Shiranai Travel still alive?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
ckong

Shiranai Travel still alive?

Post by ckong » Sun Feb 27, 2011 16:53

Ik werd via assemblergames forum ook verwezen naar Shiranai Travel, maar ik heb de site eens bekeken en ik vraag me af of er nog een beetje leven in zit, veel info is erg gedateerd.

Reden dat ik dit vraag is dat ik dit jaar samen met mijn vrouw een paar weken naar Japan wil en dus op ziek ben naar nuttige info.
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Wed Mar 16, 2011 10:49

Ga je nog dit jaar?
Team 15 kHz
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Wed Mar 16, 2011 12:57

Edit...
Last edited by Trailblazer on Thu Mar 17, 2011 19:48, edited 1 time in total.
ckong

Post by ckong » Wed Mar 16, 2011 19:54

We hadden vorige week al bijna tickets gekocht, maar er kwam iets tussen.

Nu twijfelen we, we kijken het nog een week of zo aan voordat we definitief beslissen wat we doen. Reisdoel is trouwens Tokio en een aantal locaties ten zuiden van Tokio, dus niet het rampgebied. Ik heb ook absoluut niet de behoefte om daar de ramptoerist uit te hangen. Die gasten haat ik.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Mar 16, 2011 20:18

Ik hoop echt dat het rampgebied beperkt blijft tot het noorden en er geen giftige stoffen richting het zuiden worden geblazen. Dan kun je het in ieder geval de komende jaren wel op je buik schrijven dude...

Als je nog tips wilt over de reis open dan even een aparte topic?
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Thu Mar 17, 2011 19:47

Wat een ellende daar toch...... Ik word er echt uiterst treurig van als de beelden weer voorbij komen.

Ik hoop zo dat ze die f*** reactor weer aan het werk krijgen. Eeuwig aangetast (natuur dus ook cultuur) lijkt me echt waanzinnig verschrikkelijk.

Tranen in de ziel.
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Fri Mar 18, 2011 20:09

Ken wrote:Ik hoop echt dat het rampgebied beperkt blijft tot het noorden en er geen giftige stoffen richting het zuiden worden geblazen. Dan kun je het in ieder geval de komende jaren wel op je buik schrijven dude...

Als je nog tips wilt over de reis open dan even een aparte topic?

hopen doe je in de kerk. bijna heel japan is gevarenzone nu. ik stel mijn return trip dus ook ff een jaar of 2 uit.
Post Reply