Onze andere hobby's naast arcade?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
cotje
Active Level:
Active Level:
Posts: 151
Joined: Sun Feb 08, 2009 16:29
Contact:

Onze andere hobby's naast arcade?

Post by cotje » Thu Nov 03, 2011 22:03

Zoals in mijn refurbthreadje blijkt zijn er meer forumleden met meer dan 1, meestal geld verslindende, hobby. Waar zijn/waren jullie nog meer mee bezig naast de arcadehobby?

Mijn hobby's, die eigenlijk niet te combineren zijn :shock:
- car: lancia deltona
- windsurfen: speed/slalom/formula, reparaties (epoxy/carbon/kevlar)
- hifi: luidsprekerbouw (subwoofers) en retro speakers
- elektronica: reparaties, zelfbouw
Last edited by cotje on Thu Nov 03, 2011 22:09, edited 3 times in total.
jiggymf

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by jiggymf » Thu Nov 03, 2011 22:06

Image :mrgreen:
cotje
Active Level:
Active Level:
Posts: 151
Joined: Sun Feb 08, 2009 16:29
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by cotje » Thu Nov 03, 2011 22:10

jiggymf wrote:Image :mrgreen:


LOL


We wachten op die foto van de 911 Arjan!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Ken » Thu Nov 03, 2011 22:31

Mijn broer en ik verzamelen al zo'n 20 jaar Star Wars en Transformers toys.
jiggymf

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by jiggymf » Thu Nov 03, 2011 22:36

Ken wrote:Mijn broer en ik verzamelen al zo'n 20 jaar Star Wars en Transformers toys.


PICS van de transformers toys!!!
Heb dat mijn hele leven lang stiekem al ZO gaaf gevonden... ik kijk om de zoveel maanden altijd op ebay voor een leuke Optimus Prime, maar kan me altijd net bedwingen, maar die stuff is zo cool van transformers ><
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Ratson » Fri Nov 04, 2011 00:18

Ik heb samen met mijn beste maat een NINCO racebaan van ongeveer 30 meter lang. Zowel met digitaal als analoog startstuk en zelfs een pitstraat en baanwissels. Sneeuwbocht en offroad curve. En uiteraard de nodige auto's. Helaas ligt het al een aardig tijdje stil, binnenkort maar weer eens een dagje uittrekken om te racen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Da Dude » Fri Nov 04, 2011 00:21

Hobbies.
damn dat zijn er wat (ook geweest).

Een aantal jaar in een Punk,metal band gespeeld.
Sinds een Jaar, 1,5 jaar weer helemaal terug in de arcade wereld, maar dan nu thuis :mrgreen:

Lees enorm veel comics, manga's en stripboeken.
van one piece tot spiderman, spawn tot Asterix en obelix tot Franka.

Spaar al sinds me jeugd He-man and the masters of the Universe.
Image

Heb een enorme Games Workshop hobby gehad.
Image

Ik heb jaren Spawn action figures gespaard. Maar toen ik bijna 400 figuren had. orginele, second editions en club exclusifs, werd het me teveel. 5 vitrines van 80x220 die te klein waren, was niet leuk meer.
Later allemaal verkocht voor een Full HD TV (toen net uit) en RC wagens (leuk voor de kids :P ).

Ik heb van mijn RC hobby nog 2 auto's gehouden. Een 1op8 Monster truck (HPI Savage) met Nitro motor, en een HPI 3 EVO 1op10 straat racertje (ook op nitro).
Image
Image

Het meeste geld is wel in casemodding en PC tuning gegaan.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Psykick » Fri Nov 04, 2011 13:18

Jeez Robin, jij bent echt een prototype jongetje haha. Echt alles wel zo'n beetje gedaan geloof ik. Wel zeer vet allemaal. Zijn allemaal dingen die ik ook wel heb gehad of zou willen.

Bij mij is het toch altijd wel gamen en arcade geweest met zo nu en dan een uitstapje naar een of andere hobby, maar altijd op een vrij laag pitje. Ik heb wel een tijd een fikse Paintball verslaving gehad, maar dat werd me teveel, want dat ging ten koste van Gametijd en natuurlijk ook een gezin die ik genoeg aandacht wil geven.

