Website Hyperspin

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Sphere
Active Level:
Active Level:
Posts: 795
Joined: Mon Sep 24, 2012 23:30
Location: Zoetermeer
Contact:

Website Hyperspin

Post by Sphere » Tue Dec 25, 2012 13:38

Weet iemand wat er met de site van Hyperspin aan de hand is? Ik probeer al weken te registreren en krijg iedere keer de melding dat mijn aanvraag is geweigerd omdat ze een actief anti spam beleid hebben. Ik heb geprobeerd om het via diverse email adressen aangezien ik dacht dat het met mijn hotmail account te maken had maar ook met reguliere adressen komt die melding naar boven. Inmiddels heb ik ook 3 emails gestuurd via het contact formulier met 0 (lees NUL) reactie...

Is de admin daar "afwezig" of is er iets anders aan de hand? Zonder een registratie kan ik namelijk niets downloaden... los van het feit dat ik het gewoon raar vind dat er niet wordt gereageerd om mijn emails maar goed..

Iemand enig idee hoe ik daar aandacht kan trekken zodat iemand van Hyperspin mij kan helpen registreren?

Groet,

Pieter
seba
Active Level:
Active Level:
Posts: 47
Joined: Wed Jan 09, 2013 18:57

Re: Website Hyperspin

Post by seba » Tue Jan 15, 2013 20:18

Ja, ik heb die problemen ook gehad toen ik wou registreren en opeens was het toch gelukt. Volgens mij is er iets mis met hun captcha systeem.

Nu, ondertussen ben ik dus lid en heb me een premium account gekocht en dan reageert de admin toch aardig vlug als je pm't.
Onder welke naam / email heb je geprobeert te registeren, dan stuur ik de vraag wel even door?
Post Reply