Dagelijkse dosis Forumdrama

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
ne0

Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by ne0 » Sun Oct 14, 2012 14:24

nvm
Last edited by ne0 on Sun Oct 14, 2012 23:09, edited 1 time in total.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by Psykick » Sun Oct 14, 2012 18:14

ne0 wrote:Afstand is een groot probleem, maar ziet er erg vet uit hoor, klasse!


Jeez, ik wordt een beetje simpel van mensen die het steeds over afstand hebben en dat dat allemaal grote problemen zijn. Ja want we zitten op Antartica namelijk waar je alleen kan komen in het zomerseizoen ;)

Als er een NGC in Groningen had gezeten had ik in ieder geval 1 keertje gegaan. Ik vind het echt jammer dat de mensen die al zo lang op het forum zitten en de community zogenaamd een warm hart toedragen zich elke keer heel makkelijk achter de afstand verschuilen.
goatboy

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by goatboy » Sun Oct 14, 2012 19:05

Dude! Een beetje simpel, Zogenaamd en verschuilen? Wat een negatieve insteek! :x Zo belangrijk is het allemaal nou ook weer niet. Moet wel leuk en vrijblijvend blijven toch? :|
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by rklok » Sun Oct 14, 2012 20:28

Psykick wrote:Ik vind het echt jammer dat de mensen die al zo lang op het forum zitten en de community zogenaamd een warm hart toedragen zich elke keer heel makkelijk achter de afstand verschuilen.


auw! ja inderdaad niet een van je beste posts!
Image
almighty

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by almighty » Sun Oct 14, 2012 22:05

Sommige veranderen nooit :lol:

(kon het niet laten :wink: )
ne0

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by ne0 » Sun Oct 14, 2012 23:11

Ja sorry ik post idd al jaren fake en draag helemaal niks of niemand een warm hart toe, je hebt me door. Verder: dude het is nog geen half jaar toegankelijk en de zomer zit er tussen, chill out. Heb niet zoveel zin om me hier te moeten verantwoorden, het is mn werk niet toch niet? Forumdrama heb ik ook geen zin in, vind het wel jammer dat je zo denkt maar dat moet je toch echt zelf weten. "Peace", zoals ze in de 70s zeiden...
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by Psykick » Mon Oct 15, 2012 00:31

almighty wrote:Sommige veranderen nooit :lol:

(kon het niet laten :wink: )


Haha, ja klopt Marc, dat is de spijker op z'n kop! Ik verander idd niet zo snel, wat we van jou dus niet kunnen zeggen. Wanneer ga je al je Cave boards weer terugkopen?

Ik had nog het fatsoen om je met rust te laten en je niet te bashen naar de rest toe, maar je vraagt er zelf om. Voel je je ineens sterk omdat Henk zich aangesproken voelt en fel reageerd op mijn post? Veel succes met het weer terugkopen van je collectie voor "leuke" prijsjes om ze vervolgens weer over een aantal weken voor de hoofdprijs te verkopen.

@Henk (Goatboy)
Heb ik tot nu toe dan een negatieve post geplaatst rondom het NGC? Dit is een van de weinige posts die ik überhaupt heb geplaatst, omdat ik er moe van werd dat iedereen het over afstand heeft en dat vind ik een drogreden. Zeg dan gewoon helemaal niets en wens het succes!
Ik begrijp overigens wel waarom jij je aangesproken voelt, je vond het niet eens nodig om überhaupt een reactie te plaatsen omtrend het NGC, maar hebt het compleet genegeerd. Moet je helemaal zelf weten, maar ga dan niet ineens interessant doen met de reactie over dat het niet zo belangrijk is als je niet eens weet wat er zich daar afspeelt en je geen enkel idee hebt over de tijd, moeite en geld die er door iedereen in wordt gestoken.

Dat zijn dezelfde jongens die jou boarden kopen en/of repareren, dus een beetje respect en waardering is wel gepast, of ben je toch alleen maar van de zelfzuchtigheid? Als jij je handeltje maar draaiend houdt!

Het ene hand wast het andere en dit is een community, daar doe je ook dingen samen!

@Ronnie
Beetje jammer dat jij ook olie op het vuur gooit en die enige posts buiten je eigen verkooptopics maakt negatievieteit rondom het NGC aansterkend zijn.

@Ne0
Wederom vind ik het jammer dat jij het, aangewakkert door de rest, zo persoonlijk opvat. Jij was toevallig de zoveelste die het maar over de afstand heeft als obstakel en werd hier een beetje kind van de rekening, was niet zo bedoeld naar jou toe. Was helemaal niet eens sterk negatief bedoeld, maar een uitlating van het moment en jij was de pineut hehe, sorry!

Ik heb iedereen tot nu toe behoorlijk met rust gelaten en echt in zijn waarde gelaten. Alles in een kader van respect, maar het is wel typisch dat juist die personen die nu reageren of oud zeer hebben of het ons niet gunnen om wat voor reden dan ook.

