook nog een avondschool met oa economische zaken. Uiteindelijk zou ik wel eens iets in de games willen doen, misschien een eigen gameshop ofzo dat lijkt me nou wel kick-back. De reden dat ik hier zit, is omdat het hele hardcore, import en arcade shit me erg aanspreekt. Op IGF verdrinken zulke onderwerpen vaak onder de nieuwste GTA of FIFA, jammer maar het is het beeld van de huidige industrie.

Ik ben een gamer pur sang, wat mijn familie me niet in dank afneemt en mijn vriendinnetjes ook nooit echt (1 die van games houd, moet nog uitgevonden worden?) Zij begrijpen niet dat games allang niet meer voor kids zijn maar goed, misschien lopen de meeste mensen in Groningen inderdaad nog achter :D Mijn eerste console was een Atari 2600.. dit was echter pas rond 1988. Daarna had ik een NES en een Amiga en met de MD werd ik een die hard gamer. Ik speel alles en vind heel veel genres cool. Zo kan ik totaal verdwalen in een RPG, maar tegelijkertijd ook helemaal op gaan in een VF4 of Final Fight achtig iets. Wat ik haat zijn overhyped franchises zoals Pokemon, daar moet ik echt niets van hebben.

Ik heb talloze consoles gehad, en momenteel nog maar 2; de PS2 en de Saturn.. ik heb geen tijd, geld en zin meer om voor veel consoles te verzamelen. Mijn favoriete console is de.. Arcade, dat is voor mij de ultieme game ervaring. Er zit dan druk op de ketel, want je wilt niet te snel je coins verliezen. Hierdoor wordt je ook beter imo. Echt jammer dat ze hier op de fles zijn want het is gewoon schandalig, geen enkele coin op meer in mijn regio. Maar terug naar consoles, dan is het de Saturn, want die console had voor mij de juiste vibe. Het had gewoon fokking goede conversies van Streetfighter en andere hardcore games. De Saturn was voor mij een beetje een poor mans Neogeo, van die console droomde ik altijd maar die was oh zo prijzig. Ik ben sinds 1997 ook een die hard importeur.. ik liet me dus in den beginne nogal wel eens verneuken door ze gewoon in de winkel te kopen, de laatste jaren bewandel ik ofcourse de ebay highroad.
xerofox

Post by xerofox » Tue Sep 27, 2005 20:13

Okay, ik ben Sander aka Xerofox en ben geboren op 08-04-1982. Ik ben dus lichamelijk 23 jaar jong. Ik woon in vianen wat een klein plaatsje in de provincie utrecht is. Ik heb een tijdje in de USA gewoond toen ik heel klein was en ben later met mijn ouders terug naar de NL verhuist. Ik werk in een ziekenhuis als Intesive Care verpleegkundige en ga binnenkort mijn geluk zoeken door in de USA te werken.

Ik kick gigantisch op de old school generatie en heb een voorliefde voor 2D Fighting games, Megaman en Castlevania. Ik kan natuurlijk ook genieten van kunstwerken als Metal Gear Solid, Zelda of elke andere game die de lat hoog legt. Mijn eerste console was een SEGA Mastersystem en na de Megadrive/SNES generatie ben ik alle consoles gaan kopen en sparen. Mensen denken vaak dat ik gek ben door de verzameling die ik heb maar na het gezien te hebben zijn ze meer onder de indruk.

Ik ben via het powerzone forum op deze site gekomen en iets waar ik me aan erger is dat het nivo van games erg achteruit is gegaan. Waar zijn de games waar je weken mee bezig was om de volle 100% te halen? Nu komen de topgames zo snel achter elkaar uit dat het niet eens lukt om de 100% te halen of dat het uitspelen van een game al 100% is. Een ander ding zijn de fanboys, die zijn veel erger zijn dan toen in het Nintendo/SEGA tijdperk. Ik vind het erg dat men met meningen komen over een console zonder een goed argument te geven.

dit houdt over het algemeen niet meer in dan het samen met mannetjes van een jaar of 15/16 (no offence) strijden om wie het eerst een bericht van een andere site kopieert en slecht vertaald.


Mooi gezegd, komt maar al te vaak voor. :lol:
Lijkt net of men erop kickt om news als eerste te brengen.
veilside

Post by veilside » Wed Sep 28, 2005 14:41

Gegroet mede(neder)landers,

Ik ben Alain. Op de wereld gezet in Oktober 85, wat betekent dat ik tegen mijn 20 jarige leeftijd aankijk. In de bloei van het leven (zo is mij verteld) ben ik voornamelijk met erg veel dingen bezig.