Ben nooit echt een verzamelaar geweest, maar het enige dat ik echt verzamel is de Amerikaanse Spawn serie die ik helemaal compleet heb tot op heden met alle spinoffs en variant issues. Waar ik overigens nog geen deel van heb gelezen, ik vind het gewoon een coole character en denk dat ik ooit wel eens de rust vind om eraan te beginnen hehe.

Daarbuiten nu veel met muziek bezig, zingen in een bandje of solo. Ik merk dat ik met het maken muziek ik echt enorm veel energie terug krijg.

Ik ben ook een professionele kok geweest dat was voortgekomen uit hobbykoken en omdat het van huis uit in onze bloedlijn zit. Nu alleen maar volop hobbykoken waar ik ook enorm van kan genieten, vooral het maken van internationale specialiteiten, jams, hete sauzen en zuren e.d. Daarbuiten wordt er in ons huis maar door één persoon gekookt haha, yours truly ;)

Dus ik heb besloten om alleen maar tijd te stoppen in mijn gezin, gamen, zingen en koken. Meer heb ik ook echt niet nodig. Lijkt me toch wel genoeg hehe...
cotje
Active Level:
Active Level:
Posts: 151
Joined: Sun Feb 08, 2009 16:29
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by cotje » Fri Nov 04, 2011 15:39

Psykick wrote:Daarbuiten nu veel met muziek bezig, zingen in een bandje of solo. Ik merk dat ik met het maken muziek ik echt enorm veel energie terug krijg.

Ik ben ook een professionele kok geweest dat was voortgekomen uit hobbykoken en omdat het van huis uit in onze bloedlijn zit. Nu alleen maar volop hobbykoken waar ik ook enorm van kan genieten, vooral het maken van internationale specialiteiten, jams, hete sauzen en zuren e.d. Daarbuiten wordt er in ons huis maar door één persoon gekookt haha, yours truly ;)


Wanneer kunnen we aanschuiven :wink: Geniet zelf van lekker eten, helemaal met een leuk muziekje erbij :)
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Cageman » Fri Nov 04, 2011 15:45

De combinatie van al die factoren maakt Psykick een chef-kok in een familierestaurant met een singstar microfoon in zijn handen :-)
jiggymf

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by jiggymf » Fri Nov 04, 2011 15:46

Cageman wrote:De combinatie van al die factoren maakt Psykick een chef-kok in een familierestaurant met een singstar microfoon in zijn handen :-)


met een superheld pakje aan......
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Psykick » Fri Nov 04, 2011 15:52

Muahahaha, goeie combi idd!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Cageman » Fri Nov 04, 2011 15:54

Tot een jaar of 2 geleden heb ik een aardige berg geld gestoken in een Porsche 911 Carrera 4 (model 964). Mee gereden op de Nordschleife (ja, dat ben ik achter het stuur :-)):
Image

..en in 2004 gebruikt voor mijn eigen bruiloft:
Image

Wat een heerlijke auto was dat. Ook aardig wat aan gesleuteld (voor zover dat gaat met zo'n wagen, dus vooral kleine dingetjes, check de witte richtingaanwijzers op de bovenste foto ;-)). Altijd laten onderhouden door de Porsche dealer. Met toch wel wat pijn in mijn hart weggedaan. Dit is altijd mijn droomauto geweest, en hij heeft me in de 5 jaar dat ik hem heb gehad niet teleurgesteld :-)

Andere hobby: tafeltennis. Ik speel twee keer per week, en op iedere vrijdag competitie. Lekker potje spelen, en daarna met een biertje aan de bar :-)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Psykick » Fri Nov 04, 2011 18:00

Waarom heb je hem weggedaan Arjan? Toch geen geldnood ;)
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Beatmaster-P » Fri Nov 04, 2011 18:45

Coole bak! classic beaty idd!

ik ga aan deze thread niet beginnen, anders moet er een paar TB bij de server bijgeprikt worden :shock:
OIIIIIIIO
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Ken » Fri Nov 04, 2011 20:59

jiggymf wrote:PICS van de transformers toys!!!
Heb dat mijn hele leven lang stiekem al ZO gaaf gevonden... ik kijk om de zoveel maanden altijd op ebay voor een leuke Optimus Prime, maar kan me altijd net bedwingen, maar die stuff is zo cool van transformers ><


Hier een paar pics, is niet alles maar een beetje de coole shit.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
cotje
Active Level:
Active Level:
Posts: 151
Joined: Sun Feb 08, 2009 16:29
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by cotje » Fri Nov 04, 2011 21:18

Ken wrote:Hier een paar pics, is niet alles maar een beetje de coole shit.


