Welke members zijn hier redelijk actief

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Ore~sama

Welke members zijn hier redelijk actief

Post by Ore~sama » Sat Mar 04, 2006 20:11

Daar ben ik wel beniewd naar.

Ik kom regelmatig even kijken, maar jammer genoeg is er nog weinig voer om op te reageren.
Dem.

Re: Welke members zijn hier redelijk actief

Post by Dem. » Sat Mar 04, 2006 20:16

Ore~sama wrote:Daar ben ik wel beniewd naar.

Ik kom regelmatig even kijken, maar jammer genoeg is er nog weinig voer om op te reageren.

Hehe same, kwas tijdje gestopt met kijken aangezien er niet echt veel topics waren waarbij ik het nodig vond te reageren. Check het wel af en toe, maar post niet zo vaak.
Ore~sama

Post by Ore~sama » Sat Mar 04, 2006 20:43

Hoe kunnen we het interessanter maken dan, denk je?
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat Mar 04, 2006 21:21

Door meer te posten? :lol:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
GeNoMe

Post by GeNoMe » Sun Mar 05, 2006 09:10

Tja...ik ben veel minder active, wat niet echt de bedoeling is.

Ik heb het veels te druk met andere zaken zoals school, werk en personal matters.
Maar als ik kan posten dan doe ik dat ook, heb er alleen niet zoveel tijd voor :roll:
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Mar 05, 2006 19:31

Laatste tijd een stuk minder actief ivm nieuwe scooter(project), tentamenweek en vakantie. Jullie zullen iig mij binnenkort wel weer wat meer zien :)

Voor de rest zijn imo Ken, DreamerNL en Baki(vast nog wel anderen, deze komen even in mij op) het actiefste :)
Sam

Post by Sam » Sun Mar 05, 2006 19:40

Nou ik post afentoe als ik iets intressants voorbij zie komen, waar ik over mee kan praten. Maarja waar wil je met dit topic heen?
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Mon Mar 06, 2006 09:58

Ik kijk bijna elke dag wel 1 of 2 keer maar iben niet zo'n topic creator.
2d fighting rules
GWAR

Post by GWAR » Mon Mar 06, 2006 11:50

Zie legztec, same here
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Mar 06, 2006 17:43

Ik kom zonder gein om de 2 uur ofzo op Nozomi ;)

Voor mij is dit het leukste forum op het moment... Goede onderwerpen, leuke forummembers en het allerbelangrijkst: een goed niveau!

Dus ik acht mezelf wel als een actief forumlid
Whitevillage

Post by Whitevillage » Mon Mar 06, 2006 18:20

Ik zelf kom zo'n 1 a 2 keer per dag even kijken. Posten op fora in het algemeen doe ik tegenwoordig niet zo heel vaak meer. Ben ook meer een lurker. :)
Juul

Post by Juul » Mon Mar 06, 2006 18:26

Even off-topic (mag wel he ;) ).

Gameholic, wat een toeval, ik was twee weken geleden ook in Stellenbosch SA tijdens vakantie.

Zat eigenlijk in Kaapstad, maar zijn een dagje naar Stellenbosch geweest. O.a. naar Oom Samie's winkel, lache :D
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Mar 06, 2006 19:29

LOL Juul, om de hoek bij Oom Samie's winkel is mijn kantoor!!! Stellenbosch is erg leuk met alle studenten en leuke tentjes.

Erg bekend dus voor mij... Mooi land he Zuid-Afrika ;)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Mar 07, 2006 05:04

Me pa gaat ook af en toe naar Zuid Afrika, bizarre foto's gezien van Kruger park etc. dus daar wil ik ook wel eens met de Nikon D50 doorheen scheuren.
Ik zou wel eens willen dat er wat meer echte discussie zou komen op het forum.
Ik had het er laatst met GWAR nog over, dat we het meestal wel met elkaar eens zijn en de mensen die graag meelezen en niet veel nog van de echte hardcore afweten toch wel meelult en niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
GWAR

Post by GWAR » Tue Mar 07, 2006 09:29

Uhum, daar ben ik het niet mee eens :lol: :wink:

Maar serieus ;

Enige vorm van discussie, een main thema van een forum mijns inziens, is niet echt aanwezig.

