Onze andere hobby's naast arcade?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by legztec » Thu Nov 17, 2011 09:28

Omg Ken. :shock:
Onzettend gave collectie.
Brengt me helemaal naar vroeger.
Ik zie een aantal dozen uit je collectie en krijg weer helemaal het sinterklaas gevoel van toen :D
2d fighting rules
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Ken » Sun Dec 30, 2012 09:43

Een paar nieuwe foto's per december 2012:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Psykick » Sun Dec 30, 2012 10:29

Ziek! :shock: 8)
User avatar
Anunaki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1156
Joined: Sat Nov 03, 2012 16:04
Location: Spijkenisse

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Anunaki » Sun Dec 30, 2012 11:00

zoooo, ziet er vet uit Ken

De hobby's die door mijn hele leven lopen zijn toch wel gamen en Feyenoord. Van kleins af aan bezoek ik in ieder geval alle thuiswedstrijden en er zijn periodes geweest dat ik ook alle uitwedstrijden ging.

Daarnaast hou ik van muziek. Luisteren, maken en mixen. Ik wil eigenlijk nog steeds piano leren spelen, maar het is er nog niet van gekomen helaas. Ik kom nu nog niet verder dan een aantal kinderliedjes.

Ik luister zelf met name naar rap uit eind 80's tot half 90's en ik ben gek op muziek van the Doors. Als ik muziek mix, is dit altijd oldschool House uit de Demi-Sec / Parkzicht tijd.
User avatar
vwbabe84
Active Level:
Active Level:
Posts: 138
Joined: Sun Dec 16, 2012 09:49

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by vwbabe84 » Sun Dec 30, 2012 11:09

Mijn andere hobby is zoals de meeste wel weten volkswagen. Ik ga naar meetings en verzamel schaalmodellen.
Hier een kleine indruk van mijn collectie:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
En dit is een klein gedeelte heb nog veel meer staan. Heb ook net een lego vw bus gekocht met 1332 stukjes dus kan mijn lol nog op met die te bouwen.
User avatar
Marcooled_79
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Sat Dec 29, 2012 09:50

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Marcooled_79 » Sun Dec 30, 2012 11:57

Mijn andere geldverslinders zijn auto's (specifiek luchtgekoelde volkswagens) en muziek (ik koop nog veel i.p.v. downloaden :oops: zowel vinyl als cd's, en ik speel een beetje gitaar). Daarnaast was mn tripje naar Japan ook een geldverslindende exercitie :lol:

Mijn vorige auto (een Volkswagen Kever uit '68) helaas moeten verkopen, dat ding roeste weg waar ik bij stond en zou zo'n 5K kosten om hem de APK door te krijgen. Rijd nu Nissan Tupperware - maar er komt zeker nog een Kever in de toekomst!

@Ken: die transformer collectie is errug indrukwekkend - nice!
Image

Currently playing: Sexy Parodius (PCB), Herzog Zwei (MD), Micra door de APK krijgen
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by ZeMMiK » Sun Dec 30, 2012 12:55

Ik ben absoluut geen verzamelaar, en gooi eens per 6 maanden spullen die ik niet aangeraakt heb weg.
Word ik rustig van. Voor de rest kook ik ook, vooral desserts en taarten vind ik geinig om te maken.
Een tijdje geleden elke week nog koken voor een select gezelschap van een zogenaamd landen alphabet.
Dus A van argentinie E van Ethiopie . mijn vrouw googled dan de recepten en ik ging ze dan bereiden.

Sinds 3 jaar doe ik ook aan boogschieten, winters in een hal en zomers af en toe een veldtoernooi.
Ik word er dan gewoon uitgelopen door mannen van 60 die gewoon zonder moeite de berg oplopen (is
vaak buitenland). Dan zie je dat je van de hele dag zitten gewoon te weinig beweegt.

Image
Doelen staan max 60meter, afstand moet je vaak zelf schatten en je vizier op afstellen.
Parcour is per dag 24 doelen..ben je vanaf 09:00 tot 16:00 zoet mee.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Da Dude » Sun Dec 30, 2012 13:13

ken, Wat een enorme collectie zeg. echt heel vet.
Ooit bij pawn star die kerel gezien die zijn transformer collectie kwijt wilde?

