Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Ken
Active Level:
Active Level:

Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

Post by Ken » Wed Nov 09, 2005 13:21

Pics online! * Pics online! * Pics online!

19 november is het dan weer zover, de K-1 strijkt neer in de Tokyo Dome en hier op Nozomi.nl ga je een verslag lezen en de foto's bekijken, want ik ga d'r naartoe (moehaha!).
Op de link hieronder kun je het programma bekijken, zoals je kunt zien is het deelnemersveld behoorlijk sterk met Bonjasky, de Koreaanse reus Choi (die forumlid GWAR en ik een maandje terug nog door Tokyo zagen lopen), Le Banner, Aerts, Musashi etc.

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top685.htm

ImageVSImage
Remy Bonjaski VS Hong Mam Choi
ImageVSImage
Ray Sefo VS Semmy Schilt
ImageVSImage
Jerome le Banner VS Peter Aerts
ImageVSImage
Musashi VS Karaev
Zijn er nog meer K-1 liefhebbers op het forum en wordt het toevallig nog uitgezonden in Nederland?
Last edited by Ken on Sun Nov 20, 2005 15:45, edited 1 time in total.
Fantus

Post by Fantus » Wed Nov 09, 2005 15:14

K1 is zo gaaf. Begin 2006 ga ik er ook heen. Alle vier de gevechten lijken me erg spannend, ze hebben het wel goed uitgekozen. Op eurosport 2 wordt het uitgezonden, maar die zit alleen in van die speciale paketten :(
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Nov 09, 2005 15:19

Word ook gewoon op de normale Eurosport uitgezonden hoor.
Ben benieuwd naar het verslag. K1 is wilde shit!
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Nov 09, 2005 16:04

ManoRevolver wrote:Word ook gewoon op de normale Eurosport uitgezonden hoor.

Inderdaad, wij hebben de normale Eurosport en daar worden de volledige wedstrijden uitgezonden(af en toe Live vanuit Tokyo oid) van de K-1.
Erg leuk om te zien, en hopelijk doet Schilt het goed! Go Nederland!

Trouwens, ik ben toch eigenlijk echt van mening dat Nederland echt een boks/kickboks land is.. Jullie ook of denken jullie daar totaal anders over?
GWAR

Post by GWAR » Wed Nov 09, 2005 16:06

Inderdaad, wordt gewoon op Eurosport uitgezonden.

Trouwens, dit is de Grand Final. Bonjasky op herhaling en op naar de 3e titel?

Ik zet mijn geld i.i.g op Semmy Schilt. De gast is niet alleen groot maar kan ook nog eens echt vechten (in tegenstelling tot zo'n Choi)

Jammer dat Kaohklai er niet bij is. Meestal wel spektakel.
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Nov 09, 2005 16:17

GWAR wrote:Inderdaad, wordt gewoon op Eurosport uitgezonden.

Ik zet mijn geld i.i.g op Semmy Schilt. De gast is niet alleen groot maar kan ook nog eens echt vechten (in tegenstelling tot zo'n Choi)

Ik gok ook op Schilt, anders op Aerts... Ziet er misschien pro-NL uit maar ik vind dat toch 2 erg goede vechters, vooral Schilt =D
R-Type

Post by R-Type » Wed Nov 09, 2005 18:55

Die Choi heeft toch Sapp uit de grand final gehouden? Lachen was dat wel.

Ik hoop dat Aerts wint, die heeft sinds zijn laatste overwinningen veel pech gehad.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed Nov 09, 2005 19:56

Fight Club op Eurosport :D

K1 is echt vet.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Thu Nov 10, 2005 09:55

Cool dat je erheen gaat Ken. Ik ben ook een groot fan. Die wedstrijd van Sapp vs Choi was idd erg gaaf om te kijken, niet zozeer omdat er goed gevochten werd, maar gewoon omdat het spektakel is. Sapp komt wel met meer drama op dan Choi, dat leek mij zeer tof voor de finale, maar Choi is toch wel de beter vechter met zijn kniewerk. Ik vindt het leuk dat Nederlanders het goed doen, maar het moet niet teveel overheersen, zoals bijvoorbeeld nu gebeurd in de darts, daarom ben ik toch wel blij dat Hoost niet meer meedoet.

