M.A.S.K.

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

M.A.S.K.

Post by Ken » Tue Jan 24, 2006 22:15

http://video.google.com/videoplay?docid ... 213&q=MASK

Wat moet je je als kind geboren in de huidige TV wereld toch ongelukkig voelen.
MASK was fantastisch, of beter gezegd is nog steeds fantastisch. Helaas zijn er fucking weinig DVD\s of banden van te vinden!
Wanneer gaat de Nederlandse TV zichzelf eens redeemen en dit soort shit weer uitzenden man?
R-Type

Post by R-Type » Tue Jan 24, 2006 22:59

Tot het afgelopen is met de ziekelijke indoctrinatie op de TV. Ik doel op al die commercieel aantrekkelijke loze shit als Pokemon en al die troep waar kids zich nu blauw aan betalen (kom, een mask poppetje > een zakje fokking kaarten toch??).

Ik denk dat we ons er bij neer moeten leggen, tijden veranderen nou eenmaal. Daarom gewoon af en toe nog genieten van wat retro op zijn tijd, via internet of dvd's bijvoorbeeld. De tijd waarin cartoons nog echt boeiend waren!. Sodeju zo klink ik wel erg als mijn ouwe opa :P
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Wed Jan 25, 2006 10:41

Man, die toys waren de shit! Ik heb ze nog allemaal, zeker 30 van die voertuigen, ik gloof dat ik op 4 na ofzo alles had hahahah.

Maja wat hebben we nu? Transformers gelukkig allemaal op DVD uit. MASK was eigenlijk mijn nummer 2, daarna was er nog jayce and the wheeled warriors.

We hadden het goed in onze jeugd, dat is 1 ding wat zeker is :)
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Post Reply