Lost in Tokyo (iedere donderdag 20.30, RTL 5)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Lost in Tokyo (iedere donderdag 20.30, RTL 5)

Post by ZeMMiK » Sat Sep 01, 2007 22:53

zal wel erg cliche worden maar leuk om over te ouwebeppen.

http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4199
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Sep 02, 2007 02:43

addict wrote:
In deze fascinerende cross-over tussen reality en spelshow worden twaalf dwalende Nederlanders in de Japanse metropool 'gedropt' om zo snel mogelijk te integreren in de Oosterse cultuur.

De kandidaten worden in 2 groepen verdeeld en voeren verschillende avontuurlijke opdrachten uit. De verliezende deelnemers moeten voor een tribunaal van honderd Japanners verschijnen om na nog een laatste opdracht iemand naar huis te sturen.

Lost in Tokyo wordt gepresenteerd door Renate Verbaan en is vanaf 6 september om 20.30 uur te zien bij RTL 5.


http://www.rtl.nl/reality/lostintokyo/
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Sep 02, 2007 02:43

Bovenstaande post kwam vanuit offtopic.

Dubbele post, ook een eerste keer voor Nozomi.

Stress!
niels

Post by niels » Sun Sep 02, 2007 10:23

er gaan geruchten dat HG (Hado Gai) in de Jury zit...
wvl

Post by wvl » Wed Sep 05, 2007 14:13

that'd be cool..............

'kheb gehoord dat hij in de reclames te horen is, ben heel benieuwd..
User avatar
Kenshiro
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Feb 23, 2007 19:14
Location: Utrecht

Post by Kenshiro » Thu Sep 06, 2007 15:20

Nou ben benieuwd vanavond..... Eén van de zeldzame keren dat ik tv kijk whaha
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Post by ZeMMiK » Thu Sep 06, 2007 20:54

Nou ik moet zeggen de cliche´s kwamen al gelijk voorbij met maidcafe´s en cosplay...maar het is best vermakelijk gefilmd.
Ben benieuwd hoe ze de andere 11 afleveringen gaan filmen.
Het had zeker slechter gemaakt kunnen worden, dit ga ik zeker helemaal volgen. 1 nadeel , je wilt gelijk het vliegtuig weer in en er naartoe!!
User avatar
Kenshiro
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Feb 23, 2007 19:14
Location: Utrecht

Post by Kenshiro » Fri Sep 07, 2007 12:11

Heb er gisteren naar gekeken, best wel grappig alleen die groep Nederlanders......echt een aanpassingsvermogen van 0,0 zeg! Die meiden die zeiken echt veel, geef je dan niet op voor zo'n programma, je weet van te voren dat je misschien dingen moet doen wat totaal anders is dan je gewend bent. Vond dat trouwens wel grappig, die meid met dat maid-costume mét daaronder haar broek whahaha.

Wat ik ook wel apart vond was de uitleg over cosplay, en wat krijg je vervolgens te zien?? Aardig wat Visual Kei, sinds wanneer is dat cosplay????

Er werden weer meteen extremen uitgelicht, maar dat is te verwachten anders kijken de Nederlanders niet, ben benieuwd naar de volgende aflevering. Zal het wel blijven volgen, al is het maar vanwege beelden van Tokyo. Mijn gok is, dat die vrachtwagenchauffeur het verste zal komen.....
wvl

Post by wvl » Fri Sep 07, 2007 12:39

..gisteren ook gekeken, 'twas echt vet om te zien :D

die vrouwen waren inderdaad echt heel erg.. vooral die negerin, wat een wijsneus. die mensen zijn zoals kenshiro al zei absoluut niet flexibel.. ongelooflijk gewoon hoe ze het in die maid cafe alles verprutsten.

..en dan natuurlijk die patser die zo zat te zeuren dat 'ie niet als vrouw verkleed wou gaan, terwijl dat niet hoefde :x
GWAR

Post by GWAR » Fri Sep 07, 2007 13:28

Kenshiro wrote:Heb er gisteren naar gekeken, best wel grappig alleen die groep Nederlanders......echt een aanpassingsvermogen van 0,0 zeg! Die meiden die zeiken echt veel, geef je dan niet op voor zo'n programma, je weet van te voren dat je misschien dingen moet doen wat totaal anders is dan je gewend bent. Vond dat trouwens wel grappig, die meid met dat maid-costume mét daaronder haar broek whahaha.

Wat ik ook wel apart vond was de uitleg over cosplay, en wat krijg je vervolgens te zien?? Aardig wat Visual Kei, sinds wanneer is dat cosplay????

Er werden weer meteen extremen uitgelicht, maar dat is te verwachten anders kijken de Nederlanders niet, ben benieuwd naar de volgende aflevering. Zal het wel blijven volgen, al is het maar vanwege beelden van Tokyo. Mijn gok is, dat die vrachtwagenchauffeur het verste zal komen.....


In z'n f@cking Donald Duck pak. :lol:

Die gast lulde het hele programma door alsof ie kanarie stoned was.

Dat ie de weg naar dat hotel wou vinden door de tekens te vergelijken.
Had ie de hele nacht over nagedacht.
Brilliant plan Sherlock....

Wat een zak aardappelen die gast
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Sep 07, 2007 14:58

De negativiteit van de gehele groep viel mij op. Wat mij ook verbaast is dat niemand even de moeite neemt om een NL/Engels-Japans woordelboekje aanschaft of een Japans talengidsje erg snugger kwamen die mensen daarom ook, op mij, niet over.

