Beste cadeau wat je ooit hebt gekregen...?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Beste cadeau wat je ooit hebt gekregen...?

Post by Ken » Fri Oct 21, 2005 04:04

Wat is het allercoolste cadeau wat je ouders je voor je verjaardag, de Sint uit Spanje of de Kerstman uit het warenhuis hebben meegenomen?

Wat is het verhaal bij dit cadeau, je mooiste herinnering, etc.?

Absolute nummer1: SEGA Megadrive

Ik heb toen ik in augustus thuis was foto's bekeken dat ik met de geweldige Megadrive doos in m'n handen naar de auto liep. De Megadrive pack met Sonic erbij, samen met m'n broer voor Sinterklaas...als de dag van vandaag herinner ik me de eerste keer dat we em aanzetten, echt de golden ages zoals ik in een ander topic al zei...
SEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Image

Nummer 2:Trypticon
Maandenlang zeuren, maandenlang ook de speelgoedwinkel stalken met de vraag of m'n ouders Tryticon hadden gekocht en het moment dat je de doos zag met het papier er omheen, maar je door de geweldige omvang wel wist hoe laat het was...
Image

Nummer 3: LEGO Monorail
Geen LEGO stad is compleet zonder de airport shuttle van LEGO.
Alsof het gisteren was zette me pa deze doos op tafel en werd ik half gek van vreugde, de beste cadeaus zijn die je echt niet meer verwacht, omdat je ouders je maandenlang vertellen dat ie echt te duur is.
Image
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Oct 21, 2005 09:16

Ja, de monorail heb ik ook hahahah. Voor de rest...tja...altijd een hoop Transformers of MASK dingen, plus games natuurlijk, dat was altijd leuk.

Mooiste cadeau is zonder enige twijfel de trip naar Japan voor mijn 21ste, zoals in de Japan topic al is gezegd.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Oct 21, 2005 12:07

Die trypticon kon je toch niet kopen dacht ik, die moest je toch sparen door 100+ panini plaatjes van Transformers te kopen?

Mijn mooiste cadea in die tijd was dat ik mijn optimus Prime kreeg

Image

Ik kan mij nog goed de dag herinneren. Ik had een paar keer nonchalant gezegd dat ik hem wou hebben. aangezien hij erg duur was dacht ik al dat ik die nooit zou krijgen. De dagen voor sinterklaaas braken aan en ik zette netjes mijn schoen (bij de niet aangesloten kachel). De eerste paar dagen alleen wat pepernoten en schuimsnoep gekregen, maar 5 december stond er een ongelofelijk groot pak naaast min schoen. Ik dacht, het zou toch niet waar zijn? Ik rukte het papier eraf en vond daar de door mij o zo lang verlangde Optimus prime, van geluk kon ik niet slapen en heb ik er de hele nacht mee gespeeld.

Het ding ging helaas wel al de eerste maand stuk, want de staaf waarmee optimus met de oplegger vastzat brak af, dat was wel een grote deceptie.
Keep on Dreaming
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Oct 21, 2005 13:02

Als het om gaming gaat;

PlayStation
Image

Ik weet nog goed dat een vriendje hem had, en ik er helemaal gek van was =D
Graag wilde ik hem hebben, maar nee; hij was te duur :(
En opeens zei mn moeder; wat voor spelletjes zou je dan bij zo'n ding willen als je er ooit een hebt? Dus ik uitknippen en geven.. Nog niks in de gaten =P
Volgende ochtend stond er iets onder de tv, ik erheen; een PSX!
De hele ochtend gespeeld, en nog te laat gekomen ook op school =D
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Oct 21, 2005 14:08

Image

Zonder twijfel mijn NES, alleen had ik een andere pack zeg maar, met Mario Bros. en Duckhunt...

Wat was ik blij.. mijn beste vriendje toendertijd had er ook eentje en daar brachten we werkelijk elk weekend mee door! Hier is het allemaal mee begonnen mensen ;)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Oct 22, 2005 04:11

DAY wrote:Die trypticon kon je toch niet kopen dacht ik, die moest je toch sparen door 100+ panini plaatjes van Transformers te kopen?

Mijn mooiste cadea in die tijd was dat ik mijn optimus Prime kreeg

Image


Nee hoor Trypticon was gewoon te koop in de winkel.
Je kon de basis van papier bij elkaar sparen, dat kreng is ook echt extreem duur nu.
He en voortaan wel even de juiste Optimus plaatsen he en niet zo'n fopversie.
This is the one and only:
Image
Perkunas

Post by Perkunas » Sat Oct 22, 2005 11:49

Ik herinner me nog de verschillende Lego dozen die ik als klein kind kreeg met Sinterklaas. Mijn ouders bleven toen vaak tot laat in de nacht op om alles klaar te zetten en alles te 'etaleren'. :)

Ook leuk was natuurlijk een PlayStation voor mijn verjaardag, ondertussen al bijna tien jaar geleden, samen met Crash Bandicoot en ESPN Extreme Games (wat ik nog steeds een vrij geniale titel vind).

Maar vandaag de dag apprecieer ik meer cadeau's in de vorm van boeken eigenlijk. Gisteren nog een fantastisch naslagwerk gekregen over Manga (Taschen). :)
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Oct 24, 2005 09:32

Ken wrote:
DAY wrote:Die trypticon kon je toch niet kopen dacht ik, die moest je toch sparen door 100+ panini plaatjes van Transformers te kopen?

Mijn mooiste cadea in die tijd was dat ik mijn optimus Prime kreeg

Image


Nee hoor Trypticon was gewoon te koop in de winkel.
Je kon de basis van papier bij elkaar sparen, dat kreng is ook echt extreem duur nu.
He en voortaan wel even de juiste Optimus plaatsen he en niet zo'n fopversie.
This is the one and only:
Image


:)

maar de mogelijkheden waren wel toffer van die 'nep'versie. Je kon er immer ook een mega Optimimus prime van maken.
Keep on Dreaming
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Mon Oct 24, 2005 10:07

Op een staat een onbetaalbaar nachtje Sanadome van mijn vriendin! :P
http://www.sanadome.nl/

Maar op twee staat deze:
Image

en op drie grimlock:
Image
2d fighting rules
Post Reply