Nieuw topplaatje en een link naar de frontpage..

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Nieuw topplaatje en een link naar de frontpage..

Post by Rano » Fri Nov 25, 2005 23:48

Het heeft even geduurd, maar hier is ie dan eindelijk..

Zoals je ziet is de bovenkant van het forum gewijzigd. Hope you like it.

In het menu (bovenin, links) staat nu het woordje frontpage en je kan er nog op klikken ook :P
Gungrave

Post by Gungrave » Sat Nov 26, 2005 01:31

Ziet er leuk uit, en toevallig heb ik het gouden paleis in Kyoto dacht ik? ook als wallpaper =P Toeval 8)

Is dit een terugkerende verandering? Of is dit de permanente? Eens in de zoveel tijd een nieuwe lijkt me ook leuk, van bijvoorbeeld een mooie foto die ken heeft gemaakt oid.

Of ik de vrouw erbij vind passen weet ik niet, ik had het denk ik zelfs mooier gevonden zonder, aangezien ze imo niet bij het geheelplaatje past.. Maar ik erger me niet aan dat stuk schoon om het zo maar te noemen, van mij hoeft het niet weg =D

Good job Roy :)
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Nov 26, 2005 09:30

Ziet er tof uit. Het geeft weer een verfrissende kijk op het forum. En het vrouwelijke schoon uit Japan zie ik altijd graag, dus dat is geen enkel probleem, ook al past ze niet geheel bij het totaalbeeld :P

Die vorige was en is trouwens ook erg tof.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Nov 26, 2005 18:54

Ik ben er vooral trots op dat beide banners tot nu toe gemaakt zijn met materiaal wat ik zelf met de camera heb geschoten. Die vorige banner was zelfs gewoon een stuk uit een foto en geen compilatie. Als jullie ideetjes hebben om het hier en daar nog wat bij te werken, let us know.
Post Reply