Ik wil me he-man collectie ook weer is neerzetten. Heb wel een gedeelte van de hand gedaan.
Focus me vooral op de 80's toys. Alle prularia er omheen laat ik lekker links liggen.
User avatar
Dr Doggystyle
Active Level:
Active Level:
Posts: 532
Joined: Sat May 12, 2012 21:29
Location: Netherrealms

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Dr Doggystyle » Sun Dec 30, 2012 13:15

zooo vet zeg die transformers en star wars collectie Ken.
heel gaaf om te zien.

ik heb echt van alles verzameld.
in het begin Suske en Wiske stripboeken (heb ze nog allemaal tot deel 225 ofzo)
Ook nog de Jerom stripboeken maar heb daar niet zoveel van.
Heb ook nog munten en postzegels verzameld die liggen ook nog ergens.
daarna ben ik begonnen aan het verzamelen van 1:18 model auto's, veel de japanse autos (honda, toyota, nissan etc) maar ook veel amerikaanse autos en de fast & the furious reeks
Heb ze allemaal nog nieuw in doos.

In 2006 ben ik begonnen met het verzamelen van Mortal Kombat figures, inmiddels heb ik van alles van Mortal Kombat, heel veel t-shirts , figures, games, arcadesticks, statues, maar 1 arcadekast, bijna alle games voor elke console, petjes, comics, magazines, zwaarden, maskers, costumes kortom teveel om op te noemen.

Heb het altijd al leuk gevonden om in mooie autos te rijden.
Heb nu een old skool toyota starlet uit 1985 & 1986 en een rover 200 die eruit ziet als een MG ZR en rover 45 die er binnenkort uitgaat zien als een MG ZS
Had hiervoor een Rover 400 die heel dik was van de buitenkant.
User avatar
Gyruss
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Nov 04, 2011 10:17

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Gyruss » Sun Dec 30, 2012 14:36

Damn, die transformer verzameling is echt ziek! :P

Naast cabs verzamel ik jaren 60/70 soul & funk vinyl, denk dat ik nu rond de 150 platen heb...
User avatar
vwbabe84
Active Level:
Active Level:
Posts: 138
Joined: Sun Dec 16, 2012 09:49

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by vwbabe84 » Sun Dec 30, 2012 19:50

Marcooled_79 wrote:Mijn andere geldverslinders zijn auto's (specifiek luchtgekoelde volkswagens) en muziek (ik koop nog veel i.p.v. downloaden :oops: zowel vinyl als cd's, en ik speel een beetje gitaar). Daarnaast was mn tripje naar Japan ook een geldverslindende exercitie :lol:

Mijn vorige auto (een Volkswagen Kever uit '68) helaas moeten verkopen, dat ding roeste weg waar ik bij stond en zou zo'n 5K kosten om hem de APK door te krijgen. Rijd nu Nissan Tupperware - maar er komt zeker nog een Kever in de toekomst!

@Ken: die transformer collectie is errug indrukwekkend - nice!


Heb zelf nog geen oldtimer gehad maar komt nog wel in de toekomst. Heb veel mooie kevers gezien op meetings maar ben toch iets meer van de busjes alleen zo jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had 10 jaar geleden een t1 moeten kopen die zijn aardig in waarde gestegen. Rij nu in een seat arosa maar die heb ik geerfd van opa en is een goede auto dus deze lekker oprijden en dan weer een vw.
User avatar
Dr Doggystyle
Active Level:
Active Level:
Posts: 532
Joined: Sat May 12, 2012 21:29
Location: Netherrealms

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Dr Doggystyle » Sun Dec 30, 2012 20:00

wat fotos van mijn mortal kombat figures zoals ze er nu bij staan :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Da Dude » Sun Dec 30, 2012 22:29

Vette MK collectie, Zijn de dubbelen, variaties met andere paintjobs oid??
User avatar
Dr Doggystyle
Active Level:
Active Level:
Posts: 532
Joined: Sat May 12, 2012 21:29
Location: Netherrealms

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Dr Doggystyle » Sun Dec 30, 2012 22:32

thanks
heb de meeste gewoon dubbel maar sommige hebben custom paintjobs
zoals deze :
Image

en je ziet een zwarte en grijze noob saibot die zijn origineel in 2 kleuren uitgekomen
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Trailblazer » Mon Dec 31, 2012 08:55

Vette collectie!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by beau » Mon Dec 31, 2012 08:58

coole collectie 8)
:D
User avatar
Dr Doggystyle
Active Level:
Active Level:
Posts: 532
Joined: Sat May 12, 2012 21:29
Location: Netherrealms

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Dr Doggystyle » Mon Dec 31, 2012 09:17

thanks
Het is dat ik mijn website om zeep heb geholpen (wordt in een nieuw jasje gestoken) anders hadden jullie nog meer fotos kunnen zien van echt van alles van Mortal Kombat (lunchboxes, keychains, sealed figures, t-shirts etc)

tegenwoordig probeer ik alleen maar MK statues te sparen (de meeste zijn 10 inch alleen Ermac en Sub-Zero zijn 18 inch en de bust is 1:2)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by ZeMMiK » Mon Dec 31, 2012 13:09

Cageman wrote:Tot een jaar of 2 geleden heb ik een aardige berg geld gestoken in een Porsche 911 Carrera 4 (model 964). Mee gereden op de Nordschleife (ja, dat ben ik achter het stuur :-)):


..

