Actie Japan.

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
rklok
Active Level:
Active Level:

Actie Japan.

Post by rklok » Thu Mar 24, 2011 12:14

Nozomi,

Ik vind toch dat ik (we) iets moeten doen als ik al die beelden van die quake voorbij zie komen..

Er is een gironummer geopend van het rode kruis zag ik..

Ik roep hierbij ieder Nozomimember op om een donatie te doen van 5 euro (of meer) . Het zal misschien een druppel zijn op een gloeiende plaat, maar ik denk dat alle beetjes helpen..
Ik doe bij elke 5 euro nog eens 5 euro namens RKLOK

Ik zal eind volgende week het totaalbedrag dan overmaken op giro 6868
Image
goatboy

Re: Actie Japan.

Post by goatboy » Thu Mar 24, 2011 12:42

Goed bedoelt Ronnie maar... Wil Japan graag helpen maar ga geen geld geven aan een 'fout' beleggingskantoor. Het rode kruis met hun geheimzinige beleggings praktijken weet je nog. Ze moeten geld/giften besteden niet beleggen.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Thu Mar 24, 2011 12:50

Ok, dit was het 1e wat in me opkwam, andere ideeen ?
Image
goatboy

Post by goatboy » Thu Mar 24, 2011 13:10

Tja, Bij veel goede doelen heb ik het vertrouwen verloren. Heb wel vernomen dat Sega en Capcom alle opbrengst van iphone games gaan doneren. Maar de donatie is dan wel weer aan de 'Japanese Red Cross Society', Tja. :? Weet het niet meer hoor.

Gelukkig is Japan niet een onderontwikkeld land. Ik stel voor om eventueel je cash direct uit te geven in Japan in vorm van de aanschaf van wat PCBtjes. Dus sommige nozomi members hebben al aardig wat bijgedragen denk ik. :)

Deze stichting doet geen vuile beleggingen mocht je perseé aan een goed doel willen doneren.

http://www.worldvision.nl/nieuws.php?ID=125
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Thu Mar 24, 2011 17:47

Ben het in deze cker met Henk eens, absoluut fantastisch bedoeld Ronnie, maar idd ken ik ook sommige goede doelen en stichtingen van binnenuit en moet helaas constateren dat er teveel geld verdwijnt in het hele proces. Dus bijvoorbeeld geld direct aan personen storten die men kent of de economie spekken lijken me betere opties. Succes iig!
Post Reply