Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
maxio098ui
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Fri Mar 13, 2009 17:46

Post by maxio098ui » Tue Jul 14, 2009 22:32

Hi, ik stel me maar ff voor.
Ik ben Max woon zelf in Amsterdam. Deze site is niet nieuw voor me maar heb me nu pas aangemeld omdat ik van plan ben zo snel mogelijk aan een candy cab te komen. en deze forum samen met een paar andere zijn fonteinen van informatie. Ik heb zelf een liefde voor shumps en Metal Gear Solid. Een van mijn grootste wensen is naar japan te gaan. Kan niet wachten tot ik daar klaar voor ben. Ik heb nu al een mame kast maar dat is gewoon zo een woody royal video ding. Ik moet zo een candy cab hebben zijn zo sexyXD. Ben echt bezig veel van mijn collectie te verkopen om shmups en arcadeotaku.

Dank je wel dat deze forum bestaat is echt handig en leuk.

Max
ckong

Post by ckong » Tue Jul 14, 2009 23:20

Hi Max, welkom. Genoeg Candy cab lovers hier, dus wat dat betreft zit je op de juiste site.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jul 15, 2009 08:26

Welkom. Je kunt ook hier je stuff verkopen in buy en sell.
har the cat

Post by har the cat » Tue Jul 21, 2009 21:17

He, ben een tijdje niet meer wezen kijken hier op het forum, daarom stel ik mezelf even opnieuw voor 8)
Ben nog gek op de vergeten subcultuur en vind het toch wel leuk dat ik lang niet de enige ben die hier zich voor interesseert. Vandaag de dag be ik uitwonend en staat mn arcadekast nog bij mn moeder, dus speel ik vooral arcadespelletjes met mn ps2. Ook niet verkeerd, maar niet het echte echte gevoel. Zoals ik al vertelde in mn eerste voorstelpraatje ben ik gek van shooters en aktiespelletjes. ook wel fighters, maar dat ligt toch wat anders...
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Fri Jul 31, 2009 13:51

har the cat wrote:He, ben een tijdje niet meer wezen kijken hier op het forum, daarom stel ik mezelf even opnieuw voor 8)
Ben nog gek op de vergeten subcultuur en vind het toch wel leuk dat ik lang niet de enige ben die hier zich voor interesseert. Vandaag de dag be ik uitwonend en staat mn arcadekast nog bij mn moeder, dus speel ik vooral arcadespelletjes met mn ps2. Ook niet verkeerd, maar niet het echte echte gevoel. Zoals ik al vertelde in mn eerste voorstelpraatje ben ik gek van shooters en aktiespelletjes. ook wel fighters, maar dat ligt toch wat anders...

He gozer blij je weer online te zien,we gaan elkaar op 10 oktober ontmoeten
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Akuma_from_Germany

Post by Akuma_from_Germany » Tue Aug 18, 2009 19:28

Konichi wa!

Mijn naam is Alex, 27 jaar oud. Ik woon bei Düsseldorf in Duitsland. Sorry mijn Nederlaands is ned goed doch ik verzoeg et ; )

En paar kennen mij von Killercabs ou Arcadeotaku

(Hi to Psykick, CKong, RKLOK, d, Pat, almighty & co. - sorry wenn ik hav wen vergessen)

Okay, sorry - even if I can not write or speak Dutch (even though I am 25% Flemish), I somehow can read most of it.

I have to look up which city it was exactly, but during my last trip to the Netherlands, I met one of the most beautiful girls who was a waitress in a cafe - maybe someone lives in that particular city and can say "Hi" from me ; )

Bedaankt.

Alex :D
almighty

Post by almighty » Tue Aug 18, 2009 20:29

edit: dubbelpost
Last edited by almighty on Tue Aug 18, 2009 21:39, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Tue Aug 18, 2009 20:30

Welcome Alex,

Have fun here and maby we will see you on the shmups event 8)
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2252

Cheers Marc.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Aug 18, 2009 21:40

Welcome Alex!

About the waitress.. hmm.. there are a lot of beautiful waitresses in cafe's and bars.. They sell more beer when there are gorgeous women walking around asking you if you would like another one :-)
Akuma_from_Germany

Post by Akuma_from_Germany » Tue Aug 18, 2009 22:18

almighty wrote:Welcome Alex,

Have fun here and maby we will see you on the shmups event 8)
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2252

Cheers Marc.


Is it okay to post in English? I'll try the best I can to post in (pseudo) Dutch ;)

Anyway, I am already booked for October 10th, sadly that's exactly the day my company holds the kick-off for the new business year. Also, I suck at Shmups, BUT - if there will be a Beat 'em Up Event, I'll be there for sure!!!
ckong

Post by ckong » Tue Aug 18, 2009 23:24

Akuma_from_Germany wrote: ... that's exactly the day my company holds the kick-off for the new business year. ...


