Windows Vista
Windows Vista
Gebruikt iemand Windows Vista en is het wat? Heb het idee dat het vooral een nieuwe interface is. Ook wordt er erg vaak geschermd met DX10 voor games, maar wil je eigenlijk daar Vista voor gaan gebruiken moet je ten eerste een nieuwe videokaart van 500 + euro kopen plus dat al die effecten mij eigenlijk niet echt opvallen in een game.
Keep on Dreaming
Ben wel vanplan in de zomer over te stappen na Vista, maar echt een super sterke 3D kaart heb ik toch niet nodig, want de enige games die ik op m'n pc speel zijn rts games (generals/zero hour) en denk ook niet dat C&C3 echt een zwaare titel is.
Dus met een nieuwe pc (die ik dan gelijk koop) moet het wel te doen zijn met een dual core/1024/256'512 video kaartje.
Dus met een nieuwe pc (die ik dan gelijk koop) moet het wel te doen zijn met een dual core/1024/256'512 video kaartje.
Maar waarom dan overstappen? Ik heb het idee dat vooral de interface is verandert. En dat vooral de functionaliteit voor games is verbeterd wanneer je niet echt games op de pc speelt heb je imo niet echt veel aan Vista. Als je toch een nieuwe pc aanschaft is het wel grappig als het erop staat, maar imo dus absoluut niet noodzakelijk.
Het was daarnaast wel grappig te zien op jounaal dat 's nachts een winkel om 00:00 openging omdat diehards het wilden kopen

Het was daarnaast wel grappig te zien op jounaal dat 's nachts een winkel om 00:00 openging omdat diehards het wilden kopen

Keep on Dreaming
- d
- Active Level:
almighty wrote:Ach als ik straks toch een nieuwe pc koop dan zit er denk wel een vista op, maar ik ga er echt niet extra voor betalen.Ook is vista een stuk veiliger en dat is voor mij ook wel een optie
Dat Vista veilig is lijkt mij een voorbarige conclusie. Relax en geef hackers een beetje tijd, hehe.
Vooralsnog lijkt het grootste probleem compatibiliteit met hardware en software, je moet overal pacthes voor gaan downloaden.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer