verkopen op ebay met paypal

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
ruderudie
Active Level:
Active Level:

verkopen op ebay met paypal

Post by ruderudie » Mon Nov 12, 2007 19:47

Ik wil wat dingen verkopen over de grens, maar hoef ik om betalingen via paypal te ontvangen alleen maar deze optie op te geven bij het aanbieden van mijn item, inclusief mijn email waar die paypal account naar refereert? En zijn de kosten een beetje acceptabel?
R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Mon Nov 12, 2007 20:19

Je moet in het bezit zijn van een creditcard en je moet een paypal account aanmaken bij paypal.nl /com
almighty

Post by almighty » Mon Nov 12, 2007 20:20

Ja de kosten vallen reuze mee, ligt er een beetje aan voor hoe duur het verkocht wordt.Je kan het volgens mij wel ergens teruglezen op paypal wat hier ongeveer de kosten van zijn.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Nov 12, 2007 20:22

Ja ik heb zojuist gezien dat je enkel eenmalig transactiekosten betaalt dus dat valt mee. Ik geloof tot zo'n 5%. Moet lukken dan.
almighty

Post by almighty » Mon Nov 12, 2007 20:23

R2-2D wrote:Je moet in het bezit zijn van een creditcard en je moet een paypal account aanmaken bij paypal.nl /com

En je hoeft dus geen credit card te hebben.
gebruik paypal al meer als een jaar en het enige wat telt is dat je een gecontroleerd lid moet zijn.Je moet je bankrekening gegevens laten checken door paypal.Ook dit staat allemaal vermeld op de site en anders kan je altijd contact opnemen met paypal.(zelf ook eens gedaan omdat ik geen trek had om een creditcard aan te schaffen)

Dit zojuist nog even voor je opgezocht:

[quote]

Nu nóg makkelijker en veiliger. Betaal op PayPal zonder creditcard!

Vanaf nu kunt u uw bank- of girorekening aan uw PayPal-rekening koppelen om online te winkelen. U geeft een machtiging af aan uw bank en voortaan betaalt u op PayPal direct vanaf uw bank of giro. Als u zich nú aanmeldt, dan kunt u tevens uw limieten opheffen én gecontroleerd lid worden! Hoe werkt het?

De voordelen van betalen via bank of giro met PayPal:

Veilig - direct betalen dus uw gekochte goederen worden sneller geleverd
Snel - veilig betalen via uw bank of giro
Gemak - betalen en geld opnemen vanaf één bank- of girorekening
Internationaal - internationaal winkelen zonder creditcard
Nog geen PayPal-rekening? Meld u vandaag nog aan en voeg uw bank- of girorekening toe. Aanmelden kost slechts enkele minuten.

[quote]
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Nov 12, 2007 21:10

Ok Almighty bedankt voor de moeite om het op te zoeken. Ik heb echter wel een creditcard, en het is de bedoeling dat de betaling van kopers gestort wordt op die creditcard account. Ik krijg dan als het goed is gewoon een positief saldo aan het einde van de maand op mijn creditcard. Tenminste, dat is wat ik in gedachten heb.
almighty

Post by almighty » Tue Nov 13, 2007 04:56

Ik weet niet hoeveel jij in de min staat op je creditcard :wink:
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Nov 13, 2007 08:20

Even naar offtopic hiermee...
Post Reply