Sander_Dutch / Everything Chinese

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Sander_Dutch

Sander_Dutch / Everything Chinese

Post by Sander_Dutch » Thu Oct 20, 2005 11:57

Ik zal me even snel voorstellen;
kan me voorstellen dat iedereen staat te springen om mij te leren kennen.
Deze jongen woont en werkt nu in Shanghai China en bezit hier een ruime collectie PS2 spellen en PSP onzin.
Zit hier vanwege mn studie, Trade Management aimed at Asia, en loop nu stage. Ik lach de ballen uit mn broek hier, aangezien het leven hier zo veel beter is dan het leven in het muffe Nederland. Weg met de politieke correctheid, onzinne regels en machtbelustte politieagenten.
China, het land van alles wat nep is, gunt mij het plezier van PS2 spellen voor 0,70 Euro (aangezien officiele spellen niet beschikbaar zijn hier) en witte PSP's (deze is dan wel weer echt). Politieagenten hier zijn vriendelijk en houden zich bezig met echt politiewerk, dus geen boetes voor jay-walking hier.
Groot verschil met Japan, maar ondanks alle verschillen tussen Aziatische landen kan ik je verzekeren; alles in Azie is zoveel beter dan in Nederland..

Het is al weer een tijdje geleden dat ik met Ken op X-Box Live iedereen naar de klote schoot met Rainbow Six 3. Die tijden waren legendarisch. Het feit dat er een Engelse Arnold Schwarzenegger meespeelt, is al reden genoeg om nachten lang door tegaan.
Anyways, waneer die ouwe Otaku weer terug is uit het land van de rijzende zon, zal Nederland weer eens hardcore-gaming kunnen ervaren. Arnold...To the Choppaaaah!

Ben net klaar met mn werk hier bij de Shanghai Daily, zal mn PSP maar weer tevoorschijn halen om de metro-trip naar huis aangenamer te maken.
Sorry voor deze crap introductie, twijfel of ik wel meteen al mijn geheimen moet weggeven. :wink:

Houdoe en bedankt,

Sander
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Oct 20, 2005 12:53

Leuk je te leren kennen en welkom hier!
Volgende keer even opletten voor je een topic maakt; er is namelijk hier al een topic over om je voor te stellen =)

Veel succes en plezeier daar nog in Shanghai!

- Gungrave
Fantus

Post by Fantus » Thu Oct 20, 2005 14:44

Ik heb familie in Nanjing en Shanghai wonen, dus die plek is me ook niet onbekend. Maar geen legale spellen daar? Dat kan je mij niet wijs maken :D

Ga je eind November ook naar de hi-shanghai expo?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Oct 21, 2005 01:37

Voorstel topic over het hoofd gezien Sander Dutch?
Deze topic kan wel blijven staan, kan iedereen meteen z'n vragen en opmerkingen over China kwijt. Ik verander daarom ook maar de titel van de topic.
Post Reply