Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jul 26, 2008 14:42

Welkom Har.

Volgende maand komt er een shipment New Astro City cabs binnen, waar er nog een paar van te koop zijn. Stuur Rklok of Almighty even een PM hierover.

Hoe ben je hier uiteindelijk terecht gekomen?

Have fun.
har the cat

Post by har the cat » Sun Jul 27, 2008 12:52

ik ben hier uiteindelijk terecht gekomen doordat ik candycabs aan het bekijken was op afbeeldingen van google...
Ken, ik zou wel een candy willen hebben hoor, heel graag zelfs, maar heb hier helaas geen ruimte voor en geen geld :cry: ben nog studerende zie je. Maar het is wel supergruwelijk dat het hier aan bod komt. Ik dacht namelijk eerst, voordat ik dit forum zag, dat er hier helemaal geen candies in nederland waren...
almighty

Post by almighty » Sun Jul 27, 2008 15:12

Als je je ooit nog mocht bedenken er zijn nog wat cabs over dus :wink:

Welkom trouwens :)
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Wed Sep 10, 2008 20:12

Hoi allemaal :)

Ik ben Ferdi, 25 jaar, werk als webdeveloper en speel games vanaf mijn 2e denk ik.
Het was begonnen met een commodore, daarna een amiga 500.. waar ik heel wat uurtjes achter heb gezeten.
Vooral omdat daarnaast geen andere spelcomputer mocht, mijn eerste echte was een ps2 :/

Een van de spellen die ik veel speelde was Streetfighter 2, maar nu ik er over nadenk.. hebben die joysticks niet maximaal twee knoppen, zodat je maar 1 soort punch en kick kan maken?

Jammergenoeg ben ik nooit in de arcadesfeer opgegroeid, er was niets in de buurt zover ik wist en dus dan bleef die hal in scheveningen over, een keer per jaar.
En natuurlijk soms een kast op een camping met metal slug.

Nou haha.. genoeg over vroeger..
Ik heb hier wel een XBOX 360, WII, PS3, PS2 en meerdere handhelds.. daarvoor was ik een echte pc gamer (FPS en RTS.. vooral Starcraft).

Metal Slug was het spel waardoor ik meer interesse kreeg in arcades. Spellen die ik vaak deed tegen een vriend waren Samurai Shodown 4, Last Blade 2 en Garou: Mark of the Wolves.. helaas wel achter een pc met een toetsenbord die ging piepen wanneer er teveel knoppen werden ingedrukt.
Jaren terug wilde ik een mooie grote rode SNK kast kopen, alleen daar was geen plek voor. Daarna had ik nog naar AES gekeken, maar dat was veel te duur (ik werkte nog niet). Dus toen was mijn zoektocht een beetje over en "vergat" ik arcade :/

Nu ik eindelijk op mezelf ga wonen heb ik genoeg ruimte om de spellen goed te kunnen spelen op een ECHTE arcade kast. Eindelijk.
Beppe

Post by Beppe » Mon Jan 12, 2009 18:22

Moj,
even voorstellen.....
ik ben Henrik (30) uit Groningen, sinds jaren al fan van arcadespellen en dan voornamelijk die van SNK. Vroeger helaas geen AES gehad omdat ik die niet kon financieren van mijn zakgeld. Nu ik eindelijk plaats heb voor een cabinet, kwam ik al zoekend naar een op t internet op deze site terecht.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Jan 12, 2009 19:02

Welkom Beppe, have fun ;)
ckong

Post by ckong » Mon Jan 12, 2009 20:10

Hoi Henrik,

nogmaals welkom. SNK hè, betekent dit dat je een voorkeur hebt voor fighter games? En speel je ook console games (oud en nieuw)?

De Super Neo Candy is een goede keuze, maar er zijn nog vele meer goede kasten. Als je wat langer op dit forum rondloopt zuk je vanzelf zien dat er vele smaken en voorkeuren zijn :D En er zijn hier zowel Arcade als Console liefhebbers te vinden. Hoewel, sinds de inkoopactie van Ronnie afgelopen najaar is het vooral Candy Cabs wat de toon zet, en wat je allemaal met zo'n cab kan doen (tri-sync chassis inbouwen, consoles aan habgen, etc, maar vooral gamen). Kijk hier maar eens: http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=1955


Je zult uit de naam al wel hebben afgeleid dat hier veel liefhebbers te vinden zijn van Japanse games, zowel fighting als shooting.