Kwestie van prioriteiten stellen. :lol:

Maar zonder gekheid, welkom, leuk je hier ook te zien. Die knaap waar je het bij Arcadeotaku over had, uit de buurt van Keulen (Phillip genaamd), wil ook lid worden van Nozomi maar dat lukt hem om één of andere reden niet. Misschien een actiepuntje voor Ken.



Jongens, ik weet dat hij een Duitser is, maar hij zegt zelf dat hij het meeste Nederlands goed kan lezen.
User avatar
Aleste
Active Level:
Active Level:
Posts: 250
Joined: Thu Aug 20, 2009 13:29

Post by Aleste » Tue Aug 25, 2009 10:59

Hoi allemaal!

Ik ben Sebastiaan, 30 jaar en kom uit de buurt van Breda en kwam per toeval een keer op deze site (leve de wondere wereld van google) en lees sindsdien met veel plezier de berichten over o.a. arcade, fighters, Japan en andere onderwerpen. Het leek me een leuk moment om ook maar eens lid te worden dus hier ben ik :D

Wat games betreft ben ik ooit begonnen op een MSX2 en sindsdien altijd geinteresseerd geweest in games. Van arcade, consoles tot emulatie, pc en retro. Daarnaast ben ik al van jongs af niet weg te slepen als ik in de buurt van een arcade hal of kermis ben.

Momenteel vermaak ik me vooral met Street Fighter 4 en Blazblue op de PS3. Fighters, beat 'em ups, shooters en oude point and click adventures zijn vooral mijn favo genres.

Wat arcadekasten en types ben ik qua techniek wel een leek, maar hoop er meer over te leren en vroeg of laat een arcadekast op de kop te tikken (Een egret 2 bijv :D ), dan wel te bouwen.
Daarnaast hoop ik ooit eens naar Japan te gaan om daar van de cultuur te genieten en als bijkomend voordeel ook de arcade scene eens mee te maken.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Aug 25, 2009 12:01

Hi Sebastiaan,

Welkom hier. De aanschaf van een cab geeft heel veel dimensie aan deze hobby, zou er 1 proberen te scoren als ik jou was.
Technische gedeelte kan, zeker in het begin, best overweldigen.
Intussen zit hier aardig wat kennis op het forum, heb nog niet meegemaakt dat iets niet door de commjoenitie opgelost wordt.

En point en click ..... denk met weemoed terug aan Myst, Monkey Island en Broken Sword ..... :)
Team 15 kHz
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Aug 25, 2009 13:17

Hoi Sebastiaan,

Welkom! Ben zelf ook altijd fanatieke MSX gamer geweest (en nog steeds eigenlijk)

En Aleste is natuurlijk een echte klassieker! :-) Mooie muziek ook.
User avatar
Aleste
Active Level:
Active Level:
Posts: 250
Joined: Thu Aug 20, 2009 13:29

Post by Aleste » Tue Aug 25, 2009 14:37

Bedankt voor het vriendelijke onthaal :)

Ja, het is altijd al een droom geweest om een cab te bezitten. Gewoon de nostalgie en de ervaring als je ermee speelt. Dat haal je niet met een console of pc ook al zijn arcade-to-home ports met de jaren wel beter geworden. :)

Monkey Island! Brings back many memories ElPancho! :) Leuk spel is dat en daarbij de vele adventure games van o.a. LucasArts en Sierra. :D

De MSX1/2 blijft een leuk apparaat met zeer goede games. Ook veel shoot 'em up toppers en Konami ondersteunde het apparaat met een mooie selectie classics. In mijn omgeving hebben ze helaas minder waardering voor het apparaat terwijl de MSX toch mooie graphics, muziek en gameplay heeft.
Wat zijn zoal jou favorieten cageman? :)

Kan wel over bepaalde dingen blijven lullen, maar daar is deze thread niet voor bedoeld denk ik. :lol:
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Aug 25, 2009 22:16

Aleste wrote:Wat zijn zoal jou favorieten cageman? :)

Kan wel over bepaalde dingen blijven lullen, maar daar is deze thread niet voor bedoeld denk ik. :lol:


Waarom niet.. gezellig toch?

