Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Jan 04, 2008 20:06

Welkom. Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
new challenger

Post by new challenger » Fri Jan 04, 2008 20:18

Ken wrote:Welkom. Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?


oef das een goeie. ik heb tegenwoordig opeens de drang om al die golden oldies van vroeger te herontdekken en als het even kan een paar nieuwe daar bij mee te nemen. mijn interesse voor retro is altijd wel groot geweest maar de laatste tijd is het weer helemaal aan. en ik ben egt geen leek allesbehalve maar titels als vampire kis en dergelijke zijn nieuw voor mij ;)
maar ook in mijn zoektocht naar merchandise kom ik hier wel eens uit.
typ maar op google (nl pagina) resin akuma en dan vind je je akuma thread :P)
zodoende ben ik hier wat gaan neuzen enzo. en ik vond het nu wel eens tijd worden voor een account.
Last edited by new challenger on Fri Jan 04, 2008 20:29, edited 1 time in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Jan 04, 2008 20:24

We investeren niet voor niets voor 5000 euro per week in Google adwords :)
Peet1979

Post by Peet1979 » Sat Jan 05, 2008 16:00

@NewChallenger: Las dat je uit Standaardbuiten komt, dat is dichtbij! :)

Woon zelf in Halsteren! Toevallig..! Heb zelf nog redelijk wat familie in Fijnaart wonen.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sat Jan 05, 2008 18:01

Peet1979 wrote:@NewChallenger: Las dat je uit Standaardbuiten komt, dat is dichtbij! :)

Woon zelf in Halsteren! Toevallig..! Heb zelf nog redelijk wat familie in Fijnaart wonen.

Boertje onder m'kaar.. :lol: ;)
new challenger

Post by new challenger » Sat Jan 05, 2008 18:45

hahah dan moet je ook uit deze boerenbuurt komen anders weet je dat niet:P ahum maar goed. ik heb zelf ook flink wat familie in "de fendert" wonen en die zijn ook weer bekend bij frans bauer XD.
niet iets om trots op te zijn maar wel grappig.:)
Peet1979

Post by Peet1979 » Sat Jan 05, 2008 21:45

BOEREN Unite !! 8)

Dennis van Gamekings komt trouwens oorspronkelijk uit Willemstad. Hij had het een tijd terug een keer over de "caravan op de parkeerplaats bij de Fendert", dan weten insiders wel genoeg ;) Je kon daar beter je geld uitgeven dan aan game ..... (naam vergeten) !

Hilarisch !!
new challenger

Post by new challenger » Sun Jan 06, 2008 11:25

haha jaaaah, dat heb ik heb ook gezien. GE-WEL-DIG!
die caravan is wel erg dark side inderdaad.
misschien toch maar nader onderzoek geven misschien XD.
Peet1979

Post by Peet1979 » Sun Jan 06, 2008 11:35

new challenger wrote:haha jaaaah, dat heb ik heb ook gezien. GE-WEL-DIG!
die caravan is wel erg dark side inderdaad.
misschien toch maar nader onderzoek geven misschien XD.


Heb er zelf geen ervaring mee maar ik zou er niet te dicht bijkomen en zeker niet naar binnen gaan! :wink:
GinoZX

Post by GinoZX » Fri Mar 28, 2008 14:30

Hey iedereen,

ik ben Gino, 21 jaar oud en kom uit Den Haag. Sinds september afgestudeert en nu dus full-time werkende. Gamer sinds mijn 5e. Ik ben een enorme fanaat van old-school games. Daarnaast ook verslaafd aan muziekgames zoals DDR, IIDX en Taiko no Tatsujin.

Naja, verdere hobbie's zijn Japan, slapen en lezen. Ik wil dit jaar op reis naar japan, probleem is alleen dat ik geen travelbuddie kan vinden XD komt wel goed denk ik. Mocht je nog wat willen weten, just ask.

GinoZX
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Mar 28, 2008 14:35

Ik ben toch benieuwd hoe mensen hier terecht komen, dus give me the info!

Welkom man, hoe meer Hagenezen hoe betah!
GinoZX

Post by GinoZX » Fri Mar 28, 2008 14:37

Haha, thanks. Ik ben hier toevallig terecht gekomen. Een vriend vertelde over dit forum en het klonk best cool. Hij zit er zelf niet hierzo op het forum
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Mar 28, 2008 14:38

Oke cool man, je bent net op tijd om mee te doen aan de Japanse cabinet inkoopactie 8)
GinoZX

Post by GinoZX » Fri Mar 28, 2008 15:01

Zag er goed uit inderdaad. ik zal er over nadenken
sparky
Active Level:
Active Level:
Posts: 97
Joined: Thu Mar 27, 2008 20:27

Post by sparky » Sat Mar 29, 2008 00:41

Hallo allen, ik ben Roy 30 jaar afkomstig uit Brabant. Ik game al zo lang als ik me kan herinneren en heb af en aan zo'n beetje alle gangbare consoles gehad die er zijn. Aantal jaren geleden ook 2 arcade cabs in mijn bezit gehad. Wegens
een verhuizing weer besloten de boel te verkopen, maar het begint toch weer te kriebelen. Zeker nu ik de inkoopactie voor de New astro City's zag!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Mar 29, 2008 00:48

Het gaat de goede kant op met de inkoopactie, let's keep it up.