Wat een heerlijke auto was dat. Ook aardig wat aan gesleuteld (voor zover dat gaat met zo'n wagen, dus vooral kleine dingetjes, check de witte richtingaanwijzers op de bovenste foto ;-)). Altijd laten onderhouden door de Porsche dealer. Met toch wel wat pijn in mijn hart weggedaan. Dit is altijd mijn droomauto geweest, en hij heeft me in de 5 jaar dat ik hem heb gehad niet teleurgesteld :-)

)


Mooi hoor, en hobby helemaal afgezworen of toch nog een keer een andere Porsche??
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Psykick » Mon Dec 31, 2012 13:33

Leuke collecties allemaal jongens en dame! Blijft altijd leuk om allerlei verzamelingen te zien, maakt niet eens uit wat het is, dedication is dan wat telt!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Ken » Mon Dec 31, 2012 14:22

Dr Doggystyle heb je de PCS MK statues al allemaal besteld?
User avatar
Dr Doggystyle
Active Level:
Active Level:
Posts: 532
Joined: Sat May 12, 2012 21:29
Location: Netherrealms

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Dr Doggystyle » Mon Dec 31, 2012 14:44

Van Syco Collectibles scoor ik ze gelijk zodra ze uitkomen en hebben allemaal dezelfde nummers
Van Pop Culture Shock heb ik de Scorpion statue (de gewone) thuis liggen.
Ben een van de gelukkige die de UMK3 PCS Reptile kan kopen (worden wereldwijd maar 99 stuks geleverd)
Als dat goed gaat allemaal ga ik ze direct bij hun bestellen zoals ik bij Syco doe.
User avatar
vwbabe84
Active Level:
Active Level:
Posts: 138
Joined: Sun Dec 16, 2012 09:49

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by vwbabe84 » Tue Jan 01, 2013 12:21

Psykick wrote:Leuke collecties allemaal jongens en dame! Blijft altijd leuk om allerlei verzamelingen te zien, maakt niet eens uit wat het is, dedication is dan wat telt!


Hobby's houden het leven leuk. Je heb iets om naar uit te kijken. Ik ben zelf altijd opzoek naar dat schaalmodelletje wat ik nog niet had. En als je het dan vind voel je goed en kan je er weer trots naar kijken.
Of het wachten op de game waar je al lang naar uitkijkt.
User avatar
Marcooled_79
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Sat Dec 29, 2012 09:50

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Marcooled_79 » Tue Jan 01, 2013 15:31

vwbabe84 wrote:Heb zelf nog geen oldtimer gehad maar komt nog wel in de toekomst. Heb veel mooie kevers gezien op meetings maar ben toch iets meer van de busjes alleen zo jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had 10 jaar geleden een t1 moeten kopen die zijn aardig in waarde gestegen. Rij nu in een seat arosa maar die heb ik geerfd van opa en is een goede auto dus deze lekker oprijden en dan weer een vw.


Prijzen zijn inderdaad krankzinnig geworden. Toen ik studeerde kon ik makkelijk een brilkever scoren voor €500 tot €1000 in goede, harde staat. 3 en half jaar later was het 10k. Busjes zijn nog erger, zeker goede Samba's en Westfalia's. Wel doen als mede kans hebt, het is echt een toffe ervaring (zeker wanneer 's winters de achterwielaandrijving en de trommelremmen zorgen voor 'enerverende' ritjes :D )
Image

Currently playing: Sexy Parodius (PCB), Herzog Zwei (MD), Micra door de APK krijgen
User avatar
vwbabe84
Active Level:
Active Level:
Posts: 138
Joined: Sun Dec 16, 2012 09:49

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by vwbabe84 » Tue Jan 01, 2013 19:29

Je kan wel busjes huren voor een weekendje dat wil ik nog steeds een keer doen. Nu maar eerst mijn vw bus legobus bouwen van 1332 stukjes ben ik nog wel even zoet mee. De prijzen zijn echt belachelijk dus ik neem wel een polo hatchback of coupe uit begin jaren 80 of een golf 1 kan je ook een hoop lol mee hebben en stuk goedkoper.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Onze andere hobby's naast arcade?

Post by Cageman » Tue Jan 01, 2013 20:57

Tof hoor gasten! En Zemmik: zou dat best willen, maar is me gewoon te duur.. wil wel nog eens een Lotus Elise.
Post Reply