Shit!!!! (earthquake/tsunami)
http://www.nu.nl/buitenland/2465596/tsu ... japan.html
Zit aan de tv gekluisterd, walgeiijke beelden.
Zit aan de tv gekluisterd, walgeiijke beelden.
-
goatboy
- Trailblazer
- Active Level:

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12709850
Dit ziet er echt vreselijk uit........ Lijkt wel of het vergaat daar...
Dit ziet er echt vreselijk uit........ Lijkt wel of het vergaat daar...
-
goatboy
-
ne0
Freaky shit, lijkt wel een film of game ofzo als je het zo ziet. Het ziet er ook betrekkelijk onschuldig uit als je dat golfje zo verder ziet trekken tot je door hebt dat die 2 pixels op je scherm een complete autobus is en dat blokje verderop een huis is
. Volgens mij heb je geen schijn van kans als je daarin terecht komt, als je al blijft drijven krijg je hopen debris op/over/tegen je aan.
Waar ik echt kippenvel van krijg is hoe mensen proberen met auto's en scooters de tsunami voor te blijven. Net een opname langs zien komen van iemand die heen en weer rijdt, en uiteindelijk is omsingeld door het water. Dit blijft op je netvlies gebrand staan.. net als de aardbeving in Kobe destijds.. die is me ook altijd bijgebleven.
Re: Shit!!!! (earthquake/tsunami)
Net terug uit thailand, was op ko phi phi toen het gebeurde en kan je wel voorstellen dat ze daar ook helemaal gek werden. Serieuze ramp dit zeg, echt vreselijk weer voor het land. Laten we hopen dat de regering snel minder gesloten gaat opereren en dat hulptroepen worden toegelaten.
f*ck. 2x in 1 jaar zou wel heel erg zijn.
Morgen ff het nieuws bijhouden
Morgen ff het nieuws bijhouden
-
Robin
Ik vind het ook echt verschrikkelijk wat er allemaal in Japan gebeurd is, heb er nog steeds een nare bijsmaak van.
En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?
En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?
Robin wrote:En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?
heuh.. nee..? Waar denk je aan, dan?
nog niks op het nieuws. Nu.nl is vol van die l*l die ons belastinggeld opmaakt met dat schijnrechtzaakje.