Scammer Alert! Melvin is watching you!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Locked
Psykick
Active Level:
Active Level:

Scammer Alert! Melvin is watching you!

Post by Psykick » Fri Sep 30, 2011 09:42

Nou ik heb mogen vernemen dat onze grote vriend (oplichter) Melvin weer spullen of geld nodig heeft.

Kijk uit voor deze zeer slinkse rat, omdat hij als zeer vriendelijk en netjes overkomt in den beginne, maar daarna plotseling allerlei dingen gaat verzinnen om niet te betalen of leveren.

Hij koopt en verkoopt dan, maar dan zonder te betalen of te leveren. Of althans zeer moeizaam, maar zelden gaat het met deze jongen van een leien dakkie.

Ik ben gelukkig nog nooit voor zijn charmes gevallen, maar zou hem graag eens een keer in levende lijve willen ontmoeten.

Er zijn ondertussen een hoop nieuwe leden erbij die zeer vatbaar zijn voor het kopen van spullen voor hun nieuwe hobby, maar wees gewaarschuwd, ook al is de deal nog zo mooi, doe het niet.

Hij heeft de spullen wel en zal ook allemaal foto's sturen van de goods, maar Melvin zal je altijd zijn afgedankte troep sturen en er is maar een persoon waar hij goed voor is en dat is (3 keer raden) MELVIN.

Als je je ooit herinnert Melvin, nog lang voor Nozomi heb ik je gewaarschuwd dat dit wereldje een klein wereldje is en je mensen niet op een bepaalde manier moet behandelen (besodemieteren). Well "goes around, comes around" en waar ik je naam ook hoor en waar ik je actief zie, zal ik zorgen dat je geen voet aan de grond krijgt, dat je nog steeds mensen via de achterdeur probeert te benaderen om van nietswetende gasten die net de hobby ontdekken misbruik te maken is ronduit misselijk!!

Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is en wellicht wil je er een keer over praten onder het genot van een bakkie koffie?
ne0

Re: Scammer Alert! Melvin is watching you!

Post by ne0 » Fri Sep 30, 2011 14:41

Amen, oppassen voor deze kerel die zich graag voordoet als mister bigshot.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Fri Sep 30, 2011 15:28

Ik zou hem graag eens ontmoeten, in private :twisted:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Melvin

Post by Melvin » Fri Sep 30, 2011 20:10

Ik zou zeggen kom idd eens op de koffie aangezien ik alleen nog in persoon handel. Sommige dingen zijn helaas waar door sommige omstandigheden en sommige dingen ook niet. Ieder zijn eigen verhaal in dit. Handel in persoon dan weetje wie je voor je hebt. Vriendelijke groet melvin
ne0

Post by ne0 » Fri Sep 30, 2011 23:07

Het enige wat ik me nog afvraag is waarom die kerel uberhaupt nog een account heeft hier? Suggestie: afvoeren. Dit soort volk hebben we neem ik aan helemaal geen behoefte aan.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Sat Oct 01, 2011 07:04

Melvin wrote:Ik zou zeggen kom idd eens op de koffie aangezien ik alleen nog in persoon handel. Sommige dingen zijn helaas waar door sommige omstandigheden en sommige dingen ook niet. Ieder zijn eigen verhaal in dit. Handel in persoon dan weetje wie je voor je hebt. Vriendelijke groet melvin

En laat me raden, na herwonnen vertrouwen kan je weer vrolijk verder met je Old Ways.
Als Psykick zich zo over iemand uitlaat neem ik het heel erg serieus.
Ik hoop voor jou dat je echt veranderd bent.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Melvin

Post by Melvin » Sat Oct 01, 2011 10:24

Ja idd hassan waarom block je mijn account niet?? Van zo n oplichter moet eigenlijk per direct een ban komen! Maar nee jij houd wel van een opstootje. En over oplichten gesproken, dat jij geen zuiver koffie bent weten de handelaren ook wel, meneer altijd 2 cent op de voorste rij zitten en dan ze zwart maken omdat je het niet voor elkaar krijgt! O ja en even ter info doe geen arcade meer dus wees niet bang dat ik terug kom of ben! Verder stop ik met dit mooie forum te vervuilen met mijn bullshit. De echt mensen weten me wel te vinden. Succes!!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Oct 01, 2011 11:02

Melvin wrote:waarom block je mijn account niet??!

Bij deze.
goatboy

Post by goatboy » Sat Oct 01, 2011 11:28

Ken wrote:
Melvin wrote:waarom block je mijn account niet??!

Bij deze.

8) :lol:
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Oct 01, 2011 13:08

Tsja, beetje jammer dat hij mijn reactie niet even op de valreep nog kan meenemen, want ik moet toch even een rectificerende reply geven, ondanks het feit dat ik eigenlijk niet op het laatste natrappen van dit zielige mannetje wil ingaan. Er zijn alleen helaas een paar nieuwe jongens bij die toch echt van de hoed en de rand moeten weten.

De reden dat ik Melvin niet heb gebanned is omdat ik niet eens wist dat hij nog op het forum zat en ik ook niet over dat soort dingen ga. Ik kreeg het als mod onder mijn neus geschoven en vond dat er duidelijk een verhaal moest komen over deze vriendelijke meneer.

Een ban geven is hetzelfde als de doodstraf en daar los je niet alles mee op, je kan hem beter actief houden en aangeven in een sticky dat dit een onbetrouwbare gast is, dan hem bannen en dat hij na verloop van tijd wanneer het allemaal is verwaterd weer rustig nietswetende enthousiastelingen, met een nieuwe account via een IP van werk of ouders, via pm's in zijn web kan lokken.

Nu weet iedereen voor ALTIJD dat dit geen zuivere koffie is en dat zijn naam Melvin Brouwer is en dat hij ergens rond 020 woont, ik zal later wel kijken waar het ook alweer precies is.

Het is ook wel grappig dat de modder die Melivin nog op de valreep gooit een gedeeltelijke waarheid is waar ik ook met trots achter sta.

Ja, ik wil idd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, vooral als het om handelaren gaat, want de naam zegt het al "HANDELAREN" mensen die geen centje gevoel hebben bij deze hobby, maar er alleen in handelen voor het geld. Dus alles wat ik daar vanaf kan troggelen is voor mij een zege! Bovendien vind ik het uberhaupt een sport om voor zo goedkoop mogelijk mijn hobby te kunnen uitbreiden, het liefst zelfs gratis. Kom op Melvin je kan me toch niet beschuldigen van een gezonde Hollandsche mentaliteit.

Ja, ik ga mensen zwart maken als zij zich niet aan gemaakte afspraken houden en terugkrabbelen als ze ineens denken goud in handen te hebben, maar dan later excuses maken,omdat ze me weer voor alles en nog wat nodig hebben en omdat ze verkeerd hebben geoordeeld.

Oplichten? Nee, dat heb ik nog nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren, verwar me aub niet met je eigen soort en de echte mensen weten je idd wel te vinden, blijf jij lekker bij je handelaren en al die nietswetende mensen op MP, die je nog lekker lang kan blijven tillen, maar laat ons nou eens een keertje echt met rust.

ps Je hebt zoveel kennis en mooie dingen van Sega e.d. en je hebt niet een keer geloof ik eens iemand geholpen met een probleem of je know how gedeeld, dus wat doe je uberhaupt op een forum (community)? Precies, de boel belazeren!
goatboy

Post by goatboy » Sat Oct 01, 2011 14:47

Hulde! (insert handklap smilie)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Oct 01, 2011 16:13

Ben er wel weer klaar mee, iedereen weet hoe het zit. Mission accomplished.
Locked