ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

Post by Psykick » Tue Mar 29, 2011 09:33

Nou jongens we zitten dus zover ik kan tellen op 16 man en dat zijn de volgende :

Psykick 0655145147
BeatmasterP
Ken
Mildoe
Da Dude
Cageman
DLX
Ckong
Ne0
Goatboy
Pat70
Ziek
Trailblazer
Ruderudie
Joeks
Buizerd
Bjt

ElPancho??
Almighty??

De dag zal er alsvolgt uiztien :

Om 11.00 uur verzamelen bij de Schenkweg 60 waar we een aantal kasten en spullen hebben staan die speciaal voor die dag voor een zeer aantrekkelijke prijs zullen worden verkocht. Je moet dan denken aan Arcade PCB's, Neo Geo games, onderdelen voor je kast zoals JAMMA Harnessen, voedingen, adapters etc.etc., Naomi kasten om zelf af te maken, diverse monitoren etc.etc.
Zorg dat je ruimte hebt dus en neem genoeg geld mee hehe, nou ja je kan ook altijd later met PP overmaken of zo, ons kent ons!

Voor de rest zal er dan tijd zijn om te gamen en om een kleine shmupclinic te houden. We kijken hoe het met de tijd zit, maar zullen tussen 13.00 en 14.00 uur richting mijn huis vertrekken.

Bij mij zullen we tot een uur of 15.00 á 16.00 gamen en socializen, ondertussen nemen bij mij ook gelijk de lunch.

Daarna vertrekken we richting het huis van Pascal om lekker te racen en brawlen op zijn cabs, onder het genot van een lekker bakkie ;)

Wanneer we daar uitgegamed zijn vertrekken we richting scheveningen en gaan we daar nog bij Hommerson langs om te kijken wat er nog over is gebleven.

Om 18.00 uur heb ik gereserveerd voor ons bij Sumo op scheveningen. Als we klaar zijn rijden we met z'n allen terug naar de Schenk voor de auto's en dan iedereen weer naar huis uit te zwaaien.


http://www.restaurantsumo.com/


Er is wel een klein probleem en dat is dat ze 2 shifts hebben, eentje van 17.00 uur tot 20.00 uur en eentje van 20.00 uur tot sluit. Ik heb voorlopig gereserveerd voor 20.00 uur, maar mss wordt het voor sommigen te laat en kunnen we ook om 17.00 uur of 18.00 beginnen met het eten zodat we om max 20.00 uur klaar zijn en de mensen die nog cker 2 uur moeten rijden nog op een fatsoenlijke tijd thuis zijn.

Laat me even spoedig weten wat verstandig is!






Zoals jullie misschien wel weten moeten Pascal en ik over een paar maanden het pand wat we nu betrekken voor onze hobby gaan verlaten. Het is en blijft een drama om deze hobby te onderhouden in de randstad en helaas levert het niet genoeg op om iets te gaan huren en moet je het altijd in anti-kraak e.d. doen.

Nu is het zo dat we ook allebei drukke levens hebben en ik net te horen heb gekregen dat er een 3e character bijkomt in mijn guild (nerdalert) en ik dus straks als pappa van 3 players het nog drukker ga krijgen.

Nu is het dus het idee om op korte termijn d.w.z. het weekend van 23 en 24 april of het weekend daarop 30 april en 1 meil een meet willen organiseren, waarbij het alsvolgt zou verlopen.

We ontmoeten elkaar in onze shed om daar lekker te ouwehoeren en om een soort garagesale te houden, waarbij we een hoop dingen voor zeer aantrekkelijke prijzen zullen aanbieden.
Het zal dan gaan om Naomi cabs (sitdown en upright), nog een paar Aero's en andere cabs, monitoren 15kHz en 31kHz verschillende maten, verschillende pcb's van oud tot nieuw. Onderdelen voor cabs die je nodig hebt van A tot Z.
Misschien is het ook wel een idee als iedereen wat meeneemt wat ie kwijt wil of wil ruilen zodat het een soort van trade ding wordt.

Daarna rijden we met 2 auto's naar mijn huis en die van Pascal, mss wil Ken ook meedoen in de tour, maar daar hebben we het nog wel over. Daar nemen we wat koffie en een beetje onze waar showen.
Vervolgens eind van de middag richting Scheveningen of stad om met z'n allen lekker wat te eten bij de Japanner.

Nou laat weten of je kunt aub en dan gaan we weer een keer er een gezellige dag van maken!!

Cheers,

Hasan
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by Ken » Tue Mar 29, 2011 10:12

Leuk idee, moeten we zeker gaan doen! Ik ben voor de zondag trouwens...
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by Mildoe » Tue Mar 29, 2011 10:15

Klinkt goed! IS dan wel de eerste keer voor mij.

Ik opteer ook voor een zondag. (1 mei zou ideaal zijn, aangezien ik dan werkeloos ben!)
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by Da Dude » Tue Mar 29, 2011 11:49

Hey, lijkt me een goed plan.
Op welke dag maakt me niet zoveel uit.

Mischien kunnen we carpoolen met andere mensen uit het oosten.

Of moeten we met eigen auto, zodat ze allemaal vol naar huis kunnen ;-)
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by Cageman » Tue Mar 29, 2011 11:53

Briljant plan!

zondag 1 mei zou voor mij ook perfect uitkomen.
DLX

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by DLX » Tue Mar 29, 2011 12:04

Staat gepland in de agenda.
ckong

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by ckong » Tue Mar 29, 2011 18:23

DLX wrote:Staat gepland in de agenda.


