Defecte Neo Geo AES

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Ben Lang
Active Level:
Active Level:

Defecte Neo Geo AES

Post by Ben Lang » Tue Nov 15, 2011 12:52

Hallo iedereen. Ik ben nieuw op dit gave forum. Ik verzamel allerei systemen maar heb een voorliefde voor arcade games. Door ruimte gebrek nog geen arcade cab maar bij de aankomende verhuizing gaat daar rekening mee worden gehouden :D.

Aangezien ik er zelf niet uitkom ben ik benieuwd of iemand mij kan helpen mij Neo Geo AES te fixen. De Neo Geo stond los (zonder game, av kabel en voeding) bovenop een rij aes cartridges geparkeerd en is achteruit hier vanaf gegleden. Kleine val van 20cm maar nadat ik het systeem had aangesloten bleek er geen video signaal te zijn. De controls van de joysticks werken wel gewoon en ook de audio via de headphone jack werkt prima. E zou dus niet heel erg veel aan de hand moeten zijn. Ik heb de aes geopend en wat foto's gemaakt (zie http://imgur.com/a/TDsKj). Ik zou niet echt weten waar ik naar moet kijken want alles lijkt prima. Wellicht is de AV output beschadigd? Misschien een losse verbinding? Zou iemand mij kunnen helpen want mijn kennis houdt hier wel een beetje op. Ik hoor het heel graag.
Post Reply