Ik ben een van de gasten die mod hier en kan je vertellen dat ik al het een en ander op slot had gedaan, ik weet niet of iemand dat in de gaten heeft gehad? Maar ik hou bewust nog een hoop dingen op, omdat deze of nog open staan, ook al is het van een tijd geleden of er nog veel nuttige info in staat voor alle nieuwkomers op het forum, waar ze nog veel van kunnen opsteken. Ik bedoel het wat betreft het kopen van spullen, links naar sites e.d. deze zitten allemaal nog mooi verstopt in een hoop topics en zeg nou eerlijk hoeveel posts zijn er nou?
Je hebt wel gelijk over het off topic gelul en daar ben ik ook vooral debet aan, maar dit was meer om de groep te behoeden voor onheil, want hoe je het went of keert en wie nou gelijk heeft of niet, sinds dat Melvin op het forum zijn spullen aan het posten is, is er een soort van sfeertje om hem heen en niet een algehele sfeer, zoals jij dat begreep Melvin! Je vraagt of ik iets tegen je heb en dat ik niet om de hete brij heen moet draaien, dan is daarop mijn antwoord natuurlijk JA, maar dat was toch al duidelijk vanaf de post "dan weet ik genoeg" en ik vind het rot om te zeggen, maar ik heb wel gelijk gehad, want dit gedrag heb je destijds ook naar mij toe getoond en ik vind dat je je nu nog inhoudt.
Mag iemand vooroordelen hebben? In mijn geval wel, gezien het verleden, maar ik heb het nog voor je opgenomen in je verkooptopic en je nog een 2e kans gegeven, als je dit niet kunt zien ja dan houd het voor mij op een gegeven moment op.
Alsnog hoef je je aan mij voor de rest niet te storen en ik zal jou ook cker met rust laten, tenslotte heb je me niet geflasht of zoiets en zal je best goede rep hebben, maar ik vind wel dat je dat ook moet bewijzen eer je van alles van de daken gaat brullen, ik blijf gewoon netjes tegen jou en ik verwacht gewoon hetzelfde terug....doe gewoon relaxed en wie weet kunnen we elkaar nog wel eens de schudden met een biertje erbij