[Film] Qi Jian (Seven Swords)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Nippon

[Film] Qi Jian (Seven Swords)

Post by Nippon » Sat Oct 15, 2005 12:06

Image

Zuid-Korea / Hongkong / China
Actie
141 minuten

geregisseerd door Hark Tsui
met Sun Hong-Lei, So-yeon Kim en Donnie Yen

China tijdens de Ching-dynastie. Zeven verstoten krijgers trekken samen over het platteland op zoek naar werk en eten. Op een dag krijgen ze van een groepjes verschrikte dorpelingen een aanbod om hun dorp te beschermen voor de woede van een gemene legergeneraal. De tiran staat op het punt om het hele dorpje leeg te roven en de inwoners hebben de hulp van echte krijgers nodig om de generaal uit hun buurt te houden.

____________________________________________

Ik verwacht veel van deze film. Ik heb hem nu alvast even gedownload omdat ik niet kan wachten, maar denk dat ik deze film automatisch gewoon moet hebben in mijn collectie.

Wat verwachten jullie van deze film?

Mijn uitgebreide mening komt eraan als ik de film gezien heb.
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Oct 16, 2005 21:09

Is deze film al uit of moet hij nog uitkomen?
En komt hij ook in de Nederlandse bioscopen?

Dat wilde ik even weten, het kleine verhaaltje spreekt me namelijk erg aan, het lijkt me echt een leuke film! :)
Nippon

Post by Nippon » Sun Oct 16, 2005 22:25

17 November in de Nederlandse bioscoop, maar volgens mij niet in elke bioscoop. Dus wordt even zoeken als je hem toch wilt zien.
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Feb 15, 2007 14:52

Bij de FRS was de actie 2e voor de halve prijs, dus samen met Initial D deze film gehaald. Hoe vinden jullie hem? Ik ga hem morgenavond even proberen te kijken :) Ben benieuwd...
Post Reply