WK shirt Nederlands elftal
Ja, die blauwe sokken zijn interdaad spuugleleijk. Dat thuistenue vindt ik trouwens wel iets hebben, een echte verklaring heb ik niet, maar het is in ieder geval beter dan die kappa shirts van sommige andere landen en die oranje/ roze fluo shit die ze daarvoor ook weleens hebben gedragen.Maar ik vindt oranje zowiezo geen echte mooie kleur, denk dat de Nederlanders vroeger weer als laatste een kleur mochten kiezen en het was de enige kleur die over was.
Uit tenue is gewoon inspiratieloos. Dan vindt ik dat shirt met gewoon die oranje circel nog mooier.
Uit tenue is gewoon inspiratieloos. Dan vindt ik dat shirt met gewoon die oranje circel nog mooier.
Keep on Dreaming
DAY wrote:Ja, die blauwe sokken zijn interdaad spuugleleijk. Dat thuistenue vindt ik trouwens wel iets hebben, een echte verklaring heb ik niet, maar het is in ieder geval beter dan die kappa shirts van sommige andere landen en die oranje/ roze fluo shit die ze daarvoor ook weleens hebben gedragen.Maar ik vindt oranje zowiezo geen echte mooie kleur, denk dat de Nederlanders vroeger weer als laatste een kleur mochten kiezen en het was de enige kleur die over was.
Willem van ORANJE
Begint geloof ik nu een rel te worden met die shirts. Het idee voor de shirts zou afkomstig zijn van Hugo Borst en nog iemand. Zij willen nu royalties van Nike voor het idee, wat ze dan weer aan een goed doel gaan schenken.
BTW. Nederland weer eens gewonnen afgelopen woendag van Equador!!!!
En Dutsland is genadeloos onderuit gegaan tegen Italie met 4 - 1
BTW. Nederland weer eens gewonnen afgelopen woendag van Equador!!!!
En Dutsland is genadeloos onderuit gegaan tegen Italie met 4 - 1
Keep on Dreaming
Misschien gewonnen qua score, maar als je bij de rust 0 schoten op doel hebt tegen Ecuador....
Het is maar vriendschappelijk, dus we stellen op wat we willen. Elke speler wil heel terug komen bij zijn club en fit blijven voor het WK.
Het was idd terug te zien in het vertoonde spel. Hoe durf je het je publiek aan te doen, speel dan niet !
Maar ja, dat zijn over het algemeen toch alleen maar bobo's, dat maakt het weer iets minder erg.
Wat een foppartij. En dat de Duitsers verloren hebben met 4-1 tot daar aan toe, vind ik ook niet erg. Maar volgens mij kreeg NL een tijdje geleden maar 1 goal minder tegen hoor.
Heb zitten switchen naar Engeland - Uruguay. Het lijkt wel of een wedstrijd van England altijd leuker is, of het nu de sfeer in het stadion is of de vechtersmentaliteit van het team.
Het is maar vriendschappelijk, dus we stellen op wat we willen. Elke speler wil heel terug komen bij zijn club en fit blijven voor het WK.
Het was idd terug te zien in het vertoonde spel. Hoe durf je het je publiek aan te doen, speel dan niet !
Maar ja, dat zijn over het algemeen toch alleen maar bobo's, dat maakt het weer iets minder erg.
Wat een foppartij. En dat de Duitsers verloren hebben met 4-1 tot daar aan toe, vind ik ook niet erg. Maar volgens mij kreeg NL een tijdje geleden maar 1 goal minder tegen hoor.
Heb zitten switchen naar Engeland - Uruguay. Het lijkt wel of een wedstrijd van England altijd leuker is, of het nu de sfeer in het stadion is of de vechtersmentaliteit van het team.
De KNVB weert de zogenaamde oranje supportershelmen uit de stadions waar het Nederlands Elftal speelt. Tijdens het oefenduel met Ecuador werden al ongeveer tweehonderd helmen in beslag genomen.
De voetbalbond vindt de veelbesproken helm aanstootgevend, zo verduidelijkt woordvoerder Frank Huizinga: "In onze ogen is deze helm kwetsend en provocerend en wordt een onnodige link gelegd met de oorlog."
Tijdens het oefenduel met Ecuador namen dienstdoende stewards op instructies van de KNVB al zo'n honderd tot twee honderd helmen in. Datzelfde beleid zal worden gevoerd tijdens de nog komende oefenwedstrijden tegen Mexico, Kameroen en Australie. "De bond heeft huisregels en op basis van die regels kunnen wij dit doen. Supporters krijgen de helm na afloop van de wedstrijd weer terug", besluit Huizinga.
PS. Nieuwe Winning Eleven patch heeft ook al de nieuwe outfits, best cool gedaan.
De voetbalbond vindt de veelbesproken helm aanstootgevend, zo verduidelijkt woordvoerder Frank Huizinga: "In onze ogen is deze helm kwetsend en provocerend en wordt een onnodige link gelegd met de oorlog."
Tijdens het oefenduel met Ecuador namen dienstdoende stewards op instructies van de KNVB al zo'n honderd tot twee honderd helmen in. Datzelfde beleid zal worden gevoerd tijdens de nog komende oefenwedstrijden tegen Mexico, Kameroen en Australie. "De bond heeft huisregels en op basis van die regels kunnen wij dit doen. Supporters krijgen de helm na afloop van de wedstrijd weer terug", besluit Huizinga.
PS. Nieuwe Winning Eleven patch heeft ook al de nieuwe outfits, best cool gedaan.