Mijn favorieten op de MSX.. where to start.. Hmm.. zo'n beetje alles van Konami, in het bijzonder Space Manbow, SD Snatcher, Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake, de hele Nemesis serie, F1 Spirit, maar ook: Alle XAKs (lang leve MicroCabin), Aleste, Undeadline, Firebird, Golvellius, FireHawk ('thexder the final contact' geloof ik), en zo kan ik nog wel even doorgaan :-) Wat een platform. Als ik erover zit te schrijven krijg ik meteen weer de neiging om 'm aan te zetten :-)
User avatar
Aleste
Active Level:
Active Level:
Posts: 250
Joined: Thu Aug 20, 2009 13:29

Post by Aleste » Wed Aug 26, 2009 18:18

Haha ja, ik ken het gevoel om de msx snel weer eens aan te zetten. Goede smaak qua games heb je. :D

Na dat lijstje te lezen van je kom ik er achter dat ik er nog best veel een keer moet uitspelen. :oops: Binnenkort maar eens mee beginnen. :D
ilove you

Post by ilove you » Fri Aug 28, 2009 13:20

Hallo : i am from Germany Cologne
I love to travel to the world like paris and check all off the great RETO shops .
i love to game on my NEO GEO AES and on my new cabs from erik and rob .
I work in cologne in the big Köln -Arena for build up the light and the show .
iam 34 and iam hungry to check new fresh game stuff that crazy for gaming.

I think this is the best forum for good stuff and great fresh peopel
:D
I had to thanks : Rob and Erik to meet nice peopel . :P
goatboy

Post by goatboy » Fri Aug 28, 2009 13:26

Fresh people? Heh, heh! :P Welcome man!
User avatar
Drifter
Active Level:
Active Level:
Posts: 162
Joined: Sun Apr 26, 2009 21:04
Location: KORTENHOEF
Contact:

Post by Drifter » Mon Aug 31, 2009 20:38

Cageman wrote:Welcome Alex!

About the waitress.. hmm.. there are a lot of beautiful waitresses in cafe's and bars.. They sell more beer when there are gorgeous women walking around asking you if you would like another one :-)


Hi Alex,

Welcome! On the above mentioned matter... I've concluded from extensive personal research that waitresses always get hot after thee or four whisky (or 5 pints of lager)... So this search will be next to impossible! ;)

But we'll concentrate on the gaming! :D
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Post by dexx » Wed Sep 09, 2009 19:25

hey hey heeey :)

Ik ben Johan, ben 28 jaar.. en sinds een paar weken helemaal weg van de japanse candy cabs. :mrgreen: arcade freak was ik al.. ben dit jaar in singapore geweest en heb daar RIJEN.. en dan bedoel ik RIJEN met sega new astro city's zien staan.. ik was gelijk verkocht.. dacht gelijk aan een oude bekende van mij.. en die kennen de meeste mensen hier ook wel.. RKLOK, hij heeft me een mooie SNAC verkocht.. 8)

m,n game collectie:
Taito F3 board + puzzle bobble 2x, 3 en 4 en bubble symphony
Taito G-net board + super puzzlebobble
Neogeo 4 slot + 9 games.. (noem ik nog wel een keer op)

voor pics.. ga naar: http://www.xs4all.nl/~jhnv/Arcade/
OF!! ga naar: http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2385

hoop dat ik hier veel andere game freaks vind :mrgreen:
Last edited by dexx on Wed Sep 09, 2009 21:50, edited 2 times in total.
almighty

Post by almighty » Wed Sep 09, 2009 19:38

Welkom Dexx,

Je NAC ziet er keurig uit en volgens mij flink onder handen genomen, nice!
Leuke arcade collectie trouwens en die super puzzle bobble is echt een leuke game, maar G-Net is sowieso top! zoveel goede game voor uitgekomen.

Game freaks genoeg hier!

Cheers.
goatboy

Post by goatboy » Wed Sep 09, 2009 19:48

Je NAC ziet er inderdaad netjes uit! Welkom Dexx!
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Post by dexx » Wed Sep 09, 2009 19:48

almighty wrote:Welkom Dexx,

Je NAC ziet er keurig uit en volgens mij flink onder handen genomen, nice!
Leuke arcade collectie trouwens en die super puzzle bobble is echt een leuke game, maar G-Net is sowieso top! zoveel goede game voor uitgekomen.

Game freaks genoeg hier!

Cheers.


yeah, dat is het zeker.. ben nou een adaptertje aan het fixen voor stereo voor m,n G-net (sony ZN-2 mobo) mobo, had ik maar een schema voor dit.. nou moet het op gehoor :?
ckong

Post by ckong » Wed Sep 09, 2009 20:33

Welkom dexx, altijd leuk om weer een nieuwe member te begroeten. Ben benieuwd naar je NAC (my favourite), maar je link werkt niet.
Post Reply