Hoe ben je hier terecht gekomen sparkmeister?
sparky
Active Level:
Active Level:
Posts: 97
Joined: Thu Mar 27, 2008 20:27

Post by sparky » Sat Mar 29, 2008 01:17

Ik ken het forum al wel langer, maar nooit lid geworden om 1 of andere reden. Ik ken het denk ik via een ander forum zoals Segaforum ofzo.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Mar 29, 2008 01:22

Alrighty then...

Have fun dude.
th30n3

Post by th30n3 » Mon Mar 31, 2008 18:18

Hallo allemaal!

Het heeft eventjes geduurd maar ik kan eindelijk inloggen!!

Mijn naam is Vincent, 29 jaar jong (ouwe lul hierzo geloof ik) , ik werk momenteel als systeembeheerder bij een klein ict bedrijf (30man).

Sinds kort ben ik op zoek naar een leuke arcadekast waardoor ik via google op dit forum terecht ben gekomen.

In eerste instantie wilde ik bij die eerste inkoop actie voor de new astro cabs aanmelden, maar dat ging niet helemaal goed. Vervolgens zag ik dat er een nieuwe inkoop actie georganiseerd werd waardoor ik maar eens een mailtje ging sturen om alsnog toegang te krijgen :)

Ik zal jullie ongetwijfeld vaker lastig gaan vallen met vragen en of opmerkingen! :)

Ciao
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Mar 31, 2008 18:49

Gemiddelde leeftijd zal hier rond de 26-27 liggen denk ik, valt allemaal wel mee. Veel succes en plezier op het forum.
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Tue Apr 01, 2008 13:11

Fijn om te horen dat het allemaal gelukt is Vincent! :) Welkom op nozomi!
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
almighty

Post by almighty » Tue Apr 01, 2008 14:17

En nog een goed tijdstip ook :roll:
KriLi

Post by KriLi » Thu Apr 03, 2008 22:07

Hallo,

Ik ben Kristof , 21 jaar en ik woon in Heusden-Zolder. Momenteel studeer ik nog, opleiding aspirant-lijnpiloot. Ik ben mag ik wel zeggen verslaafd aan gamen, vooral fighting games en hevig fan van de Street Fighter reeks. Het begon allemaal op de SNES met SF2WW ;)

Ik heb dit forum gevonden op aanraden van een persoon op het forum van drakenslag.com omdat ik opzoek was naar een Sega Saturn controller voor PS2 en die ik nergens vond.

Ik ben al een paar maandjes van plan een arcade cab te kopen maar ik ken er nog niet zo heel veel van en zeker niet de onderlinge verschillen van alle cabinetten en wat allemaal vereist is om bepaalde typen moederborden te kunnen draaien. Ik hoop hier nog veel bij te leren maar daar twijfel ik niet aan :)
Jer0en

Post by Jer0en » Wed Apr 09, 2008 13:36

hoi,

ik ben jeroen, 19 jaar. Ik game al vanaf ongeveer mijn 6de. Ik speel eigenlijk games in zowat alle genres. ( op sport games na ) De games die ik het meeste speel zijn rpg's en ik ben op dit moment helemaal into 2d fighters.
Ik ben op dit forum per toeval gekomen via insidegamer.
har the cat

Post by har the cat » Sat Jul 26, 2008 11:53

ff voorstellen,

Ik heet har en ben 21 jaar.
Wist niet dat er zo'n forum was in het nederland. Ik ben eigenlijk ook best wel verbaasd dat het er is.
Zelf ben ik begonnen met neo geo wat betreft arcade en wil verder met losse pcb's en cps2. Ik heb laatst ontdekt dat ik helemaal weg ben van shooters. Dat is gewoon vet.
Heb zelf een britse neo geo kast. Een 6 slot kast van electrocoin met een 4 slot moederbord erin.
Ben ook bezig met een project zoals een supergun. Hierna wil ik graag een bartop maken voor shooters.
Heb ook al een paar namen voorbij zien komen die ik heb gezien op het neogeo forum zoals Ziek. Daar heet ik electric cake :o
Dit lijkt me een fijn en interessant forum. 8)
Groet,
Har
Post Reply