Het NGC is en blijft een vrijblijvend initiatief van en door de community waar gewoon veel tijd, geld en werk in zit van een heleboel mensen. Het laatste wat ik wil is negativiteit rondom het NGC dat wordt verspreidt of aangesterkt door mensen die er niet eens zijn geweest of van afstand makkelijk weten te lullen. Dit vind ik respectloos, totaal ongepast en onnodig, vooral als dat mensen zijn die de community gebruiken om er financieel wijzer van te worden. Daar zal ik altijd fel op reageren en proberen het een hechte community te houden en niet enkel een Arcade Marktplaats.

Wij heten iedereen uit onze community van harte welkom, lid of geen lid. Iedereen weet dat de misverstanden of onenigheden soms op het forum alleen op het forum blijven en we altijd een fantastische sfeer hebben in Zoetermeer.

Excuses voor het vervuilen van dit topic, maar soms moet je gewoon hehe, zonder wrijving geen glans!
ne0

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by ne0 » Mon Oct 15, 2012 06:51

Ik zou zeggen slaap er eens een nachtje over en wis dan alle posts beginnend bij mijn initiele die ik ge-edit heb naar "nvm". Rest me nog te zeggen dat ik het echt wel een mooi initiatief vind, en als iemand nieuwschierig is waarom ik ergens wel of niet ben hebben we een PM knop, ik zal er verder ook niet meer over beginnen.
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by rklok » Mon Oct 15, 2012 07:21

Psykick wrote:@Ronnie
Beetje jammer dat jij ook olie op het vuur gooit en die enige posts buiten je eigen verkooptopics maakt negatievieteit rondom het NGC aansterkend zijn.


Auw2!, In my defence :
Hoe is het met die HOD3 kast die jullie voor een belachelijk lage prijs hier opgehaald hebben ? en een paar gratis panels geloof ik.. Voor wat betreft de verkoopposts en ja inderdaad ik ben een verkoper (en ook NGC lid), maar zonder die verkoopposts was de community misschien niet zo uitgebreid als nu.
Hasan kom op, ik weet het ; kritiek is lastig , maar maakt je sterker...
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by Psykick » Mon Oct 15, 2012 09:51

Nou het is denk ik ondertussen meer Auw naar mij toe, want je weet het heel mooi te brengen Ronnie, maar die kast is voor een goed bedrag naar ons toe gegaan en niet een belachelijk laag bedrag. Dat ook alleen, omdat je hem al 2 jaar hebt en hem aan de straatstenen niet kwijt kon, ik weet per slot van rekening waar die kast vandaan komt.
Als je nou echt zo'n baas was geweest had je hem gedoneerd en niet over die panels begonnen die je voor 2 tientjes verkoopt. Beetje jammer Ronnie dat je heel snel vergeet dat het Nozomi forum de springplank is geweest voor al jou huidige Arcadeactiviteiten en het altijd door iedereen is ondersteund en geen openlijke negatieve kritiek op is geleverd. Nu duik ik in een non-profit initiatief die er voor moet zorgen dat de community groter wordt en het begrip "Arcade" blijft leven in Nederland, waar jij per slot van rekening de financiële vruchten van plukt en dan ga je dat vreemd genoeg negatief belichten, uiterst merkwaardig!

Wat ik wel een zeer vet initiatief vond was het Shmup event, dat heb ik ook altijd ondersteund, onderstreept en mijn waardering voor getoond!


Ik wil overigens wel erg duidelijk maken dat het NGC uit 5 man bestaat en vooral ik degene ben die het zich op deze manier aantrekt en het moddergooien hier tussen mij en een aantal forumleden hierboven is.
Niet zo handig van mij om dit uit naam van het NGC te doen, maar moet gewoon duidelijk zijn dat ik in ieder geval voor mijzelf spreek en ik mijn openlijke excuses heb gemaakt naar Ne0 toe, want dat vind ik oprecht een hele toffe peer, dit was niet echt chique, maar kwam eenmaal geschreven anders over dan ik bedoelde. Ik las ook voor mijn gevoel te vaak de afstand als het grote probleem en dacht daar het mijne van! Je kan dingen gewoon op heel veel manieren lezen en ik kan weleens vreemd uit de hoek komen ;)
Buiten Ne0 om kan ik niet zeggen dat ik na een nachtje slapen anders over dingen denk!
ckong

Re: NOZOMI GAME CENTER

Post by ckong » Mon Oct 15, 2012 11:33

Psykick wrote:..... zonder wrijving geen glans!


Prachtige uitspraak, eentje om te onthouden.

Ik wil en ga me er niet inhoudelijk mee bemoeien (nou goed, een beetje dan. Afstand is voor mij geen probleem, meer de keuze van de avond. Toch ga ik proberen aanstaande vrijdag weer eens langs te komen, ben benieuwd naar de vernieuwingen en wellicht wachten er wat goodies op me, toch Hasan?), maar er is wat mij betreft hier genoeg gewreven. :D

Dus chill iedereen, of ga anders undergound (PM).
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by rklok » Mon Oct 15, 2012 11:42

Hasan, dat vergeet ik niet hoor.
Het staat me alleen niet aan dat jij jezelf afschildert hier als de weldoener voor Arcade Nederland en je mij neerzet als de financiele vruchtenplukker die zoveel geld met Arcade verdient dat hij in staat is om kasten te doneren. Onzin natuurlijk!

Anyway, genoeg moddergegooi nu denk ik.
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by Psykick » Mon Oct 15, 2012 12:17

Mooi, er is wat mij betreft idd genoeg gewreven en heb tot nu toe nooit iets persoonlijks gehad tegen niemand, behalve Alminty dan, maar een stevige discussie zal ik gewoon nooit uit de weg gaan, zoals sommige forumleden.
Soms moet je, net als in welke gemeenschap dan ook, je mening kunnen ventileren en niet te huichelen en mooi weer spelen. Face to face praat altijd veel makkelijker en heb je natuurlijk veel meer expressie, wat je geschreven nog steeds mist waardoor soms ook dingen anders worden gelezen.

Ik vind dat trouwens wel een goede signature Ronnie "Weldoener voor Arcade Nederland" die hou ik erin. Ik heb niet het idee dat ik me zo afschilder, maar wel een community man ben en van de saamhorigheid ben ipv ieder alleen maar op zijn eigen eilandje. Dat jij er geld aan verdiend en hebt verdiend heb ik nooit een probleem gevonden, sterker nog alleen maar aangemoedigd, maar kon het mijn beurt niet hebben dat jij wel was vergeten waar we allemaal stonden een aantal jaren geleden en dit soort initiatieven zouden supporten of events zouden aanmoedigen. Nu ben je vanaf de zijlijn naar mijn mening ongepaste kritiek aan het geven in plaats van echt te steunen, maar ja mss vat ik het wel een beetje te zwaar op. Anyway voor mij zand erover en 'nuff said!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by Psykick » Mon Oct 15, 2012 12:46

@Ckong : Lijkt me trouwens erg leuk als je weer eens langs komt. Ik zal wel zorgen dat je spullen dan klaarliggen. Groetjes thuis!
almighty

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by almighty » Mon Oct 15, 2012 16:58

Psykick wrote:Mooi, er is wat mij betreft idd genoeg gewreven en heb tot nu toe nooit iets persoonlijks gehad tegen niemand, behalve Alminty dan

Nou Hassan, dan zijn we op dit punt in ieder geval zowaar met elkaar eens :shock:
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by Pat7o » Mon Oct 15, 2012 17:39

Image

:mrgreen:

heerlijk! beetje gezonde spanning op zijn tijd.

ik denk dat ik as vrijdag ook maar weer is kom kijken!
NaomiFreakster

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by NaomiFreakster » Mon Oct 15, 2012 18:49

Haal @#$%^&*(*&^% net de popcorn uit de magnetron en is het al weer afgelopen!! BOE!!



:wink:
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by rklok » Mon Oct 15, 2012 18:54

hehehe sensatiezoeker!
Alles is weer gezegd en tis klaar voor wat mij betreft...
Image
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by ruderudie » Mon Oct 15, 2012 19:08

Ik houd nog steeds van Nozomi! Hasan's dedication en zijn kleine ontploffingen op het forum, Ronnie's cabs die zorgen voor steeds weer nieuwe leden, Almighty's kopen verkopen kopen en toch maar weer verkopen, Ken's heerlijke botte opmerkingen, Pascal's droge humor en vreselijke tyfusherrie drumsessies, Arjan's frankenstein pcb fixer en noob helper op het forum (goede mellow mod doet dat natuurlijk) en Ratson's fantastische relaxtheid ondanks dat hij toch vrij hyper is. Zonder stuff. Mooi stelletje wazen bij elkaar nu al een jaar of 6, die kunnen wel een potje afzeiken verdragen zo nu en dan toch!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by Cageman » Mon Oct 15, 2012 19:17

Mooi gezegd, Rudie! Volgende keer een striptekenaar uitnodigen. Of zo'n karikatuur-tekenaar. Kunnen we mooi als plaatjes bij je tekst plakken :mrgreen:
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by rklok » Mon Oct 15, 2012 19:27

Ok, ik begin wel.... RKLOK :

Image
Image
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by rklok » Mon Oct 15, 2012 19:28

PSYKICK :

Image
Image
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by rklok » Mon Oct 15, 2012 19:30

KEN :


Image
Image
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by Beatmaster-P » Mon Oct 15, 2012 20:11

Pascal:

Image
OIIIIIIIO
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: Dagelijkse dosis Forumdrama

Post by beau » Mon Oct 15, 2012 20:44

Beau Image
:D
Post Reply