Een extra sub forum?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Kyrill

Een extra sub forum?

Post by Kyrill » Sun Sep 25, 2005 23:36

Ik weet nog niet in wat. Maar er zijn denk wel genoeg keuze's.
Misschien heeft iemand een idee?
Ik denk zelf aan een Gaming Algemeen, of gewoon een ps2 forum misschien.
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sun Sep 25, 2005 23:45

wij willen niet een enorme waslijst hebben met subfora.
Alles over consoles/handhelds en retro kan je in de videogames algemeen plaatsen in principe.

Maar we zullen erover nadenken.
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Sep 26, 2005 16:33

Anders misschien Console Gaming en Handheld Gaming erbij maken? Dan heb je in ieder geval niet een enorme waslijst met subfora, en zo hou je ook wat members tevreden. Ook hou je bepaalde topics bij elkaar vandaan.. :)
Just a suggestion ^^
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Sep 27, 2005 18:07

Eerst maar eens zorgen dat het normale videogames forum vol komt.
Ik wil wel waken voor een overspoeling van mainstream gelul, dus een beetje kritisch zijn mag best voor je een topic post mensen.
Ik wil er geen IG2 van maken, maar een forum waar je net even wat anders kan lezen dan op bv. IG.

Dus 'wat heb je als laatst gekocht' en eindeloze discussies over PSP en NDS met eindeloos geflame zitten we niet op te wachten, dan wordt je gelijk gebanned. Goed beleid he? ;)
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Sep 27, 2005 18:08

Ken wrote:Eerst maar eens zorgen dat het normale videogames forum vol komt.
Ik wil wel waken voor een overspoeling van mainstream gelul, dus een beetje kritisch zijn mag best voor je een topic post mensen.
Ik wil er geen IG2 van maken, maar een forum waar je net even wat anders kan lezen dan op bv. IG.

Dus 'wat heb je als laatst gekocht' en eindeloze discussies over PSP en NDS met eindeloos geflame zitten we niet op te wachten, dan wordt je gelijk gebanned. Goed beleid he? ;)


Prima Ken, thats it ^^ :)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Sep 27, 2005 18:58

40 leden en 300 posts, gaat al lekker voor zo'n eerste weekje al zeg ik het zelf. Vertel allemaal zoveel mensen mogelijk in je msn en waar mogelijk op sites over het forum en hou vooral je eigen en elkaars niveau een beetje op peil.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Tue Sep 27, 2005 20:45

Opzich ben ik voorstander voor een English only forum voor de verdwaalde buitenlander die dezelfde passie heeft.. Maar of het veel gebruikt gaat worden :)
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Tue Sep 27, 2005 21:49

True, voorlopig hebben we maar een verdwaalde toerist hier rondlopen :D

Maar we moeten eerst groot worden voordat we echt meerdere subfora kunnen maken.

Als je nu namelijk veel subfora gaat maken, dan lijkt het net alsof het forum heel leeg is. Het forum zal zeg maar meegroeien naarmate er meer mensen komen en als de behoefte er echt is.

Wij zullen ons best doen om zoveel mogelijk met de leden (jullie dus) te communiceren :)
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Sep 27, 2005 21:53

Het moet in eerste instantie een forum worden voor mensen uit NL die nergens anders op internet normaal kunnen lullen over de wat meer hardcore stroming games.

Engelsen kunnen overal over dat soort stuff terecht.
Het moet een Nederlandse community worden en de enkeling die hier komt omdat ik em ken kan in het Engeland topic terecht.

Prima indeling zo, houden dus
R-Type

Post by R-Type » Thu Sep 29, 2005 19:03

Ik denk dat het wel slim is om retro te splitsen. Want het lijkt me niet echt zinvol een retro topic te maken tussen al dat nieuwe games en next gen geweld... dat scoort uiteraard veel meer aandacht. Dan heb je dus Videogames, Arcade en Retro (of geef het voor de verandering een originele naam ipv Retro).
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Sep 29, 2005 19:05

Nou ik zou graag wat meer retroposts zien, die kunnen we dan na een tijdje onderverdelen in een nieuw subforum.
Maar in eerste instantie lijkt het me beter om zo min mogelijk fora te hebben, anders ziet het er zo leeg uit.

All in good time...

trouwens beetje jammer dat men op insidegamer nu zo kinderachtig doet in het Japan topic, maar goed was ook wel te verwachten van bepaalde figuren daar. Er zijn er gelukkig nog een paar die er nog gewoon normaal mee kunnen omgaan....
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Sep 30, 2005 11:39

R-Type je hebt me toch aan het denken gezet, zeker met de stroom van diverse onderwerpen dat het wellicht toch een goed idee is...
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Sep 30, 2005 13:18

Ken wrote:R-Type je hebt me toch aan het denken gezet, zeker met de stroom van diverse onderwerpen dat het wellicht toch een goed idee is...


Inderdaad, veel retro topics tussen hedendaagse games is best verwarrend ;)
Gaming Algemeen oid, en Retro Gaming zou handig zijn ^^
R-Type

Post by R-Type » Fri Sep 30, 2005 20:04

Ja daarom juist, want nogmaals Retro kan natuurlijk nooit opboksen tegen al het nieuwe geweld.

Trouwens is de site een beetje anti Mozilla? Kan opeens niet meer replyen met FireFox (site gaat terug naar forum index). Nou ja IExplore werkt ook.. =)
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Sep 30, 2005 20:34

R-Type wrote:Ja daarom juist, want nogmaals Retro kan natuurlijk nooit opboksen tegen al het nieuwe geweld.

Trouwens is de site een beetje anti Mozilla? Kan opeens niet meer replyen met FireFox (site gaat terug naar forum index). Nou ja IExplore werkt ook.. =)


Daar ben ik het dus niet met je eens, ik beleef evenveel plezier en soms meer met oude machines dan met mn PS2...
Enne, gebruik Opera; werkt perfect, pup-up blocker en ik heb nergens last van :)
R-Type

Post by R-Type » Fri Sep 30, 2005 22:06

er had "topics" tussen gemoeten. Qua aandacht en dus topics/replies kan retro het niet opboksen tegen de nieuwe stuff.

Retro zelf is niet minder dan de huidige generatie imo.. =)
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Sep 30, 2005 22:07

R-Type wrote:er had "topics" tussen gemoeten. Qua aandacht en dus topics/replies kan retro het niet opboksen tegen de nieuwe stuff.

Retro zelf is niet minder dan de huidige generatie imo.. =)


Sorry dan, verkeerd geinterpreteerd ;)
Post Reply