Aerts zal het denk ik niet redden, gun het hem wel, maar hij heeft teveel blessures en tegen een beuker zoals lebanner loopt hij geheid weer tegen een blessure op.

Bonjalsky zal het denk ik ook niet redden, sinds die de tweede title heeft gehaald lijkt mij minder gemotiveert en komt er neit zoveel dreigingvan hem. De flying knee tegen Choi doen lukt gewoon niet, dus daar moet hij zeker iets op vinden, lukt dat, dan kan hij winnen, maar anders zie ik choi toch als de winnaar.

Ray Saffo vs sem Schilt kan imo alle kanten op gaan. Saffois een goed e vechter en ook Schilt kan er wat van. Schilt moet imo nog wel wat aan krachttraining doen, want zijn klappen en schoppen kunnen harder.

Musashi is Japans hoop in bange dagen. Karaev ken ik niet dus dat is afwachten. .Als Kareaev goed is en voorbij Musashi komt kan hi wel all the way gaan.

van deze mensen denk ik dat lebanneer de winnaar zal zijn, want het is de meest alroudnd vechter en heeft veel ervaring en veel kracht.

Eurosport zendt de finale meestal niet live out (mss eurosport 2 wel) ze wachten meestal een paar weken.
Keep on Dreaming
R-Type

Post by R-Type » Thu Nov 10, 2005 21:10

Met een beetje corruptie hier en daar en een minder gemotiveerde Remy zal Musashi wel winnen denk ik.

Die arbitrage soms.. niet te geloven.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Nov 11, 2005 07:36

Oh my fucking god ik heb me ticket. Op het veld niet ver van de ring, waar het natuurlijk helemaal fucking los gaat. Dat worden leuke plaatjes met de nieuwe Nikon D50 camera.
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Fri Nov 11, 2005 10:51

R-Type wrote:Met een beetje corruptie hier en daar en een minder gemotiveerde Remy zal Musashi wel winnen denk ik.

De arbitrage vind ik op zich wel meevallen, het gaat niet alleen om het aantal klappen, maar ook om het aantal rake klappen. De commentator overdrijft vaak, waardoor mensen ook gaan denken dat er iets niet klopt. Soms kan een oordeel ook positief uitvallen, zoals de wedstrijd een paar jaar geleden van Aerts tegen Ichnochov. Ik vond ichnachov veel beter, maar toch ging Aerts door

cool Ken, nog maar een weekje. Geloof dat wij het ergens in december kunnen zien.
Keep on Dreaming
Mittens666

Post by Mittens666 » Tue Nov 15, 2005 17:31

GWAR wrote:Inderdaad, wordt gewoon op Eurosport uitgezonden.

Eurosport geweldige zender vooral als het om commentaar met voetbal gaat!!!! Maar goed tis goed dat er hier iig wat van te zien is!!!
R-Type

Post by R-Type » Tue Nov 15, 2005 21:51

DAY wrote:
R-Type wrote:Met een beetje corruptie hier en daar en een minder gemotiveerde Remy zal Musashi wel winnen denk ik.

De arbitrage vind ik op zich wel meevallen, het gaat niet alleen om het aantal klappen, maar ook om het aantal rake klappen. De commentator overdrijft vaak, waardoor mensen ook gaan denken dat er iets niet klopt. Soms kan een oordeel ook positief uitvallen, zoals de wedstrijd een paar jaar geleden van Aerts tegen Ichnochov. Ik vond ichnachov veel beter, maar toch ging Aerts door

cool Ken, nog maar een weekje. Geloof dat wij het ergens in december kunnen zien.