Ik zal het nog wel even blijven volgen, maar dan vooral vanwge de Japan beelden.

btw. is het iemand opgevallen dat ze tegenwoordig de stem van die Renate Verbaan wat wegtunen, nu is het gelukkig maar de helft zo irritant als het eerst was bij tmf.
Keep on Dreaming
niels

Post by niels » Fri Sep 07, 2007 18:52

Welke beelden van Japan?
Veel was er niet te zien.
Meer intro filmpjes en snelle beelden...
Vraag me trouwens af waar Yurakycho is... (Brief van Renate)
Yuraku-cho ken ik wel.


Ze hebben trouwens geen geld, dus kunnen ze ook geen boekje kopen.

Het was trouwens ook wel duidelijk dat die "snelle" jongen moest winnen.
Met die eerste opdracht bedoel ik.

Trouwens, wie vond die financieel adviseer (die gozer) nog meer een crimineel met coke verslaving?

Maar, inderdaad, al die meiden, op 2 na, waren echt te truttig voor woorden.
Een had er ook meegedaan aan Veronica's hotest.
Ik vraag me dus af in hoeverre het echt mensen zijn en in hoeverre ze gewoon gecast zijn.

Maar, wat zeik ik nu weer...
Iemand nog iets nodig uit Japan trouwens? Ik ben volgende week vrijdag even een weekje op en neer naar Japan voor zaken.
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Post by ZeMMiK » Sat Sep 08, 2007 14:49

Kijk die mensen zijn zo geselecteerd, het zijn ook allemaal mensen die niet zo bereisd zijn en open minded. De bedoeling is ook dat we er ons aan ergeren. Mensen zijn zich wel steeds meer bewust hoe ze over kunnen komen op de TV dus iedereen houd zich nog in. Na een tijdje vergeet je de camera en dan komen ze misschien meer los. Die donkere dame was inderdaad vervelend en je moet opletten ze praat in de ´Wij´vorm en doet gelijk het woord voor de hele groep zogenaamd.

Ik vond die gasten in die uniformenshop wel erg spooky hoor...
wvl

Post by wvl » Sun Sep 09, 2007 20:07

belachelijk eigenlijk, als je ze vergeljikt met de mensen uit groeten uit de rimboe. daar moeten ze in de stront rollen van de 'natives'.. toch net even iets anders dan een roze pakje aantrekken.

maar goed, ben benieuwd naar de volgende aflevering *FUUUuuuuuuuuuu...* :D
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Post by ZeMMiK » Sun Sep 16, 2007 21:27

De 2e aflevering ging over leedvermaak..., hoe meer pijn hoe beter...
De reaktie van het publiek ...leuk om te zien, ..jammer dat die niet harder sloeg...dan was het nog leuker.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Sep 16, 2007 22:59

Leuke aflevering, ik hoop dat die blonde muts er snel uit wordt gegooid, wat was die irritant bezig bij die theeceremonie. Het is in ieder geval mooi om te zien wat een beperkte gedachtengang mensen hebben. Dat bruine wijf zat alleen maar te klagen, maar uiteindelijk sloeg alles wat ze over Japanners zei op zichzelf.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Sep 21, 2007 00:18

Werken in Akihabara vanavond, vrij briljant.
wvl

Post by wvl » Fri Sep 21, 2007 09:14

Gister was weer fun. Blij dat die patser eruit ligt, hoewel die myra ook best eruit had gemogen.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Sep 27, 2007 13:44

Lost in Tokyo wordt van de buis gehaald, te weinig kijkers.

Hopelijk zullen de resterende afleveringen wel online te zien zijn.
User avatar
Kenshiro
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Feb 23, 2007 19:14
Location: Utrecht

Post by Kenshiro » Thu Sep 27, 2007 17:04

OH, te weinig kijkers....whahaha Ja ach, Japan is echt zo vreemd voor heel veel Nederlanders. Merk dat iig bij o.a. m'n collega's en familie, echt hoe veel rare dingen ze zeggen over Japan, én steevast uiteraard gevolgd met de oneliner "de Japanners zijn echt raar!"

Idd Ken, hoop dat ze dan wel online te zien zijn, is soms echt hilarisch....die gast in Akiba met z'n slippers met van alles d'r op whahahaha!!!

(leuke banner trouwens @ Nozomi)
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Sep 27, 2007 18:29

Jammer dat het gecanceled wordt, vond het toch wel leuk om naar te kijken. Verbaast mij wel dat mensen naar bobo's in de bush kijken en niet naar Japanners en dat op primetime om half negen 's avonds.

Ik denk dat het online wel doorgaat, alles is toch al geschoten. Dus veel zullen ze er niet meer op verliezen.
Keep on Dreaming
wvl

Post by wvl » Thu Oct 04, 2007 09:03

van: http://chibi.nl/forum/viewtopic.php?f=1 ... 6143#p6129

"Ik kreeg vandaag al een reactie van RTL.

Goedemiddag Danny,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas wordt het programma Lost In Tokyo voorlopig niet uitgezonden.
Op een langer termijn zullen we het programma in zijn geheel uitzenden.
Een datum is helaas nog niet bekend.

Wij raden u aan de media in de gaten te houden.


Met vriendelijke groet,

RTL Nederland

Publieksvoorlichting"

:( sucks
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Oct 04, 2007 16:36

Wankers
Post Reply