Recensie subforum?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Gungrave

Recensie subforum?

Post by Gungrave » Thu Oct 13, 2005 19:25

Yo!

Misschien een leuk idee om een recensie/review/preview gedeelte aan te maken? Ik vind ze altijd lekker om te lezen, dus als ze in een apart forum staan zou het leuk zijn :)
De eerste review is er ook al, en Ken schrijft ook wel vaak wat. :)

Just a suggestion, maar mij leek het wel leuk :)

Greetz, Gungrave
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Oct 13, 2005 19:29

De meeste reviews en previews die ik maak zijn voor bladen of websites die dus ook exclusiviteit hebben op de tekst en foto's. Helaas kan ik die niet hier plaatsen.
Als er meer reviews komen zoals die van Neo Geo Battle Coliseum kunnen we het wel overwegen, of als mensen aangeven hier op een enigzins regelmatige basis in zee mee willen gaan.

Dan zou er zelfs een subgedeelte op de main page kunnen komen met specials en special reviews. Ik wil alleen reviews hebben van games die je niet snel ergens anders zou kunnen vinden. Dus voornamelijk import games, games als Fifa en Need for Speed zitten we niet op te wachten. We moeten wel proberen een beetje uniek te blijven he, anders kunnen we net zo goed op het eerste de beste forum gaan rondhangen.
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Oct 13, 2005 19:41

Ken wrote:De meeste reviews en previews die ik maak zijn voor bladen of websites die dus ook exclusiviteit hebben op de tekst en foto's. Helaas kan ik die niet hier plaatsen.
Als er meer reviews komen zoals die van Neo Geo Battle Coliseum kunnen we het wel overwegen, of als mensen aangeven hier op een enigzins regelmatige basis in zee mee willen gaan.

Dan zou er zelfs een subgedeelte op de main page kunnen komen met specials en special reviews. Ik wil alleen reviews hebben van games die je niet snel ergens anders zou kunnen vinden. Dus voornamelijk import games, games als Fifa en Need for Speed zitten we niet op te wachten. We moeten wel proberen een beetje uniek te blijven he, anders kunnen we net zo goed op het eerste de beste forum gaan rondhangen.


Ik snap precies wat je bedoelt, ik zal zelf wel even proberen een review binnenkort te maken :)
Hopelijk heb ik binnenkort Metal Slug X, is dat naar jouw idee een goede game om een recensie over te schrijven? En anders heb ik hier nog FFX, FFX-2, FF VII en Star Ocean III liggen als evt. kandidaten.. Over FF kan je helaas wel genoeg reviews vinden, dus zeg maar wat volgens jou in een richtlijn ligt met wat jij bedoelt.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Thu Oct 13, 2005 23:10

Ik kan ze wel doen voor:
Demolish fist
Dolphin Blue
The Rumble Fish
King Of fighters Neowave
Kortom ik wil de AW wel tot mijn rekening nemen.
Mijn collectie is immers nog lang niet compleet. :D
2d fighting rules
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Oct 13, 2005 23:51

Reviews van SNK en Sammy games kun je natuurlijk nergens vinden, dus het zou leuk zijn daar een klein arsenaaltje van aan te leggen. Als we dan een leuke selectie hebben kunnen we altijd nog besluiten er iets mee te doen buiten het forum.
Ik ben benieuwd naar de reviews, maar ik ben een kritisch lezer dus maak er wat moois van. Omdat het nergens anders te lezen is, moet het ook goed zijn natuurlijk.
Tof dat jullie zoveel moeite in de site willen steken, dat zal Mildoe en Rano ook goed doen, die gasten hebben we dit uiteindelijk aan te danken want zonder hun hadden we dit nooit kunnen doen.
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Thu Oct 13, 2005 23:53

Ik vind het wel leuk als jullie allemaal reviews willen schrijven over vanalles en nog wat....we kunnen misschien een arcade review sectie maken en een console sectie...

zijn allemaal erg leuke ideeen die mij erg aanspreken!
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Post Reply