Jouw toekomstplannen?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Gungrave

Jouw toekomstplannen?

Post by Gungrave » Fri Nov 11, 2005 15:00

Yo!

Ik kwam op het idee en dacht dat het misschien een leuk topic is; een topic over iedereen zijn toekomstplannen. Zelf zal ik straks beschrijven wat ik allemaal nog in de planning heb, wat opzich niet zoveel is :)

Hier komt dan mijn planning;

2005
We zijn eigenlijk alweer aan het einde van 2005, maar ik wil nog wel wat dingen doen. Ik zou graag Final Fantasy VII willen uitspelen in de kerstvakantie, voordat het 2006 is ^^
Over het algemeen weinig dingen meer in de planning voor dit jaar, maar over het algemeen was het een erg leuk jaar ^^

2006
Dit jaar zal imo een goed jaar worden. Ik hoop dit jaar mijn collectie qua games uit te breiden, en ook mn Final Fantasy collectie dus ^^
Ook hoop ik dit jaar in 5 Atheneum E&M te zitten, dus in mijn planning zit 4 Atheneum halen en met een mooi rapport over gaan :)

Qua vakanties zit er niet zoveel in, een wintersport van een weekje in Duitsland, in de zomervakantie blijf ik waarschijnlijk voor de tweede keer dat ik herrinner thuis.. Genoeg tijd om dingen te doen zoals gamen, hangen met vrienden.. En ik ben dus ook altijd thuis als vrienden terugkomen of er nog zijn ^^

2007
In 2007 of misschien zelfs 2006 zou ik graag willen beginnen met een cursus Japans, hoe dit allemaal geregeld word weet ik niet, maar dat zien we dan wel :)

In 2007 word ik ook 18 jaar jong, dus een rijbewijs+auto zullen in dit jaar wel komen. Helaas ben ik net als Ken op 3 Oktober jarig, dus ik moet wel opschieten met het rijbewijs, anders is het ondertussen weer 2008 :(

2007 ligt naar mijn mening nog ver weg, dus ook hier niet zoveel plannen nog. Misschien op vakantie naar Egypte, Spanje of Japan.. Ik weet het nog niet.


Nu jullie! :twisted:
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Nov 18, 2005 12:13

2005

Ik hoop eindelijk mijn scriptie af te kunnen ronden, dat kreng heeft nu al veel te lang geduurd.


2006

Na hopelijk afgestudeerd te zijn hoop ik een goede passende baan te kunnen vinden. Helaas denk ik dat de arbeidsmarkt nog niet echt super is, daarom wordt het denk ik erg moeilijk. Met een economie studie wordt het ook lastiger, want daar zijn nu zoveel mensen die dat hebben gedaan.

ook hoop ik eindelijk de juiste vrouw te kunnen vinden.
Keep on Dreaming
Post Reply