nieuw feedback systeem ebay :)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
almighty

nieuw feedback systeem ebay :)

Post by almighty » Wed May 28, 2008 16:20

Eindelijk als je geen pakje krijgt en al 5 maand moet wachten en dan nog eens 20 mailtjes heb gestuurd kun je nu eindelijk een negative achter laten zonder dat die zieltjes je meteen een slechte feedback terug sturen.(wat normaal is aangezien ik betaald heb met paypal/dus aantoonbaar!)
Hier dus mijn eerste negative die ik na 5 mnd/20 mails heb achtergelaten:

He's selling ribbons cables,he doesn't have in stock!watch out! retroalmighty ( 268) 23-mei-08 20:30
Reactie van worldamusementco (27-mei-08 19:03):
What a bunch of lies. I sent 2 packages, both didnt show up. International Fraud
Vervolgcommentaar van retroalmighty (28-mei-08 16:46):
You never send me ribbon cable because u told me u don't have one in stock*LIAR!

-- -- Privé
Waithing for 5 months,send 20 mails,never received anything,blablabla!!! retroalmighty ( 268) 23-mei-08 20:16
Reactie van worldamusementco (27-mei-08 19:03):
What a bunch of lies. I sent 2 packages, both didnt show up. International Fraud
Vervolgcommentaar van retroalmighty (28-mei-08 16:50):
yeah sure dude, i hope u happy with the money.

Best zielig als je zo moet reageren.
En krijg ik net deze mailtjes binnen :lol: :

YOUR LUCKY, I WOULD LEAVE THE WORSE FEEDBACK IN THE WORLD FOR YOU!!!
en:
DONT FOLLOW UP ON YOUR STUPID FEEDBACK!!! GET A LIFE AND YOU GOT YOUR ITEMS!!!! SEE YA!!!

Was wel grappig alleen nu nog geen KI kit...
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed May 28, 2008 20:30

Klote man, thanks voor het sharen.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed Jun 04, 2008 13:27

Ik krijg me geld terug!
Had een dvd besteld via ebay en betaald via paypal uit de states, nooit ontvangen. dispuut geopend en verhoogd naar een case of whatever het ook heet en krijg nu pegels terug! Mooi he?

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten. Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $32,00 USD terug tevorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u errekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat debijschrijving op uw rekening verschijnt. Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werkstellen om ook dat te incasseren. Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullengepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking vande rekeningprivileges van de verkoper. -----------------------------------Transactiegegevens----------------------------------- Naam verkoper: CollectionStop

-------------------- Als u zeker wilt weten dat toekomstige transacties probleemloos verlopen,kunt u het beste naar de PayPal-website gaan en onder aan een pagina op delink Veilig handelen klikken. In het gedeelte Fraudepreventietips voorkopers leest u tips over hoe u frauduleuze verkopers kunt mijden. Ga naar de PayPal-website en klik onder aan een pagina op de link Veilighandelen als u meer wilt weten over het kopersbeschermingsbeleid van PayPal. Met vriendelijke groet,Afdeling Beschermingsservices van PayPal Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordtniet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Voor hulp kunt u inloggen opuw PayPal-rekening en rechtsboven op een PayPal-pagina op de link Hulpklikken. Log in op uw PayPal-rekening en ga naar het gedeelteOplossingsinformatie als uw vraag betrekking heeft op een claim. BC:PP-460-865-428:R2:USD32.00:04202008:49614017BD186663Y ----------------------------------------------------------------Copyright © 1999-2008 PayPal. Alle rechten voorbehouden. PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.Société en Commandite par ActionsGevestigd te: Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449RCS Luxembourg B 118 349 E-mailomschrijving PayPal PP769
Post Reply