Ik studeer ICT, maar ligt mijn passie totaal niet. Na het behalen van mijn diploma schuif ik waarschijnlijk meer de richting in van het Nieuwe Media, maar dat zie ik over twee jaartjes.

In mijn vrije tijd ben ik voornamelijk bezig met trainen. Zoals ik in de sport topic al vermeldde doe ik enkele Budo waar ik al sinds mijn 13e erg veel tijd in steek. Ik ben toen begonnen onder het trainen van Ishikawa Sensei in het Karate (Ishikawa Sensei nu hoogst gegradueerde Nederlander in het Wado-Ryu), maar helaas verdween deze Dojo enkele jaren later. Toen ben ik begonnen met Iaido, een traditionele Japanse zwaardkunst disipline. Bij dit Iaido ben ik in aanraking gekomen met een karateleraar van mijn oude stijl (Wado-Ryu) en heb ik dit weer opgepakt, nog voor het behalen van mijn 1e dan (zwarte band) Iaido.

Tegenwoordig train ik 4 a 5 keer in de week Budo, en daarbuiten fitness ik ook al. Mijn overige uren steek ik graag in de media, zoals goede films (geen hollywood onzin) en natuurlijk Games.

Door mijn sporten en interesse ben ik al een aantal keren in Japan geweest en heb ik plaatselijk de taal opgepakt (erg handig in de Budo wereld). Terug in Nederland wou ik ook het lezen en schrijven onder controle krijgen, en hiervoor heb ik toen ook lessen gehad. Tegenwoordig gaat het praten mij bijna accentloos af en het schrijven is ook geen probleem.

Ik hoop af en toe de tijd te vinden om dit forum te blijven bezoeken. Vragen zijn trouwens altijd welkom :)
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Sep 28, 2005 16:12

Hallo allemaal,

Ik ben Maarten de Koning (aka Gameholic) en ben 24 jaar. Ik ben geattendeerd op Nozomi.nl door Ken ;) In het verleden kocht ik Gamepro en uiteindelijk ben ik uit nieuwsgierigheid toch maar gaan kijken wat het forum te bieden had. Ik kwam erachter dat het forum erg leuk was met leuke mensen maar helaas door de aankondiging van het einde van Gamepro komen er nog maar weinig mensen op dat forum.

Ik ben op het moment woonachtig in Eindhoven. Ik studeer komend jaar af op HEAO - (MER) Vastgoed & Makelaardij. Ik woon in een leuk appartement midden in de stad met een dakterras wat ik momenteel deel met een van mijn beste vrienden. Mijn belangrijkste hobby is natuurlijk gaming. Verder sport ik drie keer per week in de fitnesschool, pak graag een biertje met vrienden in de stad en schrijf ook graag over games op verschillende sites. Dus gamen speelt eigenlijk wel een hele belangrijke rol in mijn leven. Wie weet stap ik van vastgoed nog wel over na de game industrie :)

Wat zoek ik hier op het Nozomi forum?

Allereerst ben ik op zoek (en ik weet dat de ze hier zijn) naar mensen die meningen en verhalen willen delen over games, lifestyle en andere dingen zoals bijv. Japan.

Ook vind ik het belangrijk dat men niet loopt te blaten op een forum. Ik zie liever iemand met 6 posts dan iemand met 50 onzin posts. Dus gewoon topics van niveau!

Ik hoop dat ik mezelf op gepaste wijze heb kunnen introduceren. Voor meer informatie verwijs ik je naar mijn weblog!
Last edited by Gameholic on Thu Sep 29, 2005 08:06, edited 1 time in total.
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Thu Sep 29, 2005 03:00

Hallo!

Ik zal me ook maar even voorstellen! Ik ben Wai. Ik heb de site (zowel v1 als v2) gedesigned. Ik zal maar niet zeggen hoe ik aan deze baan ben gekomen, want dat is een heel lang verhaal :P Verder update ik de pagina voor Ken....alle fotobewerking doe ik ook nog eens....zijn fotografeerkunsten zijn niet altijd 100% ;)

Ik ben momenteel 24 jaar, wonend in Rotterdam. Ik ben in Prinsenbeek geboren en opgegroeid (breda ownage) Ik heb vier jaar lang Multimedia Vormgeven gedaan...en ook diploma behaald...momenteel studeer ik Journalistiek in Utrecht.

