Hallo!!!!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
P-Nut
Active Level:
Active Level:
Posts: 268
Joined: Thu Oct 13, 2011 11:37

Hallo!!!!

Post by P-Nut » Sun Oct 16, 2011 20:53

Ken wrote:Zou je jezelf ook nog even in offtopic kunnen voorstellen en kunnen laten weten hoe je hier bent terecht gekomen? Have fun!


Hallo mensen van nozomi! Ik ben Paul.....boschenaar in hart en nieren ;) ... Ik hou van gamen 'always had always will'
Ook al besteed ik er steeds minder tijd aan ivm werk en dergelijke heb ik altijd veel plezier als ik er wel tijd voor heb! De 8bit/16bit periode is voor mij gevoel de mooiste periode qua games :)

Zoals ik al in het arcade topic aangaf ben ik groot fan van de Street Fighter reeks, met name SF4. Dit is ook beetje de periode dat ik mij heb verdiept in arcade sticks. Ik vond het leuk onderzoek te doen hoe je een arcade stick moet maken en wat voor onderdelen je daar voor nodig hebt (sanwa / seimetsu) om vervolgens mijn eigen stick te maken. Ik heb mij toen in 2009 mij aangemeld op http://www.shoryuken.com vooral het subforum 'Tech Talk' hield ik nauwlettend in de gaten met namen het "Show your arcade stick thread" Ik zag dan ook wel eens een arcade cabinet voorbij komen en dat leek mij ook erg gaaf. Misschien heeft de invloed van anime/games/japanse tech/fighting game community cultuur meegespeeld in mijn interesse in arcade cabinets.

Na arcade sticks lijkt een arcade cabinet de meest logische stap ;) veel gegoogled en kwam op http://www.rklok.com terecht. Verder zoeken zag ik dat Ronnie lid was van dit forum en vervolgens heb ik mij aangemeld omdat ik denk hier veel te kunnen leren over arcade cabinets. Groot deel van de topics die ik heb bekeken/gelezen had ik het idee dat men gezellig/leuk/vriendelijk in omgang is met elkaar. Ik hoop iig nog veel te leren hier op nozomi.nl :D en hopelijk mn eerste cabinet te vinden!

/edit dyslexie fouten zover mogelijk eruit gesloopt:P
Last edited by P-Nut on Sun Oct 16, 2011 21:52, edited 2 times in total.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Hallo!!!!

Post by Da Dude » Sun Oct 16, 2011 21:48

Welkom.
Na een maand struimen en hangen op dit forum staat die cab zo bij je thuis.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Hallo!!!!

Post by Psykick » Sun Oct 16, 2011 21:53

Van harte welkom en je lijkt me absoluut een aanwinst voor ons forum. Have fun!
mr.loo

Re: Hallo!!!!

Post by mr.loo » Tue Oct 18, 2011 09:55

welkom paul :D
jiggymf

Re: Hallo!!!!

Post by jiggymf » Tue Oct 18, 2011 10:18

Hoi Paul,

Welkom hier!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Hallo!!!!

Post by Cageman » Tue Oct 18, 2011 22:25

Welkom!
ckong

Re: Hallo!!!!

Post by ckong » Tue Oct 18, 2011 22:30

welkom
Post Reply