off topic posten *IS UITGEPRAAT EN DAAROM OP SLOT*

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Locked
RoOd
Active Level:
Active Level:

off topic posten *IS UITGEPRAAT EN DAAROM OP SLOT*

Post by RoOd » Thu Jun 04, 2009 14:53

Kan er misschien wat strakker gemodereerd worden op off topic posten in het bijzonder in het buy/sell en trade forum?

ik kan er altijd slecht tegen als mensen hele verhalen gaan zitten posten die er niks mee te maken hebben en in dit geval doel ik opzeker op die sell posts van Melvin waarin opeens vanalles en nogwat gepost wordt door anderen die geen idee hebben hoe het zit of wat er aan de hand is.

Nu wil ik het niet voor Melvin opnemen want ik heb ook geen idee hoe dat zit met hem maar ik ben er wel van dit topforum ook top te houden :)

dan moet maar tijdelijk een post gelocked worden als blijkt dat er issues zijn met een seller ofzoiets degelijks.

andere ideëen hierover misschien? hoe ziet de rest dit?
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Melvin

Post by Melvin » Thu Jun 04, 2009 15:18

TOP idd ben het met je eens ik ben idd ook een beetje een vervuiler van het forum .SORRY .ik had al een topic gestart laatst maar niemand reageerde en nu ineens wel :?
almighty

Post by almighty » Thu Jun 04, 2009 15:31

Ik ben sowieso van mening dat er meer gesloten mag worden, als je alleen al kijkt hoeveel posts er in buy/sell en trade staan die allang verkocht zijn.
Ook in een topic (off-topic gaan) mag wat mij betrefd ook minder en ik zal daar zelf ook op letten :wink:
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Thu Jun 04, 2009 15:54

Als het product of seller of prijs niet heel erg afgezeken worden in een buy/sell post is een beetje off topic toch wel leuk.

Misschien krijgen we hier wel onze eigen PC Engine Fan X! ^_~

*bedenkt zich opeens: be careful what you wish for ...*
Team 15 kHz
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Jun 04, 2009 16:18

Over het algemeen wil ik nog wel eens in oude buy&sell topics reageren, omdat ik bijv. wil weten wat de ervaringen zijn van het verkochte product o.i.d.

Topic in Buy & Sell met alle bullshit is gesloten en iedereen heeft me per PM plechtig beloofd het nooit meer te doen, omdat ik anders bij de volgende meeting een bak knoflook van Psykick opvreet en harde scheten ga laten.

Offtopic is er ook wel af en toe om een beetje onzin te posten, we zitten immers niet in een fucking klooster am I wrong.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Thu Jun 04, 2009 16:29

Ik ben een van de gasten die mod hier en kan je vertellen dat ik al het een en ander op slot had gedaan, ik weet niet of iemand dat in de gaten heeft gehad? Maar ik hou bewust nog een hoop dingen op, omdat deze of nog open staan, ook al is het van een tijd geleden of er nog veel nuttige info in staat voor alle nieuwkomers op het forum, waar ze nog veel van kunnen opsteken. Ik bedoel het wat betreft het kopen van spullen, links naar sites e.d. deze zitten allemaal nog mooi verstopt in een hoop topics en zeg nou eerlijk hoeveel posts zijn er nou?
Je hebt wel gelijk over het off topic gelul en daar ben ik ook vooral debet aan, maar dit was meer om de groep te behoeden voor onheil, want hoe je het went of keert en wie nou gelijk heeft of niet, sinds dat Melvin op het forum zijn spullen aan het posten is, is er een soort van sfeertje om hem heen en niet een algehele sfeer, zoals jij dat begreep Melvin! Je vraagt of ik iets tegen je heb en dat ik niet om de hete brij heen moet draaien, dan is daarop mijn antwoord natuurlijk JA, maar dat was toch al duidelijk vanaf de post "dan weet ik genoeg" en ik vind het rot om te zeggen, maar ik heb wel gelijk gehad, want dit gedrag heb je destijds ook naar mij toe getoond en ik vind dat je je nu nog inhoudt.
Mag iemand vooroordelen hebben? In mijn geval wel, gezien het verleden, maar ik heb het nog voor je opgenomen in je verkooptopic en je nog een 2e kans gegeven, als je dit niet kunt zien ja dan houd het voor mij op een gegeven moment op.
Alsnog hoef je je aan mij voor de rest niet te storen en ik zal jou ook cker met rust laten, tenslotte heb je me niet geflasht of zoiets en zal je best goede rep hebben, maar ik vind wel dat je dat ook moet bewijzen eer je van alles van de daken gaat brullen, ik blijf gewoon netjes tegen jou en ik verwacht gewoon hetzelfde terug....doe gewoon relaxed en wie weet kunnen we elkaar nog wel eens de schudden met een biertje erbij :wink:
Melvin

Post by Melvin » Thu Jun 04, 2009 16:38

idd psykick ik heb je idd over dat sfeertje verkeerd begrepen , sorry daarvoor, dat je verder nu eerlijk deze dingen zegt ,vind ik dat ook prima ieder zijn eigen mening.laten we het in de toekomst beter ,of zal het anders zeggen ik probeer het in de toekomst wel iets anders te brengen . oke?? groet melvin
Locked