Ik vond die Finale anders wel heel verdacht, en ook was er een match van Aerts tegen zo'n Amerikaan en die Amerikaan zelf keek ook raar op en dat ie nog verder moest, want hij was veel slechter.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue Nov 15, 2005 22:30

Het is gewoon zo dat iedereen (met name de japanners) jaloers zijn op onze vechters, omdat we nu eenmaal de beste zijn.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Nov 15, 2005 23:05

Ja volgens mij hebben Aerts, Hoost en Bonjaski samen iets van 8 maal de K1 Final gewonnen de laatste 10 jaar. Dat wil wel even iets zeggen.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Nov 15, 2005 23:35

Daarop quote ik mij dan nog even, zoals ik al zei;
Gungrave wrote:
ManoRevolver wrote:Word ook gewoon op de normale Eurosport uitgezonden hoor.

Inderdaad, wij hebben de normale Eurosport en daar worden de volledige wedstrijden uitgezonden(af en toe Live vanuit Tokyo oid) van de K-1.
Erg leuk om te zien, en hopelijk doet Schilt het goed! Go Nederland!

Trouwens, ik ben toch eigenlijk echt van mening dat Nederland echt een boks/kickboks land is.. Jullie ook of denken jullie daar totaal anders over?

Nederland is gewoon een enorm goed kickboks land, we behoren zeker tot de top. En voor een klein landje als Nederland vind ik dat echt een enorm goede prestatie, zeer goed imo. :)
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Wed Nov 16, 2005 09:37

Als iemand uitzendtijden/dagen heeft hiervan hoor ik ze graag, heb al even op internet/eurosport pagina gekeken, maar kon tot op heden niets bruikbaars vinden (uitzendtijden van maard/april :roll: )....
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Fri Nov 18, 2005 12:08

is idd erg slecht te vinden, maar ik heb toch dit kunnen vinden

http://www.eurosport.nl/home/pages/csm/ ... tcsm.shtml

Dus als het goed is op 26 Dec boxing day barst voor de Nederlandse k1 liefhebber de k1 Grand final los.
Keep on Dreaming
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Nov 19, 2005 15:24

Het was zeer zwaar heftig vanavond, echt helemaal te gek.
Binnenkort een Shitload aan pics online, hier zijn de uitslagen!

UITSLAGEN!

Kwart Finale

Remy Bonjasky wint van Chi op beslissing (slappe partij)
Sem Schilt wint van Sefo op beslissing (Sefo kansloos en te snel moe)
Peter Aerts wint van le Banner op beslissing, vervangen door Feisosa dmv een gebroken rib (instant classic, mooie match 4 ronden)
Musaschi wint van Kareav op beslissing (schandalige beslissing, Kareav liet het meest spectaculaire knokken zien deze avond, liet Musashi alle hoeken van de ring zien. Toch vierde ronde waarin Musashi weer klappen kreeg, maar toch won. Verbazingwekkend.)

Reserve gevechten
Feisosa wint van Goodridge (niet bijzonder)
Badhr Hari wint van Stefan Leko (verschrikkelijk knock out, vol met de hak op de kaak, Leko moest met brancard worden afgevoerd)

Halve finale
Peter Aerts wordt vervangen door Feisosa dmv een gebroken rib (zonde)
Sem Schilt wint van Remy Bonjasky op Ko (Bonjasky kansloos)
Feisosa wint van Musachi op Ko (boontje komt om ze loontje)

Finale
Sem Schilt wint van Feisosa op KO (helemaal terecht, Schilt gewoon de beste vanavond)

Winnaar en K1 wereldkampioen Sem Schilt
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Nov 20, 2005 07:18

van telegraaf.nl

Sem Schilt nieuwe K1-koning
AMSTERDAM - Sem Schilt is de vierde Nederlander in de geschiedenis die zich K1-kampioen van de wereld mag noemen. De 32-jarige vechter uit Zuidlaren, bijnaam Hightower, klopte in Tokyo op weg naar de meest prestigieuze titel onder meer titelverdediger Remy Bonjasky op KO.

