Nozomi.nl bestaat (edit: nu alweer) 5 jaar
Nozomi.nl bestaat (edit: nu alweer) 5 jaar
Een update op de homepage, je gaat het niet geloven. Nozomi.nl bestaat vier jaar en dat mag best even gevierd worden. Joepie.
Mildoe en Rano, dank jullie voor al het goede werk, de rest van de veren kun je in de homepage update vinden.
Op naar 2013!
EDIT! Januari 2010 bestaat Nozomi.nl alweer 5 jaar, kick ass!
Mildoe en Rano, dank jullie voor al het goede werk, de rest van de veren kun je in de homepage update vinden.
Op naar 2013!
EDIT! Januari 2010 bestaat Nozomi.nl alweer 5 jaar, kick ass!
Last edited by Ken on Fri Jan 01, 2010 15:01, edited 2 times in total.
-
ckong
- d
- Active Level:

4 jaar alweer. Ik weet nog heel lang geleden dat ik hier eens had gekeken. Toen was er bijna nog niemand. Toen ben ik het vergeten en kwam ik een tijdje later terug en toen was er een heuze community opgebouwd!
Meteen gejoined! Cool dat er toch nog best wat mensen in Nederland met arcade (& console) stuff bezig zijn.
Meteen gejoined! Cool dat er toch nog best wat mensen in Nederland met arcade (& console) stuff bezig zijn.
d wrote:4 jaar alweer. Ik weet nog heel lang geleden dat ik hier eens had gekeken. Toen was er bijna nog niemand. Toen ben ik het vergeten en kwam ik een tijdje later terug en toen was er een heuze community opgebouwd!
Geldt voor mij ook. Alleen niet vergeten; altijd blijven hangen als die site met candies.
In het voorjaar weer eens gekeken en toen was Ronnie net begonnen met de 1ste inkoop aktie.
De rest is geschiedenis en history in the making, want op naar de volgende 4 jaar.
Gefeliciteerd Rano, Mildoe en Ken.
Gefeliciteerd,erg toffe site en hier wordt ik eindelijk wat wijzer wat betreft niet neogeo gerelateerde arcadekasten.Dus blijf vooral nog min.4 jaar en wat mij betreft voor altijd.Ik heb nl. de ballen verstand van naomi en candycabs maar er gaat er zeker een komen dit jaar.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
-
Gameholic
-
Dem.