Wat doe ik hier dan, naast het ontwerpen van nozomi? Simple! Ik hou van games! :D Ik ben ermee opgegroeid toen mijn opa (god moge over zijn ziel waken) ons een commodore 64 gaf als cadeau! Sindsdien was ik niet meer weg te slaan...na de C64 overgestapt op de Amiga 500....het werd alleen maar cooler!!! De 8 bit tijdperk heb ik zijdelings meegemaakt. Nooit een NES thuis gehad, maar vaak bij vrienden gegamed...toen was de SNES bij ons in huis...helemaal te gek... SFII helemaal kapot spelen...ouderwets Pocky & Rocky spelen...mario kart etc etc...:)

Daarnaast hadden we ook de Master System thuis...dat vond ik ook wel zo vet....Wonderboy serie was briljant! En Alex Kidd....en alle andere coole franchises erop! :) De gameboy kwam er toen ook nog eens bij ons in huis....me moeder flink klagen natuurlijk...lol Daarna over gestapt op de psx...gouden tijden beleefd! N64 heb ik helaas over moeten slaan...geen geld voor 2 consoles :S

Tegenwoordig heb ik thuis een NGC, Ps2, GBA/GBA SP, PSP thuis liggen...Ik ben op zich kritisch als ik games ga halen...veel lezen, veel kijken...games kosten tegenwoordig duur, dus dan kan je maar beter goed rondkijken voordat je een game koopt :P

Anyways, naast gamen is anime ook een groot deel van mijn tijdverdrijf....daarnaast heb ik ook veel interesse in de Japanse cultuur....dus voor mij een logische stap om in het Nozomi team te zitten...
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Whitevillage

Post by Whitevillage » Thu Sep 29, 2005 08:46

Goed dan,

Ik ben Tim en mijn nickname is zeg maar een Engelse verbastering van mijn achternaam en mijn huidige tekenaarsnaam op het internet. Mensen kennen mij van IGF als Toshi-kun. Nu is het zelf voor mij ook een raadsel waarom ik die naam destijds gekozen heb, maar sinds mijn 15e had ik al iets met Japanse namen.

Nattuurlijk mag ik graag gamen en het liefst alleen van Japanse developers. Ik ben erg kritisch qua games en heb zo een bescheiden interesse daar in. Ik ben niet echt een verzamelaarstype qua games maar ik mag graag bepaalde (oude) titels in mijn bezit hebben.

Mijn eerste console was de Atari 2600, maar voor mij begon het pas echt met de NES met SMB. Ik houd vooral van 2D games in de genre's: Arcade, Shoot'm up, Fighters en dat soort actie georiënteerde games.

Ik doe nu de opleiding Animatie en Games voor 4 jaar MBO. In de eerste instantie wil ik geen games maken, maar ik ben er ingerold omdat ik zeer geïntereseert ben in animaties maken en ontwerpen. Maar kan ook wel zijn dat ik me meer op gamen ga storten als de opleiding vordert (niet dat ik veel zin om mainstream games te maken hier maar ja...).

Verder heb ik een sterke voorliefde voor Japanse strips. Ik mag het zelf ook graag tekenen en ben zo nu en dan met mijn eigen strips bezig. Ik ben zeker nog van plan om een keer naar Japan te gaan, maar wanneer kan ik niet precies zeggen. Ik zal daar graag de TGS en Comiket (Doujinshi/manga con) willen bijwonen.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Sep 29, 2005 19:03

Nou ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, voor degenen die mij nog niet kennen. Ik word maandag 3 oktober alweer een kwart eeuw oud en heb deze site samen met Mildoe opgericht omdat ik anderhalf jaar in Japan verblijf. Sindsdien is er een hoop gebeurd en de afgelopen weken ook veranderd, waar onder natuurlijk het forum (thanks to my main man Rano).

Voor de rest kun je even op personal gaan kijken op de main page.
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Sep 29, 2005 20:57

Ken wrote:Nou ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, voor degenen die mij nog niet kennen. Ik word maandag 3 oktober alweer een kwart eeuw oud en heb deze site samen met Mildoe opgericht omdat ik anderhalf jaar in Japan verblijf. Sindsdien is er een hoop gebeurd en de afgelopen weken ook veranderd, waar onder natuurlijk het forum (thanks to my main man Rano).

Voor de rest kun je even op personal gaan kijken op de main page.