Nou, hopelijk zorg je voor een mooie bijdrage aan deze site.
Last edited by ckong on Sun Jan 18, 2009 17:39, edited 1 time in total.
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Sun Jan 18, 2009 11:40

Een goedemorgen allen,

Gelukkig is mij gisteren het recht gegund om in te loggen op jullie mooie forum zodat ik mijn SNK en Neo Geo liefde met jullie kan delen ;-)

Mijn naam is Erik Becker, 28 jaar jong, belastingadviseur van beroep en natuurlijk de broer van Ruderudie. Woon in Tilburg (straks in Breda) en speel al mijn hele leven videogames, begon bij wat vrienden met een MSX en een Commodore 64. Heerlijk, spelletjes laden vanaf een cassettebandje......

Toen kwam de NES op de markt. Uren zo niet dagen werden er besteed om het mannetje met het rode pakje in zijn kasteel te krijgen. De paddestoelen vlogen in het rond en soms ook de controllers. Zelf toen een SNES aangeschaft (de Neo Geo was toen net op de markt maar way to expensive) en de nodige videogames. Ik kocht echt alle nieuwe spellen toen en verkocht deze ook net zo snel weer. En wat een prijzen toen....dik 200 pieken neerleggen voor MK II of SSF2.

Op vakantie was ik vaak te vinden in de arcadehallen waar ik (met Ruderudie) Art of Fighting en anders SNK titles onder de knie probeerde te krijgen. Dat waren echt mooie tijden. Ouders zullen hebben gedacht, zo daar hebben we geen kind meer aan (en feitelijk was dat ook zo).

Toen ging ik verhuizen en heb ik een tijdje helemaal geen spelcomputer gehad. Vervolgens in 2002 een tijdje een Playstation geleend ve vriend en toen was ik weer verkocht. Een Gamecube kwam in huis en vervolgens een PSP. Capcom vs SNK EO was altijd een van mn favorieten op de GC en dat werd dan ook platgespeeld met vrienden. Ook het Fifa schijfje was vaak te vinden in de GC overigens. Toen kwam de Wii in huis met Mario Kart en al snel meer spellen, waaronder SNK Arcade Classics. En toen wilde ik definitief een Neo Geo (maar goed, met een broer als Ruderudie raak je natuurlijk sowieso al snel weer wesmet met het SNK / Arcade / Cab virus).

En die kwam er, een NGCD Toploader. PAL versie, gekocht in NL met een hele zooi gekopieerde spellen. Daar heb je niet veel aan dus Ebay op en Foregames in Tilburg bezocht. Inmiddels wat titels rijker bestelde ik een MINT AES Controller aangezien de meegeleverde conrollers mankos vertoonden. Overigens ben ik nog steeds bezig met het bestellen bvan nieuwe pads in Japan. Heb er twee ontvangen maar die werken ook niet goed.

Binnenkort verhuizen en zit erg sterk aan te denken om dan consolised MVS of misschien een Cab aan te schaffen. Begreep van Rudie al dat er zo af en toe een Japan actie wordt gehouden teneinde ook de NL liefhebbers van een Astro of een Egret te voorzien. En dat is mooi, de sfeer van een Cab is never te evenaren. Alleen al de lucht vd elektriciteit icm plastic rondom zon ding is puur genieten.

Goed, dat was het even voor nu. Jullie zien mij vast wel opduiken in een thread een dezer dagen!!!!

