Algemeen Welkom op het Nozomi Forum

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Algemeen Welkom op het Nozomi Forum

Post by Ken » Sun Sep 18, 2005 16:48

Mina-san yokoso!

Welkom allemaal op het vernieuwde nozomi.nl en natuurlijk het nieuwe forum. De verslagen en foto's die al zijn gemaakt op de site zullen z.s.m. weer terug op de site komen. Mocht je vragen, opmerkingen of ideeen hebben over deze reports, gooi er gewoon een leuke topic voor open.

Wat me direct opvalt aan de eerste topics is dat er veel aandacht aan wordt besteed. Mensen die mijn posts op het insidegamer forum kennen weten dat ik een hekel heb aan vervelende onliners en onzinnige posts.
Het hoeven nou ook weer geen hoogstaande stukjes literatuur te zijn, maar een beetje moeite ervoor doen mag best.
Op die manier draag je je eigen steentje bij aan een forum zoals die nog niet in Nederland bestaat. Namelijk een waar op een relaxte manier in een community over Japan en games praten op een hoger niveau dan op ander gemiddeld forum.
Nu begrijp ik best dat niet iedereen met gamen opstaat en niet iedereen op dezelfde manier met gaming bezig is. Laat je niet afschrikken door posts, doe je zegje en vraag om dingen als het niet geheel duidelijk is.
Er zijn door de jaren heen enkele fora geweest waar mensen afvielen, en ik weet nu al dat er daar veel van hier zullen gaan komen.

Ik wil graag bij deze Mildoe en Rano bedanken voor hun inzet en dedication voor de site. Mildoe is de man die uiteindelijk alle verhalen en foto's die ik aanlever op de site zet en voor het design verantwoordelijk is.
Rano heeft het forum erop gezet en ik ben dankbaar voor het feit dat het beste forum op nozomi.nl te vinden is qua design.

Dus, laten we met ze allen wat cools van gaan maken en spread the word, want dit is toch echt de place to be als het gaat om Japan en discussies over games op het scherpst van de snede.

Game on!

Ken
Post Reply