Toevallig, ook 3 oktober jarig! :D
Gefeliciteerd alvast dude, ik vier deze Zaterdag al mn verjaardag ^^
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Thu Sep 29, 2005 23:32

Hey luitjes

Ik ben alex en ben op dit moment 27. 8 uur per dag 5 dagen in de week mag ik hobbyen bij een klein internet bedrijfje. Systeem/netwerkbeheer noemen ze dat geloof ik.

Ik ben van kleins af aan gamer en heb een grote voorliefde voor arcade gaming. Af en toe mag ik meedoen in clanverband met BF2.

Mijn leven bestaat voornamelijk uit gamen sporten en feesten.

Ow en ik hoop dat het hier een gezellige boel mag worden! :lol:
2d fighting rules
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Fri Sep 30, 2005 04:16

Ken wrote:Nou ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, voor degenen die mij nog niet kennen. Ik word maandag 3 oktober alweer een kwart eeuw oud en heb deze site samen met Mildoe opgericht omdat ik anderhalf jaar in Japan verblijf. Sindsdien is er een hoop gebeurd en de afgelopen weken ook veranderd, waar onder natuurlijk het forum (thanks to my main man Rano).

Voor de rest kun je even op personal gaan kijken op de main page.


En ik heb een leuke verrassing! :roll:
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sat Oct 01, 2005 23:03

Ok dan, even kort.
Mijn naam is Mano (Manuel), ben 23 jaar en ben verloofd met Ellen. In november gaan we trouwen. Ik heb een hond(je) genaamd Bouncer, wat een Franse Bulldog is.
Hobbies zijn gamen (obvious), muziek en film.
Op het gebied van games zijn de arcade games mijn favoriet, uitlopend van een goede 2-d fighter of schmup tot de Virtua Cop's en Daytona USA's. Op het gebied van muziek geef ik voornamelijk de voorkeur aan horrorpunk en psychobilly, met bands als Samhain, Danzig, Mad Sin, Demented Are Go, Misfits, Asmodeus en Balzac als favorieten. Van laatsgenoemde heb ik ook een 'fan site', en is een Japanse band (misschien interessant voor enkele hier). Verder heb ik ook een eigen platenlabel (Destination 13 Records), en schrijf ik voor enkele bladen.
Mittens666

Post by Mittens666 » Sun Oct 02, 2005 16:52

Mijn naam is tim 24 jaar oud intresses zijn gamen voetballen woon in vlaardingen speel met GWAR en Ken in een elftal bij victoria alhoewel Ken er dit seizoen niet veel van zal kunnen genieten ivm zijn verblijf in Tokyo.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Oct 03, 2005 14:13

Ik heb al een paar dingen gepost, maar ben nog vergeten mijzelf even voor te stellen, dus daarom bij deze.

Ik ben David en mijn nick is DAY, dat slaat op de initialen van mijn naam. Ik ben heden 24 jaartjes oud en ben nu bezig met het schrijven van mijn scriptie en hopeljik eind dit jaar af te studeren als bedrijfskundig economoom. Qua levensgezel ben ik nog druk aan het zoeken. naast gamen ben ik vooral zomers veel bezig met basketbal, voetbal, fietsen en ook vissen. 's winters sport ik helaas niet veel al heb ik elk jaar het voornemen om op fittness te gaan. Helaas is dit jaar niet veel van sporten terecht gekomen vanwege druk zijn met scriptie schrijven.

ik ben geboren in scheveningen (aan het strand!!!), dus arcade gaming zit in mijn bloed. Mijn eerste ervaring met gaming was op mijn achtste dat ik met mijn oom naar schevingen ging. Ik zag daar Newzealand story en ik was verkocht. Na lang zeuren en sparen heb ik uiteindleijk een NES gekocht en sindsdien speel ik games. Vooral de tijd dat de SNES opbloeide veel snes games gespeeld met vrienden. Op mijn twaalfde verhuist naar Hilversum, waar ik nu nog steeds woon. Sinds mijn dertiende ga ik nog steeds elk jaar minstens 1 x met vrienden naar Scheveningen om daar in de arcadehal games te spelen en heb gezien dat het helaas een stuk minder is geworden. Ineresse ligt bij mij steeds meer op het gebied van arcadegames, want dit zijn spellen die je ongelimiteerd lang kan spelen, maaar die je ook even kan spelen. Alle genres in de arcade vindt ik wel leuk en hoop dat ik wanneer ik meer ruimte heb later de mogelijkheid heb om een arcade kast te kopen.

