Videogames en back to school
Videogames en back to school
Guys, wat vinden jullie van het idee om de subfora videogames en back to school samen te voegen in 1 subforum?
-
- Active Level:
Re: Videogames en back to school
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Tue Dec 09, 2014 22:34, edited 1 time in total.
Goed idee, gelijk mooi ruimte voor een Projects forum ^^
Less is more wordt het devies voor 2012. De projecten blijft voorlopig in de gallery omdat die daar anders te weinig gebeurt. Reviews gaan ook naar offtopic of bij videogames erbij denk ik, nog wel als referentie beschikbaar maar niet zo prominent.
Ik zou persoonlijk FAQs, High Scores en Japan ook samenvoegen in...iets gezien de activiteit daar
dat is weer een beetje ver gezocht. het moet wel bij elkaar passen
edit: japan zou wel naar off-topic kunnen, en de hele videogames sectie in een subforum 'videogames' tussen arcade en faqs
edit: japan zou wel naar off-topic kunnen, en de hele videogames sectie in een subforum 'videogames' tussen arcade en faqs
Umdlye wrote:dat is weer een beetje ver gezocht. het moet wel bij elkaar passen
Ligt eraan met wat voor bril je het bekijkt. Als je kijkt naar activity op die fora is het niet zo ver gezocht.
Als mensen ergens weinig lezen en posten is er blijkbaar weinig interesse, dan beter dat deel gebruiken voor iets waar wel mogelijk interesse en activiteit is/komt.
Vooral bij less=more wil je een handjevol fora, overzichtelijk, maar waar veel gebeurt
Beetje als op NeoGaf wat mij betreft, erg simpel van opzet en overzichtelijk zodat je vaker alle subfora even zult aanklikken omdat er genoeg gebeurt.