Kriebel, das niet normaal meer :shock: Dacht eerst dat het een geintje was :? Pure dedicatie, top!
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Da Dude » Fri Nov 04, 2011 23:29

WOW, vette starwars collectie. respect man. kom ik aan met me easy revell star wars dingetjes. (zijn wel leuk ok met me kids te bouwen).

meteen ook mijn foto's opgezocht.

Maar klopt Hasan, ik heb veel te veel intresses, Ik vind veel leuk, maar uiteindelijk blijft Gamen altijd op nr. 1 (na mijn gezin dan natuurlijk). Ik spaar zelf ook de Spawn comics, en al vanaf kleins de spiderman.
Dan zal je deze foto's wel leuk vinden:
Mijn oude spawn collectie, Op 3 figuren na alles verkocht:

Image

Image

Dit is 80% van wat ik had.

Dit is een deel van mijn huidige He-man collectie, die heb ik nog wel.:

Image

Image

Image

En hier me 2e autootje. Gekocht onder het mom, leuk voor de kinderen :mrgreen:
Image

Oja en Jiggy, jou hobbie deel ik ook.
Daarbij hou ik ook bij wat ik drink hierin: Ik hoop ze allemaal langs te zien komen (onder me neus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Image
Image
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Trailblazer » Sat Nov 05, 2011 11:08

Woooooooooot!!!!! Wauw wat een collecties zeg.... Ik heb ih verleden vinyl gespaard, vooral house. Vorig jaar alles verkocht behalve mn sixties rock n roll platen. Die gaan nooit nie weg nie 8)

Verder heb ik naast (retro) gaming niet echt tijd voor andere hobbies... Overigens vind ik het wel heerlijk om te tuinieren en beschouw dat dan maar als hobby...
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Cageman » Sat Nov 05, 2011 14:19

Die Transformers collectie is echt abnormaal :mrgreen:, om maar niet te spreken van DaDudes vitrine-kastjes ;-)
cotje
Active Level:
Active Level:
Posts: 151
Joined: Sun Feb 08, 2009 16:29
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by cotje » Sat Nov 05, 2011 14:23

Mooie porsche Cage :) Geen straf om in rond te rijden. Wat waren de specs van die wagen?
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Cageman » Sat Nov 05, 2011 14:46

cotje wrote:Mooie porsche Cage :) Geen straf om in rond te rijden. Wat waren de specs van die wagen?


Dank je!

Korte specs: 250pk, 310Nm koppel, 6 cilinder luchtgekoelde boxer motor (3.6 liter), 0-100 in ongeveer 6s (1414 kilo.. zware wagen!), Topsnelheid 260km/u.. Ik heb die snelheid (op de teller dan) ook gereden, in duitsland, en ik had toen nog een beetje ruimte over. Komt misschien door het K&N luchtfilter dat ik erin had gezet.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by ruderudie » Sat Nov 05, 2011 16:07

Mooi spul allemaal, kost wat ruimte die vitrines! Zelf naast de arcadehobby (redelijk) fanatiek sporter en meeste geld gaat op aan het maken van mooie reizen. Hobbykok ben ik net als Hasan ook, mijn vriendin mag 1x per week de pan hanteren als ik moet voetballen, rest moet ze het aan mij over laten :).
arcadeflipperfreak
Active Level:
Active Level:
Posts: 130
Joined: Tue Oct 04, 2011 11:15

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by arcadeflipperfreak » Sat Nov 05, 2011 18:29

Hoi Arjan

Superauto, ook altijd mijn droom geweest, ik heb een 944 turbo gehad, ook een zeer snelle jongen.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Da Dude » Sat Nov 05, 2011 20:09

Cage, echt een super auto.
Post Reply