Ik ben op de nozomi site gekomen door powerzone site en vindt dat Ken een leuke bijdrage heeft gedaan in de Gamepro.
Keep on Dreaming
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Oct 06, 2005 09:59

Ok dan, tijd voor de intro!

Mijn voornaam is Sebastiaan en ik ben 23 (volgende maand alweer 24). Mijn hobbies besides gamen zijn bodybuilding (waar ik alweer 6 jaar mee bezig ben) en natuurlijk het andere geslacht :lol: Ben op het moment vrijgezel, maar dat komt wel goed :twisted:

Ik ben bezig met een opleiding Management, Economie en Recht aan de Hogeschool. Ben 4e jaars en hoop over een jaartje ofzo klaar te zijn.

Qua gaming is mijn favoriete console de SNES. Voor de rest verzamel ik ook game music soundtracks en nog wat artbooks. Ik ben verzot op RPG's en fighting games. 2D uiteraard. Ik hoop ooit een arcadekast te kunnen bemachtigen met een NeoGeo MVS en een Atomiswave erin. Mijn favoriete arcade game is Toki, dit was ook mijn eerste arcade experience jaren en jaren geleden...zoveel geld opgemaakt daarop.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Oct 06, 2005 13:36

Op welke hogeschool zit je Dreamer? :)
Sjoerd

Post by Sjoerd » Thu Oct 06, 2005 20:13

Ik ben al een tijdje lid maar toch nog maar even iets over mijzelf vertellen.

Ik ben Sjoerd, bijna 16 jaar en woon rondom Rotterdam. Ben bijna al 2 jaar groot fan van games en eigenlijk voornamelijk van Nintendo. Ik heb haast alle consoles van Nintendo en al een flink aantal spellen. Heb zelf ook al een website en ben tegenwoordig overal wel te bekennen, waar Nintendo ook is.

Naast games zit ik nog opschool en moet ik de 4de klas overleven (Frans, Duits) Daarnaast denk ik een studie in de richting van iets economish, waarschijnlijk Management.

Daarnaast doe ik veel aan Judo en heb vandaag mijn bruine band gehaald :D , met een gekneusde middelvinger die dus bij iedere tik pijndoet. Daarnaast vind ik het leuk om met vrienden te feesten.

Naja, vragen kan je altijd stellen maar ik denk dat die er niet zijn :wink:
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Oct 06, 2005 20:54

Gameholic wrote:Op welke hogeschool zit je Dreamer? :)


Hogeschool Zuyd.
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 09:12

Nou laat ik mijzelf dan ook maar is even voorstellen,

Surf al een tijdje rond op de website van Ken en sinds kort ook het forum. En de sfeer is in mijn ogen hier gemoedelijk en goed, dit integenstelling tot andere fora.

Ik ben Bob ben 21 jaar en studeer op het HBO in Almere (te weten het IIE, Instituut for Information Engineering). Van deze opleiding zit ik in het 3e jaar en mag nog 2 jaar. Deze opleiding is een combinatie van ICT en Management. Ik woon in Zeewolde (klein dorp nabij Almere)

Ben al jaren een echte hard-core gamer en bezit op dit moment de volgende console's

    - NES(2 keer)
    - Megadrive
    - Game Gear
    - SNES
    - Super Gameboy
    - Gameboy
    - Gameboy Advance SP (Famicon Edition)
    - Playstation
    - Playstation 2
    - Playstation Portable
    - Gamecube


Voor deze console collectie heb ik dus ook de nodige games, maar ik zal wel er is een foto van gaan maken :)

In mijn vrijetijd ben ik een fanatiek fitness beoefenaar en webdesigner.

Ik zal vast en zeker iets vergeten zijn maar dat komt vanzelf wel
lady mayhem

Post by lady mayhem » Mon Oct 10, 2005 13:37

hi,
ik zie hier al enkele bekenden, zal mezelf ook maar is voorstellen :D

Ik ben Renilde, 21 jaartjes oud en een Belgische meid... die op dit forum heel dun gezaaid zijn zie ik zo :mrgreen:
Anyway, ik probeer journalistiek te studeren in Antwerpen maar wegens mijn nogal breed interesseveld gaat dat niet zonder een aantal moeilijkheden :roll:
Naast mijn studies ben ik gek van gamen (duh), mijn lief (die het momenteel alweer meer dan 2 jaar met mij volhoudt), dagdromen en zoveel andere dingen waar ge uw leven mee kunt vullen :)

Kort maar krachtig :mrgreen:
Post Reply