Groeten Erik
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jan 18, 2009 13:53

Welkom!
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Jan 18, 2009 14:52

Mooi verhaal :) We zijn van dezelfde leeftijd dus ik kan me helemaal vinden in die MSX/C64/NES periode .. met name met 'het mannetje in het rode pakje" ;)

Welkom idd
goatboy

Post by goatboy » Sun Jan 18, 2009 15:35

Welkom bij de club Erik. Bedankt voor je verhaal!
almighty

Post by almighty » Sun Jan 18, 2009 16:03

Welkom :)
ckong

Post by ckong » Sun Jan 18, 2009 17:42

Welkom
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sun Jan 18, 2009 22:33

Hallo daar allemaal,ik ben Ratson(Gideon),ook bekend van het neogeo forum,hallo trailblazer800,ik ben hier naar toe gelokt ik zal binnenkort wat meer over mezelf en mijn verzameling vertellen.Ik ben 36 en woon samen met mijn vriendin die ook gamefreak is.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jan 19, 2009 00:22

Welkom Ratson, we expect great things from you 8)
goatboy

Post by goatboy » Mon Jan 19, 2009 08:33

Welkom Ratson! Ben benieuwd naar je collectie en zo.
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Mon Jan 19, 2009 09:08

Hi Ratson man, welkom ook!!!!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Mon Jan 19, 2009 12:33

Welkom op het forum broeder, het zal nu niet lang meer duren voor je vergaande arcade-fever gaat krijgen.
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Jan 19, 2009 13:30

edit; holy shit! Er ging echt iets mis even hier ;)
Last edited by Gameholic on Mon Jan 19, 2009 15:04, edited 1 time in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jan 19, 2009 13:34

Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.

Nog niet helemaal wakker?
goatboy

Post by goatboy » Mon Jan 19, 2009 14:17

Haha dacht al, iets gemist? :D
ckong

Post by ckong » Mon Jan 19, 2009 15:02

Ken wrote:Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.

Nog niet helemaal wakker?


LOL

Hoe krijg ik het forum vol?
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Jan 19, 2009 15:04

Ken wrote:Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.

Nog niet helemaal wakker?


LOL

Komt ervan als je onder de baas zijn tijd stiekem snel aan het posten bent. Excuses heren.
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Mon Jan 19, 2009 20:24

Hallo allemaal,thnx for the warm welcome,hier een link naar wat foto's van mijn collectie:http://www.flickr.com/photos/26500723@N03/?saved=1
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
xxstillaxx

Post by xxstillaxx » Sat Jan 24, 2009 00:23

Hoi allemaal,

Zal me zoals iedereen hier ff voorstellen.

Mijn naam is Sokha Thorn, ben 22 jaar oud ik woon samen met mijn vriendin en dochter van 3 in Rotterdam en werk momenteel fulltime als verkoper bij de MediaMarkt (nota bene op de software/games afdeling).

Mijn interresse gaan uit naar Velicia(mn kleine), games, games, japan, anime, games, films, games en uhm......ohw ja games :lol: De ziekte begon volgens mij toen ik mijn eerste stapjes deed en ben sinds dien niet meer te genezen.

Mijn eerste console was een atari 2600. Hierna volgde de NES, Megadrive, Snes.......enz. Ik denk dat ik wel alle game systemen daarna in bezit heb gehad. Was ook heel vaak te vinden met mijn broer in CityPlayHal (arcadehal in rotterdam centrum) het is er nu alleen helemaal veranderd.
Heb altijd al een candy cab willen hebben dus hopelijk kunnen jullie me erbij helpen.

Ik ben waarschijnlijk de meest allround gamer die je zult tegenkomen in nederland, ik speel alles wat goed is. Voornamelijk fighting/competative games omdat ik in een omgeving ben opgegroeid waar je alleen maar wordt uitgedaagd. En ik ben een persoon die altijd beter wil zijn in games. Heb ook aan redelijk veel tournooien meegedaan. Laatste grote tournooi: http://battleofdestiny.com/ in UK waar ik toen als weinigen van europa al mocht knokken met een van de eerste SF4 viewlix cabinets geimporteerd uit japan. Deed daar mee met Tekken 5DR en CvsSNK2(kwam niet heel ver met die pros :( ).

Dat is een beetje over mij. Maar jah genoeg over mij :D. Wanneer gaan jullie weer een candycab actie doen? Of heeft iemand nog toevallig een new astro city liggen? Laat het me weten. :wink:


Pz
Sokha
Post Reply