Voor Schilt is het de eerste K-1-titel. Ernesto Hoost (4x), Peter Aerts (3x) en Remy Bonjasky (2x) waren de Nederlanders die dat kunstje ook al eens flikten. Twee van de drie eerdere Nederlandse kampioenen deden zaterdag ook een gooi naar een nieuwe titels, alleen Hoost ontbrak.

Aerts moest na een slopend - maar wel gewonnen - gevecht tegen de Franse beuker Jerome LeBanner geblesseerd de strijd staken. Bonjasky kwam na een gewonnen partij tegen de reusachtige Koreaan Hong-Mam Choi de even kolossale Schilt tegen in de tweede ronde. De regerend kampioen, die al eens eerder aan het kortste eind trok tegen Schilt, ging nu in de eerste ronde KO.

In de finale had reserve-vechter Glaube Feitosa, hij was in de tweede ronde 'ingestapt' voor Aerts en versloeg daarin de Japanner Musashi, geen schijn van kans tegen de ontketende reus uit Zuidlaren (2,12 meter, 120 kilo schoon aan de haak). De Supersized Semourai, zo wordt hij genoemd op zijn website, liet zijn opponent al in de eerste ronde zoveel sterretjes zien, dat deze het gevecht niet kon voortzetten.

Met de zege van Schilt is het aantal Nederlandse overwinningen in de K-1 World GP Final, zoals het evenement officieel heet, op 10 gekomen. Een respectabel aantal, gezien het feit dat er tot nu 13 finales zijn gehouden.

Er kwam in Tokyo nog een Nederlander in actie: Badr Hari vocht in het voorprogramma van de K-1-finale tegen Stefan Leko, waarvan hij eerder dit jaar nog verloor. In de revanchepartij ging Leko KO.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Nov 20, 2005 14:23

Pics hoe Leko onderuit ging...autsch :oops:
Mijn foto's staan nu op de main page van Nozomi!!

Image
Image
Image
Image
Image
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Nov 20, 2005 18:08

Damn, that must've hurt =P
Heb jij die foto's gemaakt ken(die van leko onderuit)? De foto's op de mainpage zijn zwaar vet, goed gelukt.

Ooit hoop ik het nog bij te wonen, dit ziet er echt geweldig uit.. Maar wanneer zenden ze het nou uit op eurosport? Gisteravond de hele avond Fight Club gekeken en er was alleen de Superleague in Portugal.. =(
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Nov 20, 2005 19:32

Nee die foto's van Leko heb ik niet gemaakt. Zo dichtbij de ring kon ik niet komen, maar ik had in het stadion zelf wel een ideale plek voor de entree en de prijsuitreiking.
Toen de finale was afgelopen ben ik naar voren gelopen en heb ik die foto gemaakt van Schilt in de hoek van de ring dat ie z'n handen omhoog houdt. Ik heb 440 foto's gemaakt gisteren, maar ik wilde een hele strenge selectie maken.
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Mon Nov 21, 2005 10:47

Ken wrote:Nee die foto's van Leko heb ik niet gemaakt. Zo dichtbij de ring kon ik niet komen, maar ik had in het stadion zelf wel een ideale plek voor de entree en de prijsuitreiking.
Toen de finale was afgelopen ben ik naar voren gelopen en heb ik die foto gemaakt van Schilt in de hoek van de ring dat ie z'n handen omhoog houdt. Ik heb 440 foto's gemaakt gisteren, maar ik wilde een hele strenge selectie maken.

Heeft Semmy nou gewonnen dan?

Gisteren was trouwens op Eurosport de kwalificatie te zien, zag er erg goed uit. Dat gevecht van die Le Banner was echt dope, die gast uit Trinidad & Tobago ging echt keihard ten onder.
Semmy deed het trouwens daar ook erg goed, die andere kerel uit Brazilie was echt kansloos.
Post Reply