+1 :D
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by Psykick » Tue Mar 29, 2011 19:07

Ok zondag 1 mei it is dan. Laten we kijken wie er nog allemaal aansluiten, daarna gaan we een draaiboek maken van de dag. Een ding staat vast en dat is dat het een zeer gezellige dag gaat worden vooral met z'n allen naar de all you can eat japanner, is altijd een succes. Ik heb er zin an jongens!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by Psykick » Tue Mar 29, 2011 19:14

You are more then welcome, but it's a boys day out, so you can leave the lady at home ;) No offense!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Ken » Tue Mar 29, 2011 19:15

Vet hoor! De eerste officiele Nozomi meeting na 6 jaar. Koning!
ne0

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by ne0 » Tue Mar 29, 2011 19:28

Vet, volgens mij mag 1 mei geen probleem zijn maar dat laat ik nog ff weten
goatboy

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by goatboy » Tue Mar 29, 2011 19:50

Psykick wrote:all you can eat japanner, is altijd een succes.


Ok, Ik kom ook. :D
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Pat7o » Tue Mar 29, 2011 19:57

count me in!
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by rklok » Tue Mar 29, 2011 20:39

Was er graag geweest, wat koopjes gescoord en JApans gegeten, maar zoals gezegd op vakantie :(
Superinitiatief dat wel!
Image
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Mildoe » Tue Mar 29, 2011 21:03

Kheb er zin in. Kan ik even kijken of ik al wat gegroeid ben ten opzichte van Ken... :shock:
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by ZiEk » Tue Mar 29, 2011 22:55

Leuk initiatief indeed, word er ook gegamed? staat je megalo er nog voor wat mvc3 geweld?
weet niet of ik het kan reden low budgettor.

Is die Japanner duur ? :P
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Psykick » Tue Mar 29, 2011 23:20

Natuurlijk gaan we ook gamen en zal er ook een gamesessie bij mij zijn en wat bij Pascal en evt. ook bij Ken. Gewoon een Tour d'Arcade in Den Haag.
Die Japanner is trouwens helemaal niet duur vind ik voor wat je krijgt, echt top eten voor ca. 20 Euro geloof ik, maar dan kan je je ook volvreten totdat je er bij neervalt, heerlijke Sushi en veel vlees etc.etc. Zou echt leuk zijn als je erbij bent Ziek, wil je toch wel even zien shinen op de Megalo ;)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG

Post by Psykick » Tue Mar 29, 2011 23:24

missjumjum wrote:
Psykick wrote:You are more then welcome, but it's a boys day out, so you can leave the lady at home ;) No offense!


Thank you . :wink:
But i mean we have a Hospital termin 26 .4 011 and i must see when
the Twinns come earlier or later .

Why are they sell there stuff ? Sorry i dont understand it Wright i think.
Nl into English strange translation .


Ow sorry I didn't understand! Good luck with the twins, that's the most important.

The stuff that we will sell is just a lot of things we have in the place where we have it stored. It's too much and we need to downsize, so we will have lots of stuff for sale, like cabs, games, accessories etc.etc. Also people are free to bring all their stuff they want to trade, sell, donate, deliver, have fixed etc.etc.

You are more then welcome, so let us know!
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Da Dude » Wed Mar 30, 2011 13:18

1 mei, hou ik vrij onder voorbehoud. Het is wel de dag na Koninginnedag 8)
User avatar
S913
Active Level:
Active Level:
Posts: 233
Joined: Tue Apr 28, 2009 18:09
Location: Wil(der)nis

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by S913 » Wed Mar 30, 2011 13:30

*S913 is dan op vakantie ...
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Trailblazer » Wed Mar 30, 2011 18:11

Ik ga er ook zijn en kom waarschijnlijk met Rudie. Damn zit al twee jaar of zo oh forum maar nog nooit een meet meegemaakt. :shock:
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Psykick » Wed Mar 30, 2011 18:34

Ja Rudie had ik sowieso verwacht en ook vet dat je er bij kan zijn!! Echt top. Wordt lachen jongens!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Psykick » Wed Mar 30, 2011 18:34

Jammer dat je er niet bij kan zijn S913, is echt een tijd geleden! Hoeplijk de volgende keer ( over 2 jaar hehe )
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by Ken » Wed Mar 30, 2011 18:39

Hoeveel man zitten we nou? Misschien handig een lijstje bij te houden in de openingspost Has.
User avatar
S913
Active Level:
Active Level:
Posts: 233
Joined: Tue Apr 28, 2009 18:09
Location: Wil(der)nis

Re: ARCADE MEET/TRADE/DINNER IN DEN HAAG (1 mei 2011!)

Post by S913 » Wed Mar 30, 2011 18:52

Psykick wrote:Jammer dat je er niet bij kan zijn S913, is echt een tijd geleden! Hoeplijk de volgende keer ( over 2 jaar hehe )

Idd balen, heb de originele shed ooit gezien en was al impressed, maar had graag even lopen kwijlen (shoppen?) tussen het spul dat jullie nu allemaal hebben staan. Maar ga er vanuit dat het niet de laatste meet is toch? ;) Het lijkt er een beetje op dat er ongeveer één keer per jaar wel een cluppie samenkomt.
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
Post Reply