Ik werd via assemblergames forum ook verwezen naar Shiranai Travel, maar ik heb de site eens bekeken en ik vraag me af of er nog een beetje leven in zit, veel info is erg gedateerd.
Reden dat ik dit vraag is dat ik dit jaar samen met mijn vrouw een paar weken naar Japan wil en dus op ziek ben naar nuttige info.
Shiranai Travel still alive?
- Trailblazer
- Active Level:
We hadden vorige week al bijna tickets gekocht, maar er kwam iets tussen.
Nu twijfelen we, we kijken het nog een week of zo aan voordat we definitief beslissen wat we doen. Reisdoel is trouwens Tokio en een aantal locaties ten zuiden van Tokio, dus niet het rampgebied. Ik heb ook absoluut niet de behoefte om daar de ramptoerist uit te hangen. Die gasten haat ik.
Nu twijfelen we, we kijken het nog een week of zo aan voordat we definitief beslissen wat we doen. Reisdoel is trouwens Tokio en een aantal locaties ten zuiden van Tokio, dus niet het rampgebied. Ik heb ook absoluut niet de behoefte om daar de ramptoerist uit te hangen. Die gasten haat ik.
- Trailblazer
- Active Level:
Ken wrote:Ik hoop echt dat het rampgebied beperkt blijft tot het noorden en er geen giftige stoffen richting het zuiden worden geblazen. Dan kun je het in ieder geval de komende jaren wel op je buik schrijven dude...
Als je nog tips wilt over de reis open dan even een aparte topic?
hopen doe je in de kerk. bijna heel japan is gevarenzone nu. ik stel mijn return trip dus ook ff een jaar of 2 uit.