Wat niet is kan nog komen, het is tenslotte pas "het begin" van Nozomi. Het groeit steeds meer.
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Tue Mar 07, 2006 10:05

Ik denk dat echt diepe discussie altijd moeilijk word qua games in nl. Dat komt toch voornamelijk omdat gameing een dure hobby is en niet iedereen altijd geld heeft om het eraan te besteden. Daarnaast heeft niet iedereen een cc, waardoor importen moeilijker wordt, waardoor bepaalde discussies niet loskomen omdat je teveel moet vertrouwen op maar een 1 of 2 mensen van dit forum die die titel hebben gespeeld.
Keep on Dreaming
maartenoud

Post by maartenoud » Thu Mar 09, 2006 13:24

Het valt me wel op dat het halve segaforum ook hier rondthangt.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Mar 09, 2006 13:27

Het is een beetje een combinatie van mensen afkomstig uit IG, Segaforum, Powerzone en kennissen en vrienden uit de arcade/hardcore gaming scene. Ik denk niet echt dat veel mensen van Segaforum hier zitten omdat ze het niveau op dat forum nou zo vreselijk vinden(correct me if I'm wrong hoor), maar ik denk dat het voor de mensen afkomstig van IG wel zo is.
R-Type

Post by R-Type » Thu Mar 09, 2006 21:25

IG ontbeert hardcore ness. Zeer leuk forum, maar voor hardcore stuff moet je er niet zijn. Met bepaalde genres kun je er niet echt op niveau mee discussieren want er komen altijd reacties door als "omfg wie speelt dit nou, GTA ziet er mooier uit?" of "deze console is toch allang dood?". En dan wel weer anti jap armies en dergelijke doelloosheid. Bemoei ik me zelf niet mee (heb wel wat anders aan mijn kop), maar zit daar nog best veel op de "gewone" gamefora... omdat ik natuurlijk ook die games heb en speel. In dat opzicht klopt het dus wel in geval van de IG gebruikers.

Een forum werkt als een kettingreactie; krijg je veel topics en posts, dan krijg je ook heel veel antwoorden en discussies. Komt er weinig, dan blijft het aantal replies ook weinig. Geef het de tijd om door te groeien maar let wel; gamers met deze smaak zijn in Nederland (helaas) een minderheid.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Mar 09, 2006 21:43

LOL IG.

Serieus, ik mag dan wel altijd licht ontvlambaar zijn, maar op dat forum halen ze gewoon het bloed onder je nagels vandaan...ik ben er dan ook maar weggegaan.

Het niveau is ook zooo ontzettend laag, 99.9% weet niet eens wat een NES is :lol:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Arathorn

Post by Arathorn » Sat Mar 11, 2006 14:26

Ik ben door aanschaf van een serieuze mvs hier terecht gekomen... en dit is toch wel 't beste forum naar mijn gevoel. Maar ik kom er niet gigantisch vaak meer, doordat ik veel bezig ben met m'n studie en zo.

Vind 't wel cool om te zien dat er meer "echte" gamers in NL zijn. Ken toch weinig mensen persoonlijk die uberhaupt gamen, maar dan ook nog old'school gamers zijn. Gelukkig beginnen mensen het te begrijpen als ze op m'n kast spelen of bomberman met z'n 4ren op de snes.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Mar 11, 2006 14:34

Bomberman speel je met zijn 10-en op de saturn. Dat is altijd big fun tijdens verjaardagen binnen mijn vriendenkring. Ook deathtank 2 met 6 spelers is dikke fun!
Post Reply