Layout veranderen?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply

Layout Nozomi.nl veranderen?

Ja... mag wel wat aantrekkelijker!
0
No votes
Nee, prima zo!
5
100%

Total votes: 5
Gaston

Layout veranderen?

Post by Gaston » Fri Jan 27, 2006 13:43

Ik moet eerlijk bekennen dat de site layout niet direct aan hardcore gamen doet denken.
Mijn eerste gedachte was dan ook eerlijk gezegd "wat is dit voor een blog?".

Misschien een idee om de frontpage een beetje op te leuken? Oogt de site wat professioneler...

Het is constructieve kritiek, geen afzeikerij. Goed idee om een Nederlandse site op te zetten voor ons harde kern game-gekken!
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Jan 27, 2006 13:47

Nozomi.nl is door Ken(en Mildoe en Rano dan) opgericht, en het zijn allemaal dingen die Ken beleeft in Japan die hij daar schrijft. Je kan het als een soort blog zien, maar het forum is eigenlijk meer om lekker te discussieren, de frontpage is all to Ken :P

Vind het niet nodig, Ken schrijft imo echt leuke stukjes, straight to the point zonder gezeik en ik lees ze altijd met veel plezier. Wel mocht er weer eens een nieuwe header om de zoveel tijd komen boven het forum, de oude was btw ook erg leuk =)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Feb 03, 2006 11:54

Voor een one man army die alles qua vormgeving en updates op de site knalt denk ik dat we heel erg tevreden mogen zijn met de indeling van de site die overigens afgelopen jaar al een keer veranderd was. Goed dat je meedenkt dude, maar ik heb helemaal niets te klagen over de indeling en layout zoals die nu is. Duidelijk, licht, en makkelijk ingedeeld.
Post Reply