De Wedstrijden (algemeen voetbaltopic)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Apr 17, 2007 19:20

Ik doel met geluk dat de verdedigers in Nederland vaak gewoon slecht zijn en meer met aanvallen bezig zijn dan daadwerkelijk verdedigen. Dat zag je vooral goed terug in die wedstrijd Werder Bremen vs AZ. Technisch kan AZ goed meekomen, maar echt veel goed uitgespeelde kansen had AZ niet.

Suares is in sommige wedstrijd geniaal, maar in sommige wedstrijden ook de speler met het meeste balverlies mss idd door het ego.

Al met al denk ik dat nec zeker wel gewaagd was aan Groningen, ze maakten alleen de goals niet.
Keep on Dreaming
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Wed Aug 15, 2007 12:24

Vanavond voorronde champion leaque Ajax - Slavia praag, ben benieuwd hoe Ajax voetbalt zonder Sneijder wanneer het er werkelijk om doet. Ben zeer benieuwd hoe Suarez gaat spelen, oftewel is hij werklijk zo goed als mensen zeggen of zakt hij tegen de top door het ijs.
Keep on Dreaming
Blackdragon

Post by Blackdragon » Wed Aug 15, 2007 15:15

Denk wel dat Ajax het red, alleen is het allemaal wat moeilijker zonder Sneijder. Suarez komt er ook wel, maar ben wel bang dat het even zijn tijd nodig heeft.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Aug 16, 2007 10:31

Was gisteren een slechte wedstrijd, Ajax kon niet en Slavia praag wou niet. Je kon duidelijk zien dat ze bij Ajax niet op elkaar waren ingespeeld. Die Colin achterin is echt slecht, maar die is waarschijnlijk meer gekocht om Stam te vervangen wanneer die geblesseerd is. Daarnaast was Bakkirzoglu (of zoiets) ontzichtbaar en rommedaal ook. Suarez was redelijk, maar wel erg egoistisch en volgens mij had je die gewoon op links moeten zetten. Wel raar trouwens dat er niet meer jeugdspelers een kans krijgen.
Keep on Dreaming
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Sep 27, 2007 16:38

Lol PSV ligt uit het bekertoernooi dankzij een knullige administratieve fout. Da Costa stond op het veld terwijl hij geschorst was vanwege 2 eerdere gele kaarten....hoezo lomp....hmm BOERUUUHHH :P
Mittens666

Post by Mittens666 » Sun Sep 30, 2007 17:55

en AZ verliest van Kampvuur Leeuwarden

En vanmiddag weer van Heracles Schwalbelo

Ik denk persoonlijk dat Ken wel blij was met zijn cluppie vandaag!!!
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Oct 01, 2007 18:18

Wel schandalig hoe slecht ADO bezig is. Veruit het grootste budget in de Jupiter leaque en spelers die toch wel wat ervaring hebben uit de eredivisie en dan op de 14e stek.
Keep on Dreaming
Blackdragon

Post by Blackdragon » Mon Oct 01, 2007 18:21

DAY wrote:Wel schandalig hoe slecht ADO bezig is. Veruit het grootste budget in de Jupiter leaque en spelers die toch wel wat ervaring hebben uit de eredivisie en dan op de 14e stek.


Ja en niet de minste namen voor dat niveau: Hoogendorp, Cornelisse, Texeira, Elia en ga zo maar verder.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Oct 02, 2007 02:00

Elia speelt nu bij Twente.

Maar goed kijk maar naar de clubs waar spelers van DH in de zomer naar zijn overgestapt. Mols naar Feyenoord, Elia naar Twente, Kolk naar Vitesse, Delorge naar @j@kkes. Als je nu ziet wat er rondloopt is het niet eens een gebrek aan instelling (deels wel), maar ook gewoon kwaliteit. Van der Haar, Hoogendorp, Cornelisse, Bosschaart, Teixeira, allemaal te oud en te langzaam. De enige speler die er wel gaat komen is Meric.
Mittens666

Post by Mittens666 » Tue Oct 02, 2007 08:45

Ik denk wel dat het goed gaat komen met ADO! Er staan een hoop nieuwe jongens die nog niet opmekaar ingespeeld zijn!!
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Oct 05, 2007 19:25

Wat een bagger gisteravond. Dinsdag verloor PSV al kansloos van Inter, maar dat is in een poule en ze zijn zeker niet kansloos om door te gaan naar de 2e ronde. Maar gisteren werden Heereveen, Ajax, Groningen, Twente uitgeschakeld in de uefa cup in de knock out fase. Alleen AZ is door, maar die lopen in een zware vormcrisis, dus als ze daar niet snel uitkomen is er geen enkele ploeg meer actief in de uefa cup.
Keep on Dreaming
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Oct 07, 2007 16:11

7 keer Alves, ik kan me niet herinneren dat een sporter op zo'n schandalig goede manier sportieve revanche neemt.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Sun Oct 07, 2007 16:23

Damn, die is gelijk weer in de race voor topscorder. Ik vind trouwens wel dat Alves zo niet moet doen tegen Heerenveen, gewoon wegblijven uit trainingen, je medespelers kleineren, de toeschouwers kleineren. Hij moet wel gewoon normaal doen.
Keep on Dreaming
Mittens666

Post by Mittens666 » Mon Oct 08, 2007 09:00

Het waren inderdaad een hoop goals mooiste van het weekend was nog het gelijke spel van 020 tegen Sparta!
Mittens666

Post by Mittens666 » Mon Nov 05, 2007 13:03

Dit weekend is er weer een zogenaamde super sunday

met

Feyenoord - Ajax
PSV - AZ

Wat gaat het worden???
Mittens666

Post by Mittens666 » Sun Nov 11, 2007 16:41

Feyenoord - Ajax 2-2 Ik geloof dat Ajax 3 kansen heeft gehad!! zwaar onverdiend punt voor Ajax aan de andere kant had feyenoord het gewoon af moeten maken!!!

PSV - AZ 1-1 Begin van de wedstrijd was voor PSV na een kwartier werd PSV volledig weggespeeld!! in de 2e helft was het rommelig en had PSV het overwicht!!! Maar 1-1 is de terechte uitslag!
Post Reply