Welke members zijn hier redelijk actief
Welke members zijn hier redelijk actief
Daar ben ik wel beniewd naar.
Ik kom regelmatig even kijken, maar jammer genoeg is er nog weinig voer om op te reageren.
Ik kom regelmatig even kijken, maar jammer genoeg is er nog weinig voer om op te reageren.
Re: Welke members zijn hier redelijk actief
Ore~sama wrote:Daar ben ik wel beniewd naar.
Hehe same, kwas tijdje gestopt met kijken aangezien er niet echt veel topics waren waarbij ik het nodig vond te reageren. Check het wel af en toe, maar post niet zo vaak.
Me pa gaat ook af en toe naar Zuid Afrika, bizarre foto's gezien van Kruger park etc. dus daar wil ik ook wel eens met de Nikon D50 doorheen scheuren.
Ik zou wel eens willen dat er wat meer echte discussie zou komen op het forum.
Ik had het er laatst met GWAR nog over, dat we het meestal wel met elkaar eens zijn en de mensen die graag meelezen en niet veel nog van de echte hardcore afweten toch wel meelult en niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
Ik zou wel eens willen dat er wat meer echte discussie zou komen op het forum.
Ik had het er laatst met GWAR nog over, dat we het meestal wel met elkaar eens zijn en de mensen die graag meelezen en niet veel nog van de echte hardcore afweten toch wel meelult en niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
Ik denk dat echt diepe discussie altijd moeilijk word qua games in nl. Dat komt toch voornamelijk omdat gameing een dure hobby is en niet iedereen altijd geld heeft om het eraan te besteden. Daarnaast heeft niet iedereen een cc, waardoor importen moeilijker wordt, waardoor bepaalde discussies niet loskomen omdat je teveel moet vertrouwen op maar een 1 of 2 mensen van dit forum die die titel hebben gespeeld.
Keep on Dreaming
Het is een beetje een combinatie van mensen afkomstig uit IG, Segaforum, Powerzone en kennissen en vrienden uit de arcade/hardcore gaming scene. Ik denk niet echt dat veel mensen van Segaforum hier zitten omdat ze het niveau op dat forum nou zo vreselijk vinden(correct me if I'm wrong hoor), maar ik denk dat het voor de mensen afkomstig van IG wel zo is.
IG ontbeert hardcore ness. Zeer leuk forum, maar voor hardcore stuff moet je er niet zijn. Met bepaalde genres kun je er niet echt op niveau mee discussieren want er komen altijd reacties door als "omfg wie speelt dit nou, GTA ziet er mooier uit?" of "deze console is toch allang dood?". En dan wel weer anti jap armies en dergelijke doelloosheid. Bemoei ik me zelf niet mee (heb wel wat anders aan mijn kop), maar zit daar nog best veel op de "gewone" gamefora... omdat ik natuurlijk ook die games heb en speel. In dat opzicht klopt het dus wel in geval van de IG gebruikers.
Een forum werkt als een kettingreactie; krijg je veel topics en posts, dan krijg je ook heel veel antwoorden en discussies. Komt er weinig, dan blijft het aantal replies ook weinig. Geef het de tijd om door te groeien maar let wel; gamers met deze smaak zijn in Nederland (helaas) een minderheid.
Een forum werkt als een kettingreactie; krijg je veel topics en posts, dan krijg je ook heel veel antwoorden en discussies. Komt er weinig, dan blijft het aantal replies ook weinig. Geef het de tijd om door te groeien maar let wel; gamers met deze smaak zijn in Nederland (helaas) een minderheid.
LOL IG.
Serieus, ik mag dan wel altijd licht ontvlambaar zijn, maar op dat forum halen ze gewoon het bloed onder je nagels vandaan...ik ben er dan ook maar weggegaan.
Het niveau is ook zooo ontzettend laag, 99.9% weet niet eens wat een NES is
Serieus, ik mag dan wel altijd licht ontvlambaar zijn, maar op dat forum halen ze gewoon het bloed onder je nagels vandaan...ik ben er dan ook maar weggegaan.
Het niveau is ook zooo ontzettend laag, 99.9% weet niet eens wat een NES is
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Ik ben door aanschaf van een serieuze mvs hier terecht gekomen... en dit is toch wel 't beste forum naar mijn gevoel. Maar ik kom er niet gigantisch vaak meer, doordat ik veel bezig ben met m'n studie en zo.
Vind 't wel cool om te zien dat er meer "echte" gamers in NL zijn. Ken toch weinig mensen persoonlijk die uberhaupt gamen, maar dan ook nog old'school gamers zijn. Gelukkig beginnen mensen het te begrijpen als ze op m'n kast spelen of bomberman met z'n 4ren op de snes.
Vind 't wel cool om te zien dat er meer "echte" gamers in NL zijn. Ken toch weinig mensen persoonlijk die uberhaupt gamen, maar dan ook nog old'school gamers zijn. Gelukkig beginnen mensen het te begrijpen als ze op m'n kast spelen of bomberman met z'n 4ren op de snes.