X-Men 3 (hell yeah)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

X-Men 3 (hell yeah)

Post by Ken » Sat Jan 21, 2006 05:01

Last edited by Ken on Tue May 30, 2006 01:03, edited 1 time in total.
Gungrave

Post by Gungrave » Sat Jan 21, 2006 11:24

WOLVERINE! :twisted:
R-Type

Post by R-Type » Sat Jan 21, 2006 19:39

Cool, er waren eerst problemen omtrent de film, sommige van de cast zouden niet terugkeren enzo, maar ze zijn er allemaal zo te zien?

Damn dit word voor mij dé film om naar uit te kijken. X-Men 2 vond ik echt fokking bruut! Spiderman 2 was erg goed imo, maar X-Men 2 is dé marvel film!

Na het zien van X-Men 2 verwachtte ik meteen een Phoenix verhaal in de volgende. Helaas vond ik dit de mindere saga in de cartoon maar kom op met die 3e film!!!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue May 30, 2006 01:03

Heeft iemand em al gezien?
Dem.

Post by Dem. » Tue May 30, 2006 21:43

Staat nog wel op me lijst... Eerst Silent Hill 's gaan bekijken. Probleem is alleen mensen vinden die 'm ook willen zien... Xmen is nog altijd... 'cartoons over mensen met vleugels' :(
(Silent Hill, Poseidon, Xmen III, Davinci Code <--- lijst)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Nov 02, 2006 15:45

Om even een oude topic terug te halen, wat is X-Men III uiteindelijk een kutfilm geworden zeg. Verhaal van niks, middelmatige special effects en gewoon echt domme ideeen, met als toppunt de brug naar Alcatraz. What a waste! :x
R-Type

Post by R-Type » Fri Nov 03, 2006 18:00

Tja.. het was een afgeraffeld einde van de trilogie, en niet van dezelfde regisseur.

Er waren teveel mutanten ingepropt, alsof ze de fans wilden pleasen. Een goed verhaal en diepgang in persoonlijkheden ala X2 was nergens te vinden.

Popcorn filmpje. X2 blijft voor altijd de beste X-men film.

Maar ach, Spidey 3 is er nog!
Ore~sama

Post by Ore~sama » Fri Nov 03, 2006 19:01

X-men III vindt ik wel een vermakelijke superhelden film. Zeker niet de slechtste in zijn genre.
Mittens666

Post by Mittens666 » Thu Nov 09, 2006 19:56

Om even over X men III iets te zeggen

Ik weet niet of jullie de orginele verhaallijn kennen maar die word met deze film totaal uit zijn verband gerukt totale bagger dus tenzij je de orginele verhaallijn niet kent maar goed ieder wat wils

Ik vind het bagger

JAMMER
R-Type

Post by R-Type » Fri Dec 22, 2006 17:38

Ik ben er gisteren eens goed voor gaan zitten (heb de DVD gekocht) en het is inderdaad complete bagger.

Nou zie ik sommige verhaallijnen nog door de vingers, X1 en X2 solden daar immers ook al mee. Denk aan de Sabretooth en Wolverine connectie die er niet was, Rogue die heel afhankelijk en eigenlijk zwak is (dat was wel crap want Rogue is 1 van mijn favorieten juist door die sexy bad girl attitude), en natuurlijk Jean die de Phoenix word bij Alkali lake ipv in space.

Het moeten ook anderhalf uur flicks zijn, dus ok.

Maar goed, terug naar X3. Deze film doet eigenlijk alles fout. De pacing is slecht, de spanning is er niet en er is ook absoluut geen memorabel gevecht.

SPOILER:

De manier waarop de mutants verdwijnen is gewoon lame. De cast had er duidelijk geen zin in, ze acteren heel ongemotiveerd. Het lijkt wel alsof de meeste hebben getekend voor een enkele scene en er het liefst zo snel mogelijk uit gaan. Cypclops gaat heel cheapo dood, Xavier ditto, Juggernaut word lame verslagen, Magneto ook en Phoenix (word ze weleens zo genoemd in deze film?) heeft ook vrijwel niets te doen behalve een beetje staan te nietsen. Rogue ziet Iceman met een ander chickie flirten, en verlaat het huis om helemaal niet weer terug te komen! Slecht, slecht, slecht. Ik kan wel janken. Zelfs X1 was een heel stuk beter.

Heb nu de hele trilogy op DVD, maar ik wil nu eigenlijk dat ze het bij een tweeluik hadden gelaten. Ik had het ook moeten weten, X2 is